XXL Nutrition

Van hemel naar hel na 16 jaar anabolen.

Ik heb het idee (eigen ervaring) dat 3maanden off zijn tekort is om echt jezelf te worden.. Ik merk dat ik na bijv. tren veel minder geduld heb met de lulligste dingen... En ik weet zelfs niet of dat wel helemaal weg gaat.
Voor dat ik gebruikte was ik veel rustiger en geduldiger, zou mooi zijn als ik de enige was die dit ervaard... maar dat geloof ik niet.

• Topic Starter Topic Starter
Kun je specifieker zijn? Wat veranderde er dan opeens?

Tijdens de kuur was ik gewoon totaal niet meer wie ik anders was tijdens mijn vroegere kuren.
Ik leefde in een andere wereld, mijn zinnen te buiten, vijandig tegen iedereen van wie je ook maar denkt je iets in de weg te leggen, totaal paranoia.
Vergelijk het aub niet met verhoogde agressie tijdens een kuur, ik heb ervaring genoeg ermee durf ik stellen en het was totaal anders.

Ik merk zo goed als voor de eerste keer dat ik ontwaak uit een soort roes, een andere wereld, wanneer ik enkele weken gestopt ben.
Je kijkt dan terug naar die "roes periode" en denkt wat heb ik gedaan? waar ben ik in godsnaam mee bezig?
waarom leken bepaalde dingen die eigenlijk niet zo erg waren zo onhoudbaar/onleefbaar voor me?
Sorry, maar het is echt moeilijk te omschrijven, kan het niet beter.

Laatst bewerkt:
Op wat slaat dit nu weer. Je hebt totaal geen verstand van zaken en gaat ff de grote jongen komen uithangen door te zeggen dat het door drank of drugs zou komen... Je weet totaal niet waar het over gaat, dus moet je niet de slimmerik komen spelen. Als je geen ervaring met aas hebt, weet je het niet.

Je mist het punt he, miss was mijn post niet heel duidelijk..
Het had net zo goed drank/drugs kunnen zijn :o

Big boy

ik zie het probleem niet je hebt naar eigen zeggen 16 jaar aas gebruikt en het enige wat je aanhaalt is je eigen stommiteit waardoor je je vrouw bent kwijt geraakt. Verder ben je kern gezond na bijna 20 jaar aas gebruik en voel je je tijdens je kuurtje net een 16 jarige knul die zich super sexy en alpha voelt. Gewoon spuit er weer in and continue your rampage of destruction and women addiction. **** yeah life is great!

Indrukwekkend verhaal!

• Topic Starter Topic Starter
ik zie het probleem niet je hebt naar eigen zeggen 16 jaar aas gebruikt en het enige wat je aanhaalt is je eigen stommiteit waardoor je je vrouw bent kwijt geraakt. Verder ben je kern gezond na bijna 20 jaar aas gebruik en voel je je tijdens je kuurtje net een 16 jarige knul die zich super sexy en alpha voelt. Gewoon spuit er weer in and continue your rampage of destruction and women addiction. **** yeah life is great!

Yeah! That's the spirit!!!!
Wel kukishu, je deed me tenminste eens flink lachen nu :-)
Fysiek kerngezond ja (buiten wat hartritmestoornissen zo nu en dan), mentaal is wat anders.

Laatst bewerkt:
een zeer heftig verhaal, ik ben blij voor je dat je het nu wel beseft.
Zoals ik hier ergens als had gelezen: jou verhaal helpt mij naturel te blijven!

Respect voor dit topic, in deze sectie word er weinig over de negatieve effecten van AS gebruik gesproken, en de negatieve sides op mentaal vlak zijn er degelijk en is goed dat daar over wordt gesproken.

Yeah! That's the spirit!!!!
Wel kukishu, je deed me tenminste eens flink lachen nu :-)
Fysiek kerngezond ja (buiten wat hartritmestoornissen zo nu en dan), mentaal is wat anders.

wat ik nog knap vind is dat jij het zo lang hebt volgehouden tot het mis ging met je vrouw. Ik zit net 2 jaar in een relatie en zodra een spuit erin gaat moet ik met man en kracht mijn hoofd erbij houden om geen gekke dingen te doen. Sta zelfs versteld dat ik het al "zo lang" goed gaat. Maar je bent zeker de eerste niet die zijn relatie naar de klote heeft geholpen door aas. Menig zieletje verprutst zijn relatie tijdens zijn eerste kuurtje al.

wat ik nog knap vind is dat jij het zo lang hebt volgehouden tot het mis ging met je vrouw. Ik zit net 2 jaar in een relatie en zodra een spuit erin gaat moet ik met man en kracht mijn hoofd erbij houden om geen gekke dingen te doen. Sta zelfs versteld dat ik het al "zo lang" goed gaat. Maar je bent zeker de eerste niet die zijn relatie naar de klote heeft geholpen door aas. Menig zieletje verprutst zijn relatie tijdens zijn eerste kuurtje al.

+1

Je kan beter single blijven

Niet voor altijd.

@ greatshape4u

Succes bro.

Inderdaad succes ;)

Zo zie je maar he, overdaad schaadt...

Sterkte Kerel! hoop dat je je leven weer wat
op de rails krijgt!

heel erg voor jou,maar het is zoals sommigen zeggen,het kwaad is geschied.
kijk nu vooruit en niet teveel naar het verleden,want je gaat jezelf helemaal gek maken,met de vraag"wat als".ik hoop van harte dat het met je vrouw nog ooit goedkomt,echt waar.
en voor de gasten van 18,19,20 en 21 jaar.ik vind dat jullie beter kunnen zwijgen.jullie komen pas piepen en even commentaar geven.3/4de van jullie heeft nooit gekuur en de rest heeft eens een beetje testo genomen,dus zwijg liever.
die persoon komt hier een persoonlijk verhaal vertellen.leer er maar iets uit,want julie kunnen de volgende zijn,met jullie grote praat.

Om op je vraag te antwoorden, die andere vrouw is er nog steeds.
Het is dus niet zo dat ook dit op de klippen liep en dat ik daar hier nu om kom bleiten ;-)
Vorig jaar ging je door hetzelfde, je bedoelt relatieproblemen?
Ik begrijp dat je de relationele troep wilt aanhalen als oorzaak van een depressie ofzo, maar geloof me vrij, het zit wel degelijk anders in elkaar in mijn geval.
Ik ervaar echt een dubbele persoonlijkheid, iets wat gelukkig afneemt nu na het staken van gebruik.
Bij mij was het ook geen relationele troep maar ikzelf die steeds meer depressief/agressief werd. Ruzie maken om nutteloze dingen. Constant op haar zitten kankeren. Enz... Maar ik kan niet in jou leven kijken ;)

Heb je je excuses al aan kunnen bieden en/of uitleg kunnen geven aan je exvrouw? Ik persoonlijk zou het dan daarbij laten en genieten van je nieuwe vrouw ;)

Respect voor je verhaal en voor het delen. Veel sterkte man!

Denk eerlijk gezegd dat de klap nog moet komen hoor. In december gestopt met kuren en pct vorige week gestopt. En de bedoeling is dat je nooit geen anabolen meer aanraakt?

Terug
Naar boven