Fitness Seller

vakantie in nederland

njah dan maakt het feitelijk geen **** uit. een lang weekend is dan overal leuk. je hebt er een paar met wildwaterbaan dacht ik, maar dat kan ook die concurrent zijn (ben ff de naam kwijt). so.. whatever floats your boat :D

• Topic Starter Topic Starter
njah dan maakt het feitelijk geen **** uit. een lang weekend is dan overal leuk. je hebt er een paar met wildwaterbaan dacht ik, maar dat kan ook die concurrent zijn (ben ff de naam kwijt). so.. whatever floats your boat :D

centerparks bedoel je?

ik ga ff kijken, bedankt voor je suggestie, dat ik daar zelf niet op gekomen was :o

oh ja, centerparks dat was hem. die heeft er een paar met wildwaterbaan dacht ik... keihard intoxicated chillen in de jacuzzi = +1

Ik heb me 2 jaar geleden prima vermaakt op Appelhof op Terschelling.

als je 16 bent vermaakt je je overal waar je ouders niet bij zijn.

Bro je bent 18. Dan is er toch niks mis met Renesse? Strand, uitgaan en zuipen. Alles bij elkaar. Lopen ook veel vrouwtjes rond zomers.

Ik woon er dichtbij:o

Kanaleneiland, Utrecht. Als je daar loopt waan je je in Marokko, heerlijk!

Pak een hotel in Amsterdam, ga de straat op en laat je meevoeren in het leven.
Vakantie van je leven zal je hebben.

niet naar center parcs port zeelande gaan, ben er dit weeekend geweest is sterk verouderd en niets te doen. vrienden van ons zaten in heiderbos ofzoiets en daar bleek het beter

Zierikszee

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 02:28 ----------

Pak een hotel in Amsterdam, ga de straat op en laat je meevoeren in het leven.
Vakantie van je leven zal je hebben.

is idd een goeie :D, lekker dopen overdag en de rosse buurten opzoeken. Sowieso dat je wel in een avontuur verzeild geraakt.

Ga bij zandfoort/bloemendaal op een camping staan. Elke dag feestjes pakken bij de strandtenten.

Terug
Naar boven