XXL Nutrition

Van gedachten wisselen met Chrisk 🙂 -> Steks heeft een vrije rol

Is er een reden te bedenken waarom je de wc-rol als de linker zou ophangen?

Is er wel een reden om ons poepengaatje schoon te vegen? Wanneer honden eraan ruiken bij elkander dan worden het complete pacifisten. :thinking:

Laatst bewerkt:
Mooi gezicht rollende duiven. Je moet het willen zien.

Let's hope one of her parents wasn't a high roller.

Passenger pigeons have been extinct since 1914.

Geweldige films!

Laatst bewerkt:
Hé Mike, ouwe verkrachter!

Run Away GIF

• Topic Starter Topic Starter
Zowel @chrisk als @Steks:
Welke "dingen" in het leven hebben voor jou echt waarde?
Vrijheid/autonomiteit of course. Elke keer dat ik niet meer voor iemand hoefde te werken en de financiële ruimte had om voorlopig maar een beetje aan hobbies te doen en vrij naar buiten te gaan afspreken met vrienden/relatie ben ik wel blij geweest. Trainen en goed in vorm zijn is belangrijk, dan een beetje met lekker weer buiten uithangen met vrienden of ergens poolen of een film kijken en ouwehoeren.

Stelt niet veel voor maarja ik weet niet, waar kan ik nog meer uit kiezen?

En wat is het meest recente geluksmoment(je)?
Geluk is wel een groot woord, zelfs in een klein momentje, dan moet voor mij eerst echt al het essentiële in het leven goed zitten. Dat ik niet bij het buiten wandelen hoef te denken aan dat het beter zou zijn met gezelschap van vrienden buiten uit te hangen. Dat ik bij gezelschap niet hoef te denken aan het geen eigen huis hebben of nog naar werk moeten. Dat ik in huis niet hoef te denken aan een vrijer uitzicht/omgeving en geen overlast van buren. Dat trainen, eten, en slapen goed zitten en een hanteerbaar dagritme lukt vol te houden. Dan is iets leuks doen wel prettig, anders ben ik me altijd bewust van de grote gebreken. Is heel lang geleden dat die basis voor mij goed genoeg in elkaar zat dat ik een beetje blij kon zijn met dingen.

Ben wel blij voor m'n zusje die nu een zoontje van een jaar heeft. Af en toe film kijken bij een vriend in de buurt. Dat is het wel, maar om er echt gelukkig mee te zijn lukt in het moment minder goed dan voorheen.

Ik heb het antwoord denk ik zelf al gevonden. Bij een lineaire (of annuïteiten) aflossing is de rente iets lager, maar tegenover staat dan wel dat je een maandelijkse verplichte aflossing doet.
Aangezien je waarschijnlijk boeterente moet betalen en bij rentemiddeling ook een boete betaalt is aflossen waarschijnlijk het goedkoopst. Wel afhankelijk van hoe snel je dat doet. Hoe sneller hoe meer profijt je er van hebt.

Trouwens beleggen in aandelen is risicovoller maar potentieel een hoger rendement. Eea is ook afhankelijk van hoe hoog en hoe lang je rente hebt vastgezet. Zeer waarschijnlijk is aflossen tot decrentevrije periode afloopt en dan omzetten naar lineair de beste optie.

P. S. De toiletrol ‘onder’ hangen is gewoon trollen irl.

Wat is het kostbaarste bezit in deze wereld?

Mag je om een grotere groep mensen te redden een kleiner aantal mensen doden? Zo ja wat is dan de verhouding waarbij dat acceptabel wordt?

Mag je om een grotere groep mensen te redden een kleiner aantal mensen doden? Zo ja wat is dan de verhouding waarbij dat acceptabel wordt?
Sandell gebruikt vaak een voorbeeld met een trein, met een wissel omhalen, of met een knopje van afstand een wissel omhalen, met een dikkertje op de rails gooien, dat werk.

Zeer de moeite als je daar eens over bij jezelf te rade wilt gaan, zijn openbare colleges, ook bij de BBC, ook een serie bij de EO dacht ik.

Terug
Naar boven