greatshape4u
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
108kg momenteel en in het midden van een echtscheiding![]()

Lekker man, kan je daarna helemaal op bodybuilding focussen![]()

Balen voor je Great shape, maar ik wens je heel veel succes toe!
Ga je ooit nog kuren? (ik zou het je wel niet aanraden, je hebt toch mooie stats en er zijn belangrijkere dingen in het leven als alleen maar BB en AAS)

108 bro
---------- Post toegevoegd Sun 16 Oct 2011 om 20:10 ----------
Thx, we zien wel hé![]()
O nice, we hebben weer een noob die een topic van 6 maanden geleden bumpt
Klopt Bro,
Ik ben nu Off AAS al een hele tijd en ik trouw in Juni 2013
On AAS was = "Scheiding" in 2009 (waren niet getrouwd maar toch 1 dochter samen)

maw, op roids wordt je een a**hole, en op estrogen een whiny b*ch...
Ik denk als je zo slecht tegen hormonen kunt en zo verslavingsgevoelig bent je al 14 jaar eerder help had moeten zoeken.
You're funny. Er is niet zoiets als een veilige dosering.
Zoals eerder gepost heb ik nooit mentale problemen of dergelijke gekend tijdens al die jaren. Enkel vorig jaar leek het mis te gaan, ik was gewoon mezelf niet meer. De enige link die er evt zou kunnen zijn is het langer ON zijn dan voorheen. Of dat langer ON zijn nu ook effectief de oorzaak is geweest weet ik niet.
Ik zou zeggen, licht je naaste omgeving in als je kuurt en accepteer het wanneer ze je waarschuwen dat je algemeen gedragspatroon teveel begint af te wijken van je normale gedrag. DAT is de key ;-)
Mvg
Rrrrrrright. Slap gelul natuurlijk. Ook zonder roids zijn er hele legioenen mensen die in een scheiding terechtkomen door allerlei gevoelens en "waarheden" die wel degelijk gelden voor die mensen op de momenten waarop het ertoe deed. Over langere periodes vaak ook nog, wat er dan uiteindelijk voor zorgt dat de relatie klapt.
Zo kan je alles wel als verslaving aanhalen waardoor relaties falen: van eten tot sporten tot werken tot slapen tot nken tot..... LETTERLIJK alles wat iemand doet.
Nog even los van het feit dat half aan de anti-depressiva of andere medicijnen zittende mensen binnen NL door die stofjes c.q. invloeden van buitenaf een "ander" persoon zijn. De halve maatschappij draait gewoon op die manier.
Het gebruik van een stof an sich zegt mij niets. Dus daarover ben ik het oneens met je, zeker om de manier waarop het hier geponeerd wordt.
Wel ben ik het met je eens over hulp zoeken bij verslaving, of hoe men er zelf mee omgaat.
Ik ben chronisch pijnpatient bijvoorbeeld, rug. Opiaten: tramadol, oxycontin, methadon. Merk ik dat ik meer van een stofje nodig heb, dan bouw ik af en STOP ik gedurende minimaal 3 maanden, vaak langer, nu bijvoorbeeld al een half jaar geen oxy genomen ook. Methadon al meer dan een jaar niet gebruikt. Alleen nog tramadol. Dus ik heb mezelf aangeleerd om contra te reageren omdat ik WEET dat toegeven aan het gevoel van meer meer meer niet goed voor me is. Wetende dat ik ook niet zonder pijnstilling kan zal ik dus wel tussen stofjes heen en weer moeten gaan, tenzij ik elke dag de hele dag op bed zou willen/moeten liggen. Los daarvan, ik haal dit alleen even aan om aan te geven dat er verschillende redenen kunnen zijn waarom iets zo loopt als het loopt en als dat werkt voor iemand, wie zijn anderen dan om daarom te veroordelen? Mensen uit de naaste omgeving: oké. Maar mensen die de personen en de situatie in kwestie helemaal niet kennen.... tsja, zet ik ernstige vraagtekens bij.
En nogmaals, ook mensen die nooit iets gebruiken komen in situaties terecht op moment A en komen op moment B tot andere inzichten en dan is het vaak te laat om te herstellen. En vaak zijn dergelijke situaties ook een uiting van iets wat er sowieso al aan zat te komen en is het terugverlangen naar "vroeger" (misschien met name tijdens een depressie in de periode na zo'n situatie) juist het gevoel/inzicht wat vals is. Daar weleens aan gedacht?
Tuurlijk is psychische en lichamelijke verslaving een issue bij AAS gebruikers maar om iets/alles *daarom* aan de verslaving te wijten gaat mij te ver. Tevens zouden mensen die verslaafd aan iets zijn daarmee/daarom altijd "fout" zijn ten opzichte van de mensen waar ze een issue mee hebben en die geen verslaving hebben. En dat is natuurlijk ook weer niet zo. Er zijn zat klootzakken "au naturelle".