hallo allemaal,
om mezelf meer te motiveren post ik hier de vooruitgang met me eetschema. ik weet dat deze nog goed aangepast moet worden, maar ik post in ieder geval wat ik al eet op dit moment. ik hoop op handige tips om meer te kunnen bulken!
tevens ga ik over 1,5 maand weg bij me huidige sportschool omdat ik nu in me dorp ga fitnessen ipv nu 2 x in de week, maar 4 x in de week. 1,5 maand ivm opzegtermijn.
hier volgt het schema wat ik in elkaar heb gezet:
6:30
50 cl melk halfvol
2 boterhammen volgranen
Met boter
Met pindakaas
Visolie caps
Vit c1000 tablet
Vit A/D3 caps
2 dextro tabletten
10:00
2 bananen
13:00
500 gram kwark
3 schijven ananas
4 boterhammen volkoren
Met boter (light)
4 plakjes kipfilet
50 cl melk halfvol
16:00
50 cl melk halfvol
50 gram brinta
Elstar appel
18:00
Minstens 300 gram groenten
300 gram aardappelen
Beetje jus
Vlees
19:30
Training
Dextro met water
water
21:00
Yoghurt met een appel
23:00
Kwark 500 gram (met 1 banaan voor de smaak)
ook wil ik smorgens whey gaan gebruiken net nadat ik wakker ben om 6 uur en dan half uur later me gewone ontbijt. moet nog wachten op geld en weet niet prcies welke whey ik wil.. dacht aan protein 80.
alvast bedankt!
jeroen
om mezelf meer te motiveren post ik hier de vooruitgang met me eetschema. ik weet dat deze nog goed aangepast moet worden, maar ik post in ieder geval wat ik al eet op dit moment. ik hoop op handige tips om meer te kunnen bulken!
tevens ga ik over 1,5 maand weg bij me huidige sportschool omdat ik nu in me dorp ga fitnessen ipv nu 2 x in de week, maar 4 x in de week. 1,5 maand ivm opzegtermijn.
hier volgt het schema wat ik in elkaar heb gezet:
6:30
50 cl melk halfvol
2 boterhammen volgranen
Met boter
Met pindakaas
Visolie caps
Vit c1000 tablet
Vit A/D3 caps
2 dextro tabletten
10:00
2 bananen
13:00
500 gram kwark
3 schijven ananas
4 boterhammen volkoren
Met boter (light)
4 plakjes kipfilet
50 cl melk halfvol
16:00
50 cl melk halfvol
50 gram brinta
Elstar appel
18:00
Minstens 300 gram groenten
300 gram aardappelen
Beetje jus
Vlees
19:30
Training
Dextro met water
water
21:00
Yoghurt met een appel
23:00
Kwark 500 gram (met 1 banaan voor de smaak)
ook wil ik smorgens whey gaan gebruiken net nadat ik wakker ben om 6 uur en dan half uur later me gewone ontbijt. moet nog wachten op geld en weet niet prcies welke whey ik wil.. dacht aan protein 80.
alvast bedankt!
jeroen