XXL Nutrition

Vakantie naar Turkije hoe houden jullie je aan je voeding?

PLayGRounD

Novice
Waardering
0
hee bro's ik heb een vraag he.

Ik ga van de zomer naar turkije en wil natuurlijk wel op mijn voeding letten.

Want ik wil niet kilo's gaan verliezen.

Nu is mijn vraag kan ik proteine meenemen zonder dat ik wordt aangehouden
ofzo??????

Hoe doen jullie dat als jullie op vakantie gaan?

Gewoon een beetje opletten en verder genieten van je vakantie. Je verliest geen kilo's massa in een paar weken.

Fijne vakantie :thumbs:

ditto !

je kan alles gewoon meenemen, toen ik daar op vakantie was ben ik zelfs gegained(nee geen vet :rolleyes: )

had zo'n 5* hotel alinclusief(lopend buffet, dus vrete maar) met een goede gym :cool:

ik ga 8 daagjes naar Griekenland. En ik ga helemaal nergens op letten. Ik zie het wel als ik terug kom. Wat er in die week eventueel verdoet wordt, kan in de week daarop weer gerepareerd worden. En de ervaring leert dat als ik een week niets doe in mijn vakantie, ik op de een of andere manier de eerste paar dagen hard vooruit ga. Ik blaas echt helemaal op. Net alsof je lichaam eindelijk de verdiende rust krijgt die het nodig heeft om te groeien.

Mijn advies: geniet lekker van je vakantie.

In een supermarkt hebben ze alles.

Natuurlijk kan je ook gewoon je poedertje meenemen. Of je koopt maaltijdvervangers, in zakjes, kant-en-klaar. Veel makkelijker.

maak je geen zorgen en geniet gewoon van je vakantie, die kilo die je misschien verliest heb je er ook zo weer aan :cool:

veel plezier op vakantie :thumbup:

pas wel op met die broodjes kebab enzo die je aan straat koopt (eten buiten je hotel).....ben er in tunesie echt super ziek van geworden!

Gewoon lekker van je vakantie genieten en je nergens druk om maken.Lekker eten en drinken....Je gaat toch niet voor niets op vakantie? ;)

ik ga gewoon helemaal niet op vakantie :D:D:D:D
En als de sportschool v/d zomer weer 2 weken dicht is, dan ga ik 2 weken naar een andere sportschool :)

• Topic Starter Topic Starter
Nou dan neem ik wel mijn whey pro mee, beter verkomen dan genezen toch :D

posts als "trek je op vakantie toch niks aan van je schema maar geniet!" daar heeft die jongen niks aan, laat hem toch lekker zelf beslissen of hij dat wil of niet
het is toch niet omdat hij de schade wil beperken dat hij niet kan genieten van zijn vakantie!?
dus we kunnen gewoon beter op zn vraag antwoorden ;)

gewoon een pot whey meezeulen, ze doen er heus niet moeilijk over

Gewoon lekker genieten.
Rust zal je alleen maar goed doen.
Verder probeer ik af en toe een kannetje melk te scoren om toch nog wat eiwitjes binnen te krijgen.
Lekker makkelijk mee te nemen, overal te verkrijgen en supergezond :thumbs:

ik ga ook naar turkije half juli voor 2 weken, en ik ga niets aan bb of wat dan ook doen. Ik blijf cutten tot juli en dan is t feesten.

Niet echt, een beetje eten als je honger hebt. Fok die voeding voor een week.

Man-Mountain zei:
ik ga ook naar turkije half juli voor 2 weken, en ik ga niets aan bb of wat dan ook doen. Ik blijf cutten tot juli en dan is t feesten.
Ik doe met je mee! :D
En @ Playground. Neem je pot whey mee, maar maak je vooral niet druk. Dan kan je je mentaal ook weer opladen om er weer een jaar hard tegenaan te gaan.

het mooiste is natuurlijk dat je er goed uitziet op het strand, dus ik zou wel degelijk proberen op m'n voeding te letten. Wat proteine mee nemen zou ik zeker aanraden.
Maar dat is dus mijn mening.
Maar je moet ook kunnen genieten, dus enjoy

ik ga deze vakantie ook naar turkije

denk dat ik gewoon een potje whey me neem :) ff een kilo over schepen in een kilo pot en verder genieten :)

Terug
Naar boven