Fitness Seller

Van KevvL naar KevvXL!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.042
Was het maar in KG ja, haha. Kom zo uit mn hoofd ff snel op ongeveer 5-6kg whaha. Alle gewichten liggen ZO veel lager dan in NL dat ik bijna begin te twijfelen of het wel lbs zijn :p

Ik zit hier om te studeren Dwarf. Heel goed voor mijn Spaans en een beetje van een andere cultuur proeven is booit verkeerd, zeker niet met mijn opleiding in NL, welke helemaal is gericht op internationaal zakendoen/marketing etc.

• #1.043
Training van vandaag. Was iets later wakker dan de bedoeling was, en dan ben ik altijd wat suffer/minder gemotiveerd om iets te doen haha.

Gewicht: 151lbs (68,4kg) > Het weekend niet goed gegeten (en veel vocht verloren I guess)

Lat pulldown (Breed, handpalmen naar elkaar toe)
15x??
12x??
10x??
8x?? > Best vervelend dat die gewichten er niet op staan :S

Seated cable row (Zelfde stang als lat pulldown)
15x??
12x??
10x??
8x??

Lever seated row
15x70lbs
12x80lbs
10x90lbs
8x100lbs

Hyperextension
12xbw
12xbw+2dumbbells
12xbw+2dumbbells

Dumbbell preacher curl (Nice 'nd slow)
12x20lbs
10x20lbs
12x15lbs
12x15lbs

Barbell curl
12xstang+10lbs
12xstang+10lbs
11xstang+10lbs

Zo, lekkere training weer. Oefeningen redelijk strikt uitgevoerd en dat geeft zo`n heerlijk gevoel in de aan te spreken spieren! Ik heb m`n lats nog nooit zo voelen branden na een lat pulldown (welke trouwens leuk beginnen te groeien) en m`n biceps heb ik nog nooit zo minder klein (want groot zijn ze niet :D) gezien!

Laatst bewerkt:
nou dan, resultaat is er al :D

Good work !

• #1.045
Gewicht vanochtend: 160lbs (72,5kg)

Leg press (Smith was bezet en wilde aan de gang)
5x480lbs
5x480lbs
5x480lbs

Leg extension (verdomme, smith nog steeds bezet)
10x?
10x?
10x?

Lying leg curl
15x60
12x70
10x80
7x90

Standing calf raise (Veel te slechte schoenen hiervoor. Voeten doen er pijn van!)
15x65lbs
12x132lbs
12x132lbs

Seated dumbbell press (eens andersom proberen)
6x40lbs
7x35lbs
6x30lbs
8x25lbs
>Man, alle gewichten voelen zo net zo zwaar aan!

Side raise SS bent-over side raise
10x15lbs SS 10x15lbs
10x10lbs SS 10x10lbs
10x10lbs SS 10x10lbs

Shrugs
15x?
15x?
15x?

Best een lekkere training. Volgens mij toch wel een PR op die shoulder press en een dikke PR op de leg press!
Ene kant blij dat de smith bezet was. Had totaal geen zin om te squatten, dus eigenlijk kwam het wel goed uit. Slecht he?

Laatst bewerkt:
Geen zin in squats? Gewoon skippen dan. Dan komt er toch niets goeds van.
Of gewoon wat lichter gaan, en focussen op techniek.

Training ziet er niet slecht uit

• #1.047
Geen zin in squats? Gewoon skippen dan. Dan komt er toch niets goeds van.
Of gewoon wat lichter gaan, en focussen op techniek.

Training ziet er niet slecht uit

Het punt is dat ik de laatste paar keer squatten ook al totaal geen gewicht kon verzetten, en dat is best demotiverend. Je weet dat je ooit 1x90kg frontsquatte, en niet lang daarna red je 80kg backsquat (in smith weliswaar) niet eens. Dus ik had er vanochtend totaal geen zin in. Toen ik in de gym kwam was de smith bezet (kan hier niet los squatten) en dat bleef even zo, dus het kwam me stiekem wel goed uit.

Het punt is dat ik de laatste paar keer squatten ook al totaal geen gewicht kon verzetten, en dat is best demotiverend. Je weet dat je ooit 1x90kg frontsquatte, en niet lang daarna red je 80kg backsquat (in smith weliswaar) niet eens. Dus ik had er vanochtend totaal geen zin in. Toen ik in de gym kwam was de smith bezet (kan hier niet los squatten) en dat bleef even zo, dus het kwam me stiekem wel goed uit.

Kilo's op je barbell? Daar moet je jezelf gewoon boven zetten en lekker pompen
met wat minder gewicht ;) Die power komt dan wel vanzelf terug. Met niet te
squatten, komt het natuurlijk nooit terug :p

Het gaat er niet om welk gewicht je pakt, maar wat het doet met je lijf ;)
Als je zo graag focust op de kilo's dan ga je maar strongmannen / powerliften :p

Zo te merken doet het genoeg met je lijf, geniet daarvan! (minder kilo's en toch groeien, wat wil je nog meer?)
Zelf squat is met mini-gewichtjes, en toch werkt het... :D

• #1.050
Hmm, daar hebben jullie zeker een punt. Gewicht is natuurlijk niet heel belangrijk, maar ik vind het toch altijd wel lekker motiverend als je eens lekker zwaar(der) kan met de goede uitvoering.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat er over ruim 3 maanden wordt gezegd als ik weer thuiskom. Of er uberhaupt een verandering aan mijn lichaam wordt waargenomen :P

Laatst bewerkt:
  • #1.051
Training van 15 oktober (Damn, alweer 1,5 maand hier!)

Bench press
7xstang+70lbs
6xstang+70lbs
6xstang+60lbs
>Shit, de pols begint weer op te spelen!

Incline dumbbell press
15x25lbs
12x30lbs
10x35lbs
7x40lbs (8e rep fail)
>Hmm, en hier heb ik er weer geen last van. Vreemd!

Flat dumbbell fly
12x20lbs
10x25lbs
8x30lbs
8x30lbs

Decline dumbbell press
5x30lbs
5x30lbs
> En toen was ik he-le-maal leeg!

Cable pushdown (Geen gewicht, dus dan maar schijfjes van het apparaat tellen)
12x5/10
10x6/10
8x7/10
6x8/10

Rope pushdown
12x5/10
10x6/10
8x5/10
6x5/10
>Had even het gevoel dat de triceps elk moment uit m`n vel konden springen!

Hmm, opsich wel lekker. Flat bench press viel ff tegen, maargoed, volgende keer beter! Goed gevoel weer!
En nu lekker genieten van een vanille whey shake met een banaantje gemixt. Wat is dat heerlijk zeg!

Terug
Naar boven