XXL Nutrition

Vakantieplanning+ AAS

Ja maar dat is toch niet zo goed denk ik? als hij op vakantie is en niet traint en slecht eet en drink gedurende dat hij on is. lijkt me niet echt ideaal.

Klopt maar als hij per se nu moet en zal kuren kan ie beter, zoals KaLe al zei, gewoon doorkuren, dan verlies je het minst en wordt ie hooguit een stuk vetter door het zuipen en vreten. Mijn ervaring is dat niet trainen tijdens/na je nakuur funest is.

• Topic Starter Topic Starter
Of de kuur inkorten naar 6 weken is ook een optie misschien of later in het jaar kuren. dat wordt dan op zijn vroegst in nov/dec 2014...

Ik zie het niet zitten om op vakantie te gaan in mijn nakuur. ik wil het goed doen of helemaal niet.

Bedankt voor de reply

Ging ook een keer naar italie na een cutkuur, ging gewoon de dag na mn laatste inject 2 weken op vakantie en dan meteen nakuur beginnen zodra je terug bent. No problemo.

Ging ook een keer naar italie na een cutkuur, ging gewoon de dag na mn laatste inject 2 weken op vakantie en dan meteen nakuur beginnen zodra je terug bent. No problemo.

Ah zo. maar in Italy wordt het wel genieten van eten en drank enzo
Maar wat je zegt zou wel kunnen idd. de nakuur gewoon beginnen na mijn 2 weken vakantie

Alleen: ik moet op seksueelgebied op vakantie nog wel een beetje kunnen presteren. denk je dat mijn libido niet laag zou zijn?

Beter nog een goeie testspuit voor je op vakantie gaat (test enanthaat zorgt ervoor dat je nog twee weken met een goed testniveau in je bloed zit) en daarna nakuren en terug trainen. Goed voor je libido op vakantie en geen spierverlies.

Ah zo. maar in Italy wordt het wel genieten van eten en drank enzo
Maar wat je zegt zou wel kunnen idd. de nakuur gewoon beginnen na mijn 2 weken vakantie

Alleen: ik moet op seksueelgebied op vakantie nog wel een beetje kunnen presteren. denk je dat mijn libido niet laag zou zijn?

was bij mij geen probleem, maar je hebt dan ook nog test in je lichaam circuleren

Beter nog een goeie testspuit voor je op vakantie gaat (test enanthaat zorgt ervoor dat je nog twee weken met een goed testniveau in je bloed zit) en daarna nakuren en terug trainen. Goed voor je libido op vakantie en geen spierverlies.

Ok. dat ga ik doen

Erg bedankt voor je reactie daar heb ik veel aan!;):D

Dus: w1-8 kuur
week 9-10 vakantie
week 11-12 nakuur

1e kuur wordt voor mij Test250+ Primo 200 mg
Beter licht beginnen denk ik dan

2e kuur dec 2014

Test 500
Primo 200

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

was bij mij geen probleem, maar je hebt dan ook nog test in je lichaam circuleren

Bedankt! ik ga het ook zo doen!
:D;)

Hoe zit het dan als je gedurende de vakantie van 10 dagen ook nog erbij veel eet en drink in zo'n all inclusive resort?

Hoe zit het dan als je gedurende de vakantie van 10 dagen ook nog erbij veel eet en drink in zo'n all inclusive resort?

Meer kans dat je een vet varken wordt. Eet natty eens 10 dagen 4000 kcal boven je onderhoud en 't vliegt erbij aan, op AAS lijkt me dit nog wel een stukkie erger worden.

Ik werd gewoon droger tijdens de vakantie, en er ging iedere avond wel een aantal biertjes in. :D

Als je je 's avonds de pleures in zuipt en de rest vd dag dan niet meer kan eten word je wel droger ja. Als je je de hele dag volstouwt met vet voedsel ( vaak zo in all in resorts toch? ) en er dan flink bier bij drinkt zit je gauw aan 6 a 7000 kcal op een dag en ga je niet droger worden:P

Terug
Naar boven