XXL Nutrition

Van hemel naar hel na 16 jaar anabolen.

Ik heb een beetje dubbel gevoel hierbij. Ik snap dat als je on bent dat je dan ook jezelf anders gaat gedragen. Maar... je verliet niet alleen je vrouw... je ging daarna ook met een andere vrouw, wat is daar dan mee gebeurd?

Ook zonder het AAS kan je een zelfde verhaal vertellen, aangezien ik vorig jaar bijna door een zelfde periode ging, zonder dat ik AAS heb gebruikt.

Plausibel toch dat AAS niet de enige determinant hoeft te zijn voor een dergelijk geval? Iets met genetische factoren, omgevingsinvloeden en triggers?

Ikzelf heb ooit eens een hele slechte relatie gehad waarin ik de gehele dag gestresst rondliep en om het minste of geringste moest schreeuwen en schelden omdat ik zo gefrustreert was. Na die relatie kreeg ik een nieuwe vriendin die wel heel erg goed voor me was. Echter kwam ik er achter dat ik die frustraties eigen had gemaakt en dat die in mijn persoonlijkheid waren gekropen. Het heeft wat therapietjes gekost om daarvan af te geraken. Als ik in die tijd AS genomen zou hebben waren die frustraties misschien zo versterkt dat mijn toenmalige vriendin er misschien heel slecht vanaf gekomen was.

Bijwerkingen, tja, we kennen ze allemaal, verhoogd libido, continue op mn tenen, agressief, wantrouwig, steeds te warm en continue zweten als in een sauna.
Ik was ook wel eens depressief na een kuur, maar dit was allemaal wel te dragen.

Maar het laatste jaar kreeg ik het ook psychisch enorm moeilijk. Probleem is dat je het tijdens je ON periode dit niet of nauwelijks merkt bij jezelf.
Ik gaf een paar maanden geleden mijn vrouw op voor iemand anders, verweet haar dat ze steeds haar carierre voornam op mij, dat ze er nooit was voor mij, me niet genoeg coïtus gaf, me steeds alleen liet, enz.
Kortom, ze was ronduit een "slechte vrouw" in mijn ogen. Ik was ZO overtuigd van mijn gelijk en haar ongelijk.

Lijkt wel een quote uit het grote tren topic. Ben benieuwd of je ook tren gebruikte tijdens je 6 maanden on en zo ja welke hoeveelheden.

Zo nee, denk je dat je dit nooit gehad had als je het bij 2 kuurtjes per jaar had gehouden.

iig succes en sterkte!

klinkt klote man, niet veel meer aan te doen nu. Het kwaad is geschied. Nu moet je gewoon verder met het leven en AAS achter je laten. Sommige mensen zijn nu eenmaal gevoeliger aan de psychologische bijwerkingen die steroiden met zich meebrengen. Ik ben er zelf éen van. Ik ben ook van mezelf al heel gevoelig, dus aas versterkt dit x1000 en kan mn manier van denken veranderen, kan me suicidaal maken, maar kan me ook psychotisch maken en alle andere mogelijke dingen. Je verhaal is zeker interessant en mensen die zelf al wat instabiel zijn, moeten toch 2 keer nadenken vooraleer ze het gaan gebruiken en of het wel de moeite waard is.

Nu dit topic er toch is, iemand nog iets van Myjector gehoord?

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt wel een quote uit het grote tren topic. Ben benieuwd of je ook tren gebruikte tijdens je 6 maanden on en zo ja welke hoeveelheden.

Zo nee, denk je dat je dit nooit gehad had als je het bij 2 kuurtjes per jaar had gehouden.

iig succes en sterkte!

Ja, ik was op tren, maar niet de laatste 6 maanden.
Dosering was 400-600mg/week. Laatste tren shot was april of mei 2010.
Tot december 2010 zat ik op eerst op test/deca combi, nadien op test/bold combi. totale dosering lag steeds tussen de 1000 en de 1500mg/week
Laatste 2 jaar steeds samen met GH.

Je vertelt dus dat je op een gegeven moment 6 maanden ON was en 3 maanden OFF.
Je bent nu bijna 2 maanden OFF en je lijkt uit een lange roes te ontwaken.
Heb je dat nooit eerder ervaren in al die keren dat je in 16 jaar OFF bent geweest?

Kijk snuff,

Dit is een interessante vraag.
Het antwoord is nee. Natuurlijk voelde ik het wel als ik OFF kwam, ik was soms beetje deprie zoals de meesten onder ons na een kuur, maar nooit iets van lange duur of iets waar ik zelf niet of moeilijk uitkwam.
Ik had het zeker niet na elke kuur ook trouwens.

Het begon het laatste jaar. Toen ik afging in mei vorig jaar had ik ook even het gevoel van hey, ik kom precies terug op aarde, maar je staat daar op zo'n moment niet bij stil. (ik dacht meer van tja, van die tren zeker)

Ikzelf heb ooit eens een hele slechte relatie gehad waarin ik de gehele dag gestresst rondliep en om het minste of geringste moest schreeuwen en schelden omdat ik zo gefrustreert was. Na die relatie kreeg ik een nieuwe vriendin die wel heel erg goed voor me was. Echter kwam ik er achter dat ik die frustraties eigen had gemaakt en dat die in mijn persoonlijkheid waren gekropen. Het heeft wat therapietjes gekost om daarvan af te geraken. Als ik in die tijd AS genomen zou hebben waren die frustraties misschien zo versterkt dat mijn toenmalige vriendin er misschien heel slecht vanaf gekomen was.

Ik had een prima relatie. Anders was ik geen 15j gelukkig getrouwd geweest.
Ik heb in die 15j ook nooit echt de problemen gekend die ik nu had, anders was mn relatie veel vroeger geëindigd.
Ik wil enkel zeggen dat ik TOTAAL GEEN merkbare achtergrond had van instabiliteit.

Ik heb een beetje dubbel gevoel hierbij. Ik snap dat als je on bent dat je dan ook jezelf anders gaat gedragen. Maar... je verliet niet alleen je vrouw... je ging daarna ook met een andere vrouw, wat is daar dan mee gebeurd?

Ook zonder het AAS kan je een zelfde verhaal vertellen, aangezien ik vorig jaar bijna door een zelfde periode ging, zonder dat ik AAS heb gebruikt.

Om op je vraag te antwoorden, die andere vrouw is er nog steeds.
Het is dus niet zo dat ook dit op de klippen liep en dat ik daar hier nu om kom bleiten ;-)
Vorig jaar ging je door hetzelfde, je bedoelt relatieproblemen?
Ik begrijp dat je de relationele troep wilt aanhalen als oorzaak van een depressie ofzo, maar geloof me vrij, het zit wel degelijk anders in elkaar in mijn geval.
Ik ervaar echt een dubbele persoonlijkheid, iets wat gelukkig afneemt nu na het staken van gebruik.

Laatst bewerkt:
Kijk snuff,

Dit is een interessante vraag.
Het antwoord is nee. Natuurlijk voelde ik het wel als ik OFF kwam, ik was soms beetje deprie zoals de meesten onder ons na een kuur, maar nooit iets van lange duur of iets waar ik zelf niet of moeilijk uitkwam.
Ik had het zeker niet na elke kuur ook trouwens.

Het begon het laatste jaar. Toen ik afging in mei vorig jaar had ik ook even het gevoel van hey, ik kom precies terug op aarde, maar je staat daar op zo'n moment niet bij stil. (ik dacht meer van tja, van die tren zeker)

Misschien dat voor jou nu die urge om te kuren er een beetje van af is en dat je nu bewust kiest voor andere dingen in het leven.
Ik hoop in ieder geval dat het allemaal goed gaat komen met je leventje kerel.
Verder vind ik dat je best wel indrukwekkende stats hebt en dat je daar trots op kunt zijn.;)

Damn, heavy...

Maar het kwaad is geschiedt en dingen zijn waarschijnlijk onherstelbaar beschadigd.
Mijn vrouw en ik hadden een prachtig leven samen, niks tekort, integendeel.

Niets is onherstelbaar dr valt altijd te lijmen.....onherstelbaar wordt het als je niets doet. Ik zeg fight for it.......sterkte.......

Laatst bewerkt:
Niet toevallig nu erg depri?
En ass een beetje als excuus aan het gebruiken?
Is wel veiliger als toegeven dat het gewoon aan je zelf ligt.
En dat ass alleen geholpen hebben.

Ik krijg ook sterk het gevoel dat aas niet echt het probleem was..
Hoe ts overkomt zegt mij iets, dat het net zo goed drugs/drank or whatever had kunnen zijn..
Denk dat je idd gewoon depri bent, en aas als een uitweg zag..
En nee depressie hoef je niet bij dag 1 te herkennen dat doe je pas als je er zelf klaar voor bent dat is het nare aan de ziekte!

En nee zelf nooit aas gebruikt, wel ervaring met depressies

Hoe ts overkomt zegt mij iets, dat het net zo goed drugs/drank or whatever had kunnen zijn..
En nee depressie hoef je niet bij dag 1 te herkennen dat doe je pas als je er zelf klaar voor bent dat is het nare aan de ziekte!

Ik wil je niet aanvallen, maar je bent 19 jaar oud en hebt totaal geen ervaring met AAS?
Hoe kan je dan stellen dat de problemen misschien niet echt van de AAS komen?
Als je op 19 al ervaring hebt met depressies, zou ik je aanraden om er ook nooit aan te beginnen.

Depressie != dubbele persoonlijkheid, en het één leidt ook niet tot het ander voor zover mij verteld werd.
Wat betreft drank en drugs, ik gebruik of gebruikte geen van beiden.
Het is wel interessant dat er toch wel wat replies komen in de zin van 't is niet van de AAS, er moet een andere oorzaak zijn. Zo herkenbaar voor me...

No offence guys, ik zou net hetzelfde gezegd hebben nog niet zo lang geleden.
Je denkt van "Ik heb alles in de hand en als er problemen komen stop ik gewoon"
Wel, geloof me, als je ON bent merk je gewoon niet altijd dat er zich problemen stellen.

Laatst bewerkt:
Wel, geloof me, als je ON bent merk je gewoon niet altijd dat er zich problemen stellen.

Maar je ging toch iedere keer OFF?
Kwamen op dat moment jou problemen niet boven water dan?
Ik bedoel, ik kan begrijpen dat wanneer je 24/7 ON bent, onafgebroken je niet snel zal ondervinden in hoeverre er problemen zijn maar als je rustpauzes inlast van 3 maanden dan zou je er toch wel iets van moeten merken, toch?

Ik wil je niet aanvallen, maar je bent 19 jaar oud en hebt totaal geen ervaring met AAS?
Hoe kan je dan stellen dat de problemen misschien niet echt van de AAS komen?
Als je op 19 al ervaring hebt met depressies, zou ik je aanraden om er ook nooit aan te beginnen.

Depressie != dubbele persoonlijkheid, en het één leidt ook niet tot het ander voor zover mij verteld werd.
Wat betreft drank en drugs, ik gebruik of gebruikte geen van beiden.
Het is wel interessant dat er toch wel wat replies komen in de zin van 't is niet van de AAS, er moet een andere oorzaak zijn. Zo herkenbaar voor me...

No offence guys, ik zou net hetzelfde gezegd hebben nog niet zo lang geleden.
Je denkt van "Ik heb alles in de hand en als er problemen komen stop ik gewoon"

Je mist beetje het punt van het verhaal hier, maar goed tijd zal je leren!
Vroeg of laat kom je er zelf wel achter, hier tegen in gaan heeft geen zin..
Jij zet het zo in je hoofd...

Op wat slaat dit nu weer. Je hebt totaal geen verstand van zaken en gaat ff de grote jongen komen uithangen door te zeggen dat het door drank of drugs zou komen... Je weet totaal niet waar het over gaat, dus moet je niet de slimmerik komen spelen. Als je geen ervaring met aas hebt, weet je het niet.

Maar je ging toch iedere keer OFF?
Kwamen op dat moment jou problemen niet boven water dan?
Ik bedoel, ik kan begrijpen dat wanneer je 24/7 ON bent, onafgebroken je niet snel zal ondervinden in hoeverre er problemen zijn maar als je rustpauzes inlast van 3 maanden dan zou je er toch wel iets van moeten merken, toch?

Ik zei al dat ik (EN mijn omgeving) tot een goed jaar geleden nooit iets merkte.

Terug
Naar boven