loekie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik sluit me geheel bij Anoniem aan. Die man is boven iedereen verheven qua voetbalkennis.
verheven? of opgehemeld?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sluit me geheel bij Anoniem aan. Die man is boven iedereen verheven qua voetbalkennis.
Haha nee. Hij is net als jouw pro ajax en Pro marco (is eigenlijk hetzelfde).
) maar ik probeer wel gewoon objectief te blijven. Ik vind alleen dat je 4-3-3 moet spelen wat in principe het beste systeem is om in te voetballen. Nederland moet het juist hebben van de tactische kracht. Als we net als praktisch elk ander land maar 4-4-2 gaan spelen en voetballen zonder enige lijnen in het spel zullen we nooit wat winnen of bereiken omdat er in ons kleine landje simpelweg minder talent rondloopt dan in bijvoorbeeld Frankrijk, Brazilië en Argentinië. En als je een tactisch onbenul zoals bij Brazilië of Engeland aan het werk laat die alleen proberen de beste spelers op te stellen dan kan je zelfs daar nog een slecht team van maken. AC Milan Player Marco Van Basten watches Kluivert win against his team three times and breaking a lot of records for the dutch national team as soon as Van Basten becomes manager of the ducht national team, he doesn't select any field-players from Ajax 94/95 anymore

Dat heeft er meer mee te maken dat er allemaal lastige n*gers in het 94/95 elftal zitten. Daar houdt San Marco niet zo van.

Dat heeft er meer mee te maken dat er allemaal lastige n*gers in het 94/95 elftal zitten. Daar houdt San Marco niet zo van.
RichardV:
je ziet er uit als de hulk maar jij draagt je als CALIMERO.

Wat lul jij nu weer?
Jij draagt??
Bedoel je gedraagt?
Train jij uberhaupt?![]()

Het Nederlands elftal zou daar makkelijk van winnen. En ik vind niet dat je dan Stam mag oproepen. Die is namelijk niet gepasseerd maar gestopt.

Marco van Bastenx1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bewijst bij Ajax iedere week weer dat hij hélémáál NIKS is.