XXL Nutrition

Van powertraining groei je niet meer?

Bezoekers in dit topic

Matskov

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
18
Waardering
0
Beste

Er zijn veel mensen die tegen mij zeggen eens je begint met zwaar te powertrainen zul je niet meer groeien. Ik geloof hier eigenlijk weinig van maar wou er toch eens meer over weten. Qua supplementen gebruik ik niets, mss af en toe eens eiwitten. Mijn leeftijd is 18. Heeft er iemand een idee of dit waar is?

Mvg
 
dat kan ik moeilijk geloven we hebben hier mensen die al bezig zijn van hun 14de
 
wat versta je onder powertrainen?

maar als ze zeggen dat je van zware dingen drukken, squatten of tillen niet groot wordt....put a sock in it :D

nee zonder gein, is wel een eeuwige discussie, maar ik geloof dr niet zo in hoor. Het gebruik van androgene middelen als testosteron kan er wel voor zorgen dat bijv je epifisairschijven vroegtijdig dichtgroeien, waardoor je dus stopt met groeien, maar puur het trainen, neh...
 
afwisseling doet groeien

beste matskov,

van powertrainen kun je wel degelijk groeien, sterker nog ik wissel vaak powerliften met bodybuilding af om zo weer meer massa voor op de langere termijn te creeren. Wanneer je zorgt dat je eten in orde is(dus een calorie overschot) dan kun je heel goed groeien op kracht training.
Door de 'compound oefeningen' (banken,squatten,deadliften,optrekken, rows) die je doet kun je juist door de hogere intensiteit harder gaan groeien.
Probeer het gewoon zou ik zeggen blijft het resultaat na 2 maand uit maar ben je toch sterker geworden, ga dan weer hoger in de herhalingen zitten en natuurlijk goed eten.

succes ermee
 
hehe je bedoelde in de lengte tja ik geloof daar ook niet zo in. en je bent al 18 wat is je lengte dan?
 
oke nu ben ik wel benieuwd, gaat het om groeien in de breedte (goede breedte wel te verstaan) of die in de hoogte? :D
 
Ok terug van weggeweest. Op dit forum wordt groeien meestal in een andere context gezien :D Maar ik bedoelde dus in de lengte. Nuja ik geloof er niet zoveel van maar toch zeggen veel mensen dit. Ik vind niet direct een studie hierover dusja het zal wel een roddel zijn.
 
Groei je nog veel op je 18e? Naar het schijnt groei je tot je 24ste.. Ik hoop het althans want op mijn 18e ben ik nog altijd maar 1.73m :(
 
Nou niet veel denk ik..Alleen je lul word nog langer:D
 
ik ben niet meer gegroeit in lengte na mijn 18de hoor altijd 183.
 
wimmos zei:
Groei je nog veel op je 18e? Naar het schijnt groei je tot je 24ste.. Ik hoop het althans want op mijn 18e ben ik nog altijd maar 1.73m :(

Is dat niet 21?

En je lul blijft idd groeien:D Maar krimpt dan ook weer:mad:
 
wat is het verschil tss powerlifting & bodybuilding? niks behalve de een treedt op in string en de ander in moeders onderbroek ;)
groeien doe je met beide
 
roxxe zei:
wat is het verschil tss powerlifting & bodybuilding? niks behalve de een treedt op in string en de ander in moeders onderbroek ;)
groeien doe je met beide
er is wel zeker een verschil tussen bodybuilding en powerlifting, maar dat zal je toch wel weten denk ik of niet... en ik heb ook vaker gehoort dat als je te vroeg begint met zwaar trainen, dat dat de groei in de lengte wel kan belemmeren, of dit een fabel is weet ik niet.
 
als je nu al 1.87 meter bent van je 17e (kben nu bijna 19)
kan het zijn dat je nog gaat groeien dan?
 
Pfff wat een onzin.
Heb dan wel geen powertraining gedaan maar heb sinds mijn 15de heel wat lopen tillen,sjouwen,duwen,trekken etc etc op mijn werk.
Kan dat best met powertraining vergelijken.
En ben nu toch mooi 2 meter :)
 
Ik ben 14 jaar oud 1.71 m 62-63kg vet % ... ecto:(
ik doe 1 maand aan fitness
Ik doe het rustig aan niet te extreem zeg maar zo dat als ik later groter ben het makkelijker op kan bouwen ik ben van plan vanaf me 16e a 17e echt extreem te gaan bulken ik hoop dat ik tegen die tijd rond de 1.80 m ben de GGD zei dat ik rond de 1.80 m zal worden iets er onder 1.78 a 1.82 dus ik hoop tegen die tijd rond de 1.78 te zijn of iets hoger(liever) ik zou eigenlijk wel iets groter willen zijn aangezien hier op het forum bijna iedereen groter dan 1.85m is ik in verhouding maar een klein mannetje zal worden:(
ik ben ook van plan om van me 15e tot me 16e butter fly Abs te testen: http://www.telsell.com/shopping.asp?MN=PR2672&CNT=BEL&LAN=NED
gewoon om te testen of die dinger echt werken en als ze echt werken heb ik dus een extra steuntje om iets sneller spiermassa te kunnen kweken^^
me dagelijkse voeding is :
's morgens
1bak/schaal met cornflakes 100g corn en 250ml melk + half schepje suiker
1boterham met hagelslag
een glas sinnasappelsap met divatimon(vitaminen) + en capsule met visolie
half 11 *tijdens de pauze*
1boterham met kalkoenvlees+3slokken cola
1uur *tijdens pauze*
2boterhammen de ene met kalkoenvlees en de andere met kruidenboter en weer 3slokker cola
10 over 3 *huiswerkklas*
1boterham met kruidenboter + rest van cola
6uur 's vonds *tijdens eten*
bord /bloemkool aardappelen etc. en vlees gewoonlijk + een glas limonade een grote ice tea glas met davitemon
+een schaal met yogurt en limonade en suiker erin (yummie):P
voor het slapen meestal nog wat snoep en soms wat chips + een glas cola en vanaf nu kwark nu ik aan fitness doe en zo een betere spiermassa krijg.
graag advies over me eten ^^ ik ben een ecto en volgens mij eet ik te weinig of te slecht:(
ik zou het liefst 1.85 willen worden de perfecte lengte voor een bodybuilder vind ik 1.90 of hoger gaat er lelijk uit zien en word sneller nerveus als je langs iemand staat ( een beest) van 1.90 brrrr
natuurlijk wel vet om te zien maar gewoon om tegen over te staan en voor mezelf 1.80 a 1.85 lol ik heb zelf nog een beetje geluk dat ik 1.80 zal worden aangezien me ouders allbei klein zijn allebei tussen 1.60 1.65 dus niet zo heel erg groot ik word denk 180.m voornamelijk door me atletische figuur veel mensen zeggen dat onder andere de school arts(GGD) dokter + sportleraar+ fitness instrukteur ik zat op voetbal en tennissen ben ik alle twee vanaf gegaan toen op breakdance gegaan na 2maanden ook er van af en ik wou op ateletiek
 
Laatst bewerkt:
Jeroennn zei:
Ik ben 14 jaar oud 1.71 m 62-63kg vet % ... ecto:(
ik doe 1 maand aan fitness
Ik doe het rustig aan niet te extreem zeg maar zo dat als ik later groter ben het makkelijker op kan bouwen ik ben van plan vanaf me 16e a 17e echt extreem te gaan bulken ik hoop dat ik tegen die tijd rond de 1.80 m ben de GGD zei dat ik rond de 1.80 m zal worden iets er onder 1.78 a 1.82 dus ik hoop tegen die tijd rond de 1.78 te zijn of iets hoger(liever) ik zou eigenlijk wel iets groter willen zijn aangezien hier op het forum bijna iedereen groter dan 1.85m is ik in verhouding maar een klein mannetje zal worden:(
ik ben ook van plan om van me 15e tot me 16e butter fly Abs te testen: http://www.telsell.com/shopping.asp?MN=PR2672&CNT=BEL&LAN=NED
gewoon om te testen of die dinger echt werken en als ze echt werken heb ik dus een extra steuntje om iets sneller spiermassa te kunnen kweken^^
me dagelijkse voeding is :
's morgens
1bak/schaal met cornflakes 100g corn en 250ml melk + half schepje suiker
1boterham met hagelslag
een glas sinnasappelsap met divatimon(vitaminen) + en capsule met visolie
half 11 *tijdens de pauze*
1boterham met kalkoenvlees+3slokken cola
1uur *tijdens pauze*
2boterhammen de ene met kalkoenvlees en de andere met kruidenboter en weer 3slokker cola
10 over 3 *huiswerkklas*
1boterham met kruidenboter + rest van cola
6uur 's vonds *tijdens eten*
bord /bloemkool aardappelen etc. en vlees gewoonlijk + een glas limonade een grote ice tea glas met davitemon
+een schaal met yogurt en limonade en suiker erin (yummie):P
voor het slapen meestal nog wat snoep en soms wat chips + een glas cola en vanaf nu kwark nu ik aan fitness doe en zo een betere spiermassa krijg.
graag advies over me eten ^^ ik ben een ecto en volgens mij eet ik te weinig of te slecht:(
ik zou het liefst 1.85 willen worden de perfecte lengte voor een bodybuilder vind ik 1.90 of hoger gaat er lelijk uit zien en word sneller nerveus als je langs iemand staat ( een beest) van 1.90 brrrr
natuurlijk wel vet om te zien maar gewoon om tegen over te staan en voor mezelf 1.80 a 1.85 lol ik heb zelf nog een beetje geluk dat ik 1.80 zal worden aangezien me ouders allbei klein zijn allebei tussen 1.60 1.65 dus niet zo heel erg groot ik word denk 180.m voornamelijk door me atletische figuur veel mensen zeggen dat onder andere de school arts(GGD) dokter + sportleraar+ fitness instrukteur ik zat op voetbal en tennissen ben ik alle twee vanaf gegaan toen op breakdance gegaan na 2maanden ook er van af en ik wou op ateletiek


noem je toch geen eetschema?
begin al maar met die suiker, limo en cola er uit te gooien. drink water
en die snoep en chips moeten er ook uit.
eet dan maar wat meer boterhammen
 
Back
Naar boven