XXL Nutrition

Van Basten

Ik ben een een supporter van Ajax en was het van Marco maar wat ik niet snap is het werken naar een elftal wat er staat over 2 jaar begrijp dat er een teamgeest en samenspel ontwikkeld moet worden maar je moet ook elke wedstrijd je beste spelers opstellen toch?
RvN en van Bommel zijn nu nog twee van je beste spelers waarom nu al afschijven als je er nog zoveel plezier van kan hebben.
Huntelaar doet het goed maar elke speler kent zijn terug slag en wat als kuyt dan geblesseert is. RvN weer oproepen die houdt het dan gewoon voor gezien.

Maar ja hij heeft het voor het zeggen en het kwalificeren zal weer geen probleem worden alleen het E.K vraagt toch echt om gelouterde profs en heb een hoop met Ajax maar louteren doe je niet in nederland maar bij een Buitenlandse topclub of zelfs subtopper.

Haha nee. Hij is net als jouw pro ajax en Pro marco (is eigenlijk hetzelfde).

Klopt wel ja. Ik ben Ajacied (met een c ;)) maar ik probeer wel gewoon objectief te blijven. Ik vind alleen dat je 4-3-3 moet spelen wat in principe het beste systeem is om in te voetballen. Nederland moet het juist hebben van de tactische kracht. Als we net als praktisch elk ander land maar 4-4-2 gaan spelen en voetballen zonder enige lijnen in het spel zullen we nooit wat winnen of bereiken omdat er in ons kleine landje simpelweg minder talent rondloopt dan in bijvoorbeeld Frankrijk, Brazilië en Argentinië. En als je een tactisch onbenul zoals bij Brazilië of Engeland aan het werk laat die alleen proberen de beste spelers op te stellen dan kan je zelfs daar nog een slecht team van maken.

Maar verder kan Marco ook bij Ajacieden op weinig begrip rekenen hoor.

RvN heeft inderdaad 2 fantastische jaren bij PSV gehad ja waarin alles leek te kunnen. Maar dat was ook al weer rond 99'. Nu is Huntelaar beter en nu heeft Huntelaar de toekomst. Kan je trouwens die wedstrijd op het WK onder 21 herineren dat Hofs een pass geeft over de verdediging, Huntelaar legt hem met 1 balcontact met zijn borst stil voor zijn voet, en plaatst hem langs de keeper in de hoek. Dat is wat ik bedoel met balgevoel. Bij RvN stuiterd zo'n bal over het algemeen 3 meter van zijn borst af zodat er niets meer mee te doen is. Sowieso is zijn balaanname veels te beroerd.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Marco: je moet wel echt een kneus zijn als je in zo'n pak laat inhijsen.
Ship: Kan ik straks nog vertellen aan roy en witschge dat ik op foto stond met een macotte.
Heitinga: t*ring Jantje wat is dat pak heet zeg volgende keer kan ik toch beter als ballenjongen gaan werken.

• Topic Starter Topic Starter
AC Milan Player Marco Van Basten watches Kluivert win against his team three times and breaking a lot of records for the dutch national team as soon as Van Basten becomes manager of the ducht national team, he doesn't select any field-players from Ajax 94/95 anymore

Ik heb altijd al gezegd dat Van Basten niet objectief is, ben blijkbaar niet de enige :)

Dat heeft er meer mee te maken dat er allemaal lastige n*gers in het 94/95 elftal zitten. Daar houdt San Marco niet zo van.

Dat heeft er meer mee te maken dat er allemaal lastige n*gers in het 94/95 elftal zitten. Daar houdt San Marco niet zo van.

Praat geen onzin.
Droom nu maar lekker verder met jullie Marco-Ajax wolk.
En Huntelaar al 3 wedstrijden droog? Nog geen paniek bij Ajax?:D

Huntelaar staat pas 2 wedstrijden droog hoor :scratch:

RichardV:
je ziet er uit als de hulk maar jij draagt je als CALIMERO.

k*t marco

ik zou echt graag een oefenwedstrijd willen tussen nl en afgedankte nl spelers door marco:
seedorf
makaay
ruud
bommel
davids
kluivert
zenden
stam

en ook nog mensen zoals
bouma
boateng
stekelenburg(opeens geen 2e keeper meer)

dat zijn er 11 dan heb je ook vast nog wat wissel en dan speel je gewoon heel aanvallend het "echte" nl stuk

stekelenburg
kromkamp stam bouma zenden

Bommel Seedorf Davids

Patje(10)

Ruud Makaay

bank
boateng
van hooijdonk
hasselbaink
en vast nog wel wat waar ik niet op kom

dit team slacht nl

Laatst bewerkt:
Het Nederlands elftal zou daar makkelijk van winnen. En ik vind niet dat je dan Stam mag oproepen. Die is namelijk niet gepasseerd maar gestopt.

Marco van Basten :roflol: x1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bewijst bij Ajax iedere week weer dat hij hélémáál NIKS is.

Terug
Naar boven