Hoor ik daar Co Adriaanse

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Marco van Bastenx1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bewijst bij Ajax iedere week weer dat hij hélémáál NIKS is.
En we zwaaien met zijn allen naar de kuip.Maar hij staat wel met de schaal in zijn handen aan het eind van het seizoen.
En we zwaaien met zijn allen naar de kuip.
Wie was trouwens ook alweer een aankoop van Van Basten? Was dat niet Sno? Bewijst ook iedere keer dat hij geen toevoeging voor Ajax is.
Bewijst bij Ajax iedere week weer dat hij hélémáál NIKS is.
Van Gaal heeft zeker de laatste 2 jaar ook bewezen dat hij helemaal niets is.Dit dus.Oke, Ajax speelt onaantrekkelijk angstig voetbal. Tegen Twente geen initiatief nemen en loeren op de counter? Je hebt 65 miljoen te besteden, Twente 28, ik begrijp dat niet hoor.Ben je nu al vergeten wat je gister hebt gezegd? Jij beoordeelt hem dus duidelijk wel op deze wedstrijden, dus verklaar nader.. En je hebt mij niet horen zeggen dat hij een topcoach is, ondanks dat het een aardige prestatie is wat het team in de wedstrijden na Heerenveen uit heeft neergezet.Ik heb dit jaar nog geen enkele écht goede wedstrijd van Ajax gezien. Dat is mede de verdienste van Van Basten.
Zoals ik al zei, Ajax speelt countervoetbal tegen een club die nog niet eens de helft van de begroting van Ajax heeft, onbegrijpelijk.In de wedstrijd tegen Twente stond Ajax in de eerste helft absoluut niet onder druk, Twente speeld al even laf als Ajax. Tweede helft ging Twente meer druk zetten maar lukte het alsnog niet om kansen af te dwingen. Ajax scoorde daarentegen 2 keer vrij gemakkelijk. Tegen Zilina heb ik de eerste helft niet gezien maar ik heb gehoord dat ze beter waren dan in de tweede helft. En in de tweede helft was buiten het slordige spel evident dat Ajax makkelijk met grotere cijfers had kunnen winnen.
Daar heb je een punt, maar ik ken niemand die het nog in Sno zag zitten tijdens/na de wedstrijden van het olympisch elftal. Erg vreemd dus dat Van Basten dat wel zag, tot nu toe bewijst hij zijn ongelijk.Noem mij eens een trainer die geen miskopen heeft gedaan.
Nee, niet alleen vanwege Sno, wel vanwege zijn onaantrekkelijke voetbal, ja. Je hebt verdomme de grootste begroting van Nederland, mag je wel iets van laten blijken. Van Basten heeft vooral bij Oranje bewezen dat hij geen coach is, en tot nu toe vind ik hem bij Ajax ook niets.Maar goed ik begrijp het, hij is een verschrikkelijke trainer omdat hij Sno heeft gehaald en wint zonder dominant en aantrekkelijk voetbal.Van Gaal heeft zeker de laatste 2 jaar ook bewezen dat hij helemaal niets is.
Van Gaal heeft al wel resultaten behaald, Van Basten niet, verder ben ik niet zo'n grote fan van Van Gaal, dus daar hoef ik verder niet op in te gaan.
Ajax komt drie minuten tekort voor recordreeks zonder tegendoelpunten
Ajax kwam drie minuten tekort om haar eigen record en het Nederlandse record thuiswedstrijden zonder tegendoelpunten te verbreken. De ploeg had precies 60 minuten zonder tegendoelpunt nodig om het record van 1970 onder leiding van Rinus Michels te verbreken. In de 57ste minuut scoorde Sparta echter en werd de recordreeks beëindigd.
Ajax komt drie minuten tekort voor recordreeks zonder tegendoelpunten
Ajax kwam drie minuten tekort om haar eigen record en het Nederlandse record thuiswedstrijden zonder tegendoelpunten te verbreken. De ploeg had precies 60 minuten zonder tegendoelpunt nodig om het record van 1970 onder leiding van Rinus Michels te verbreken. In de 57ste minuut scoorde Sparta echter en werd de recordreeks beëindigd.
Ajax heeft een prima selectie, veruit de beste van de eredivisie.
Enkele potentiële wereldtoppers.
, nu nog hopen dat AZ kampioen wordt en we
er een.Wie dan? Vandaag verloren van Volendam, nu nog hopen dat AZ kampioen wordt en we
er een.

Maar hij staat wel met de schaal in zijn handen aan het eind van het seizoen.
En we zwaaien met zijn allen naar de kuip.