- Waardering
- 12.367
Ik voeg Steks toe in de titel, als Chrisk daarmee akkoord gaat. Gouden duo.
Als een soort mentor voor mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik voeg Steks toe in de titel, als Chrisk daarmee akkoord gaat. Gouden duo.
No refunds!kan je een gekregen gedachte terug ruilen als die je niet bevalt?
Overleg met Chrisk. En doe gvd iets aan spelling. Je kunt beter.@De Gezonde Roker ik wil even de spelegs duidelijk hebben. Als je bereid bent om gedachtes met chirsk te wisselen, gaat dat dan ineens met alle gedachtes die je wilt inzetten, of gaat dat stuk voor stuk en kan je een gekregen gedachte terug ruilen als die je niet bevalt?
@Calyptus klopt deze beredenering?According to science, the correct way to hang toilet paper is "over." Why? Because "under" vastly increases the possibility that food-poisoning bacteria will spread from the restroom to the rest of the workplace.
Anders heb je kans op viezigheid tegen de muur verspreiden.

Dan sla ik voorlopig over, ik denk niet dat ik er beter van word.
Dan sla ik voorlopig over, ik denk niet dat ik er beter van word.
In het geval bij deze twee is het veelal meer een Q & Q, of Vragen en Wedervragen.
Rente is diefstal dus eigenlijk moet de bank je niet zo'n hypotheek kunnen aanbieden. Hangt het niet allemaal af van de exacte bedragen en hoeveel/hoe lang je er nog voor moet tobben?Chrisk, als je zoals in mijn geval een deel van je hypotheek nog aflossingsvrij hebt en je die wel wil gaan aflossen, doe je er dan goed aan om het aflossingsvrije deel om te laten zetten in een lineaire hypotheek, of kan je dan net zo goed zelf maandelijks een bedrag inleggen?
Ik heb het antwoord denk ik zelf al gevonden. Bij een lineaire (of annuïteiten) aflossing is de rente iets lager, maar tegenover staat dan wel dat je een maandelijkse verplichte aflossing doet.Rente is diefstal dus eigenlijk moet de bank je niet zo'n hypotheek kunnen aanbieden. Hangt het niet allemaal af van de exacte bedragen en hoeveel/hoe lang je er nog voor moet tobben?
Zijn er nog andere verschillen, zoals fiscale?Ik heb het antwoord denk ik zelf al gevonden. Bij een lineaire (of annuïteiten) aflossing is de rente iets lager, maar tegenover staat dan wel dat je een maandelijkse verplichte aflossing doet.
Voor nieuw af te sluiten hypotheken wel dacht ik.
Misschien moet de belasting dienst één dag, buiten shot blijven. Tis tenslotte bevrijding s feest voor iedereen.
Echt waarde is lastig te benoemen voor me. Het laatste geluksmomentje was de interactie tussen mijn kinderen en mijn ouders gisteren toen we voor mijn vaders verjaardag bij hun langsgingen.
Wat had je dan dat niet lineair is? Ik ben van de tijd dat al die andere hippe vormen al niet meer mochten omdat banken niet met die financien om kunnen gaan zonder de wereldeconomie op te focken.Ik heb het antwoord denk ik zelf al gevonden. Bij een lineaire (of annuïteiten) aflossing is de rente iets lager, maar tegenover staat dan wel dat je een maandelijkse verplichte aflossing doet.