XXL Nutrition

Vakantieplanning+ AAS

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Beste BB,

Ik ben bezig met het inplannen van een kuurtje van 8 weken.
Nu is het zo dat mijn laatste week nakuur (week 12 dan) net in mijn vakantie valt in Italie

Probleem is dat ik helaas geen andere data kan kiezen voor te kuren ivm korte vakanties/zakentrips etc.

Is het een probleem dat de 2e week van de nakuur in mijn vakantie valt? De vakantie is in totaal 2 weken in een all inclusief hotel met veel eten en drinken...;)

Graag jullie tips en meningen hierover

Bedankt alvast:);)

Als je de nakuur kan doorzetten en een gym kan vinden dan niet nee.

Beste BB,

Ik ben bezig met het inplannen van een kuurtje van 8 weken.
Nu is het zo dat mijn laatste week nakuur (week 12 dan) net in mijn vakantie valt in Italie

Probleem is dat ik helaas geen andere data kan kiezen voor te kuren ivm korte vakanties/zakentrips etc.

Is het een probleem dat de 2e week van de nakuur in mijn vakantie valt? De vakantie is in totaal 2 weken in een all inclusief hotel met veel eten en drinken...;)

Graag jullie tips en meningen hierover

Bedankt alvast:);)

met wat doe je de nakuur ??? ik neem aan nolvadex ??? gewoon leeg potje asperine nemen en nolvadex in doen elke dag innemen en van je vakantie genieten miss beetje trainen meer niet

Dan kuur je toch nadat je terug bent van vakantie? Wow man

met wat doe je de nakuur ??? ik neem aan nolvadex ??? gewoon leeg potje asperine nemen en nolvadex in doen elke dag innemen en van je vakantie genieten miss beetje trainen meer niet

Waarom? Ten eerste gaat hij naar Italië. En ten tweede is nolvadex geen verboden middel dat je niet mag hebben. Het is gewoon een medicijn waar je in sommige landen een voorschrift voor nodig hebt om het te kopen. In sommige landen weer niet.

Nolvadex kan je idd wel gewoon meenemen ja. Zou ik wel humangrade nemen.
En ik zou wat norditropin en insuline meenemen, dan kom je makkelijk 2 weken door zonder massa verlies hoor.

Waarom? Ten eerste gaat hij naar Italië. En ten tweede is nolvadex geen verboden middel dat je niet mag hebben. Het is gewoon een medicijn waar je in sommige landen een voorschrift voor nodig hebt om het te kopen. In sommige landen weer niet.

weet ik heren ging mij erom dat hij het gewoon moet meenemen en zijn nakuur gewoon door moet laten gaan

• Topic Starter Topic Starter

Nee. Clomid 50 mg per dag

Trainen gaat niet lukken in Italy:(

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

Dan kuur je toch nadat je terug bent van vakantie? Wow man

Nee dat kan niet. de rest van het jaar heb ik geen 12 weken tijd om te kuren door andere verplichte vakanties en tripjes.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Nolvadex kan je idd wel gewoon meenemen ja. Zou ik wel humangrade nemen.
En ik zou wat norditropin en insuline meenemen, dan kom je makkelijk 2 weken door zonder massa verlies hoor.

Nee joh voor mij geen hgh en insuline.

• Topic Starter Topic Starter
Ho3 hij t zegt in zn eerste post lijkt t wel alsof die op een strandstoeltje gaat zitten en zich helemaal vol laat lopen :roflol:

Alcohol bevat toch veel kcal's? hoef je ook nog eens minder te eten bro! win win situatie!

Als je tóch van plan bent dat kuurtje door te zetten, misschien is het dan een idee om het kuurtje later te starten. Je bent dan ON tijdens je vakantie in Italië (bijv. week 8), waardoor je zo min mogelijk spieren verliest. Dat lijkt mij veel beter dan veel drinken en niet trainen in je nakuur, wanneer je lichaam het slechtst bestand is tegen spierverlies. Ik weet het, eigenlijk zou je dan gewoon niet moeten kuren, maar Powerful heeft blijkbaar geen andere momenten om te kuren.

Als je tóch van plan bent dat kuurtje door te zetten, misschien is het dan een idee om het kuurtje later te starten. Je bent dan ON tijdens je vakantie in Italië (bijv. week 8), waardoor je zo min mogelijk spieren verliest. Dat lijkt mij veel beter dan veel drinken en niet trainen in je nakuur, wanneer je lichaam het slechtst bestand is tegen spierverlies. Ik weet het, eigenlijk zou je dan gewoon niet moeten kuren, maar Powerful heeft blijkbaar geen andere momenten om te kuren.

Dan kuur je toch niet? Om nou te kuren op het moment dat het het minst slecht uitkomt.. In je kuur wil je toch juist graag trainen en stuff en in je nakuur zul je wel moeten anders verlies je alles weer.

Ik zou 't gewoon dan nog een jaar uit stellen, je hebt 43 jaar gewacht, dat ene jaar extra maakt ook nie uit :P

Dan kuur je toch niet? Om nou te kuren op het moment dat het het minst slecht uitkomt.. In je kuur wil je toch juist graag trainen en stuff en in je nakuur zul je wel moeten anders verlies je alles weer.

Ik zou 't gewoon dan nog een jaar uit stellen, je hebt 43 jaar gewacht, dat ene jaar extra maakt ook nie uit :P
Ohja dit is zijn eerste kuur he :p

Je kan ook een kuur met korte esters doen, dan hoef je maar 6 a 8 weken te kuren.

kuur doortrekken.

Hij gaat al 8 weken kuren dus dat gaat niet helemaal op. Kuur doortrekken terwijl je er zit zou ik ook doen als je dan toch zo per se moet kuren.

Ja maar dat is toch niet zo goed denk ik? als hij op vakantie is en niet traint en slecht eet en drink gedurende dat hij on is. lijkt me niet echt ideaal.

Terug
Naar boven