AndroidHealthClinic

Van skinny to ...?

Oblivion100

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m72
Massa
55kg
Vetpercentage
6%
Hey

Ik ben Sander, een jongen die altijd ontevreden is geweest over zijn lichaamsbouw. Qua eigen looks ben ik wel "ok" en probeer me altijd trendy te kleden. Maar ik voel me ontzettend ongemakkelijk eens ik mijn kleren moet uitdoen.
Ik ben nu 25 jaar en weeg nog steeds 50kg. Ik ben het beu om mijn hele leven als mager mannetje bekeken te worden. NU wil ik er eens en voor altijd verandering in brengen hoewel het voor mij realistisch gezien onmogelijk is omdat ik de afgelopen 10 jaar een constant gewicht heb behouden. Ondanks of ik veel eet of niet. Verdikken is voor mij op dit moment alleen nog een mooie illusie.

Vorige week maandag ben ik dan met laag zelfvertrouwen en moed richting de gym vertrokken (mede door zeer slechte conditie, hyperventilatie)
Ik ben nu 9 keer geweest en denk dat er wel "iets" verbetering is. Het zuur gevoel is voor een stuk verdwenen en doe nu makkelijker pushups.

Ik gebruik nu ook Muscle-Tech weight gain waarvan ik s'ochtends en voor het slapen gaan een shake drink. 1 dosis zou goed moeten zijn voor 1000calorien hoewel ik nog niet echts gewichtstoename heb ondervonden. Als mijn berekeningen kloppen had ik gisteren zelfs 8000 kcal op. Ik hoop dat het aankomen iets makkelijker zal gaan zodra ik een paar maanden bezig ben met fitness.

Ik zou heel graag 25 kilo willen bijkomen (de helft van mijn eigen gewicht).
En ik zou trots zijn mocht ik tegen de zomer een magische grens van 60kg bereiken. Ik ben zoals ik aangaf ontevreden over mijn bouw dus voorlopig helaas nog geen foto's. In de gym is het al een ontzettend grote confrontatie om tussen al die blokken beton te staan.

Probeer een goed dieet met veel carbs en eiwitten weight gainer en het lukt

moet goed komen, succes man!

Hou de weegschaal in de gaten (al te snel hoeft het nu ook weer niet te gaan, dan wordt je alleen maar vet). Train hard, maar slim en blijf voldoende en gezond eten.

En trek je niets aan van die betonblokjes. Die zijn ook zo begonnen als jij.

Succes man, hou vol! Je hebt veel geduld nodig :p

8000 kcal omfg, ik snap dat je zo snel mogelijk gewicht aan wilt komen maar loop niet gelijk te hard van stapel. begin rustig aan met opbouwen dan kan je maag er tenminste ook aan wennen...

Zou je eens je voeding van een daag ofzo kunnen posten, er zijn zat mensen hier die daar tips op kunnen geven.

Want het smoesje van ik eet heel veel en kom maar niet aan die hebben we hier wel vaker gehoord.

goed de weegschaal in de gate houden, met 8000 kcal zal dit echt snel moeten stijgen.... hou hier anders ergens een logje bij

Sommige mensen hebben de pech dat bij hogere kh inname de verbrandingsoven harder gaat draaien waardoor er nog steeds geen gewichtstoename volgt. Mocht je ervaren met het vele eten dat je het er flink warm van krijgt dan is dat misschien bij jou ook zo. Voorkom daarom suikers en ongezond eten en zorg dat het lichaam de hele dag voedingsstoffen binnen krijgt. Je shakes kan je dus ook dan beter in kleinere shakes over de dag verdelen. Ik ben benieuwd naar je voeding.

Veel brood met pindakaas, ei, kip, veel bananen en daarbij shakes is vaak de oplossing. Daarnaast lui trainen zonder zweten om de verbranding laag te houden.

Hey

Ik ben Sander, een jongen die altijd ontevreden is geweest over zijn lichaamsbouw. Qua eigen looks ben ik wel "ok" en probeer me altijd trendy te kleden. Maar ik voel me ontzettend ongemakkelijk eens ik mijn kleren moet uitdoen.
Ik ben nu 25 jaar en weeg nog steeds 50kg. Ik ben het beu om mijn hele leven als mager mannetje bekeken te worden. NU wil ik er eens en voor altijd verandering in brengen hoewel het voor mij realistisch gezien onmogelijk is omdat ik de afgelopen 10 jaar een constant gewicht heb behouden. Ondanks of ik veel eet of niet. Verdikken is voor mij op dit moment alleen nog een mooie illusie.

Vorige week maandag ben ik dan met laag zelfvertrouwen en moed richting de gym vertrokken (mede door zeer slechte conditie, hyperventilatie)
Ik ben nu 9 keer geweest en denk dat er wel "iets" verbetering is. Het zuur gevoel is voor een stuk verdwenen en doe nu makkelijker pushups.

Ik gebruik nu ook Muscle-Tech weight gain waarvan ik s'ochtends en voor het slapen gaan een shake drink. 1 dosis zou goed moeten zijn voor 1000calorien hoewel ik nog niet echts gewichtstoename heb ondervonden. Als mijn berekeningen kloppen had ik gisteren zelfs 8000 kcal op. Ik hoop dat het aankomen iets makkelijker zal gaan zodra ik een paar maanden bezig ben met fitness.

Ik zou heel graag 25 kilo willen bijkomen (de helft van mijn eigen gewicht).
En ik zou trots zijn mocht ik tegen de zomer een magische grens van 60kg bereiken. Ik ben zoals ik aangaf ontevreden over mijn bouw dus voorlopig helaas nog geen foto's. In de gym is het al een ontzettend grote confrontatie om tussen al die blokken beton te staan.

Waarom staat dit trouwens in de rubriek "post je foto's" ? Ik zie geen foto.

Lijkt me mede een probleem qua voeding, moved. Zonder foto's heeft de plaatsing in 'post je foto's' weinig zin. Die sectie is ook niet bedoeld voor uitgebreid voeding of trainingsadvies

• Topic Starter Topic Starter
Momenteel zit ik op het werk met een weight gain shake van volle melk.
Gisteren had ik hetvolgende gegeten: 2 weight gain shakes, volle melk met cornflakes, portie magere kaas, spruiten, aardappelen, kalkoenbout, 8 boterhammen, 3 porties chinees, Danone, een mars, appel en een paar wafeltjes.

Ik heb ook geen zin om mij dagelijks te overeten, dat hou ik geen half jaar vol. Voor mij is het bovenstaande veel met tenger lijf van 50kg. Van nature heb ik wel altijd problemen om s`ochtends boterhammen te eten. Dan houdt ik het het liefst bij cornflakes en vlees. Van eieren wordt ik ook vrij snel misselijk, hoewel de shake me goed bevalt.

Laatst bewerkt:
Ohja ik ben wel iemand met hoge bloeddruk en heb het heel snel benauwd. Misschien heeft slechte gewichtstoename daar mee te maken.

Probeer eens een maandje hetvolgende:

7:00 cornflakes met melk + shake
9:00 4 bruin pindakaas
11:30 4 bruin vleeswaren + shake
14:00 4 bananen
15:00 4 bruin pindakaas + shake
17:30 avondeten warm
20:00 4 bruin kaas + shake
22:00 2 bananen
23:00 bakje kwark

Die shakes hak je dus in twee en verspreid je. Drie keer chinees eten? Eet maar gewoon brood. Drink geen frisdrank tussendoor maar thee of water en blijf van alle caffeine houdende en suiker houdende produkten af. Ik heb de voedingswaarde niet berekend, maar dit zou echt voldoende moeten zijn. (vooral met de shakes). Probeer anders volgende maand een extra boterham toe te voegen. Nog beter is de cornflakes vervangen door brinta of havermout. Cornflakes eerst fijnprakken voor er melk bij te doen, past er meer in je bord en lijkt het minder.

supervet, ik ben met bijna precies dezelfde stats als jou begonnen. waarschijnlijk paar kilotjes lager.. maar met goede voeding komt het helemaal goed ;) begin er wel op tijd mee, want ik heb er veel te lang over gedaan om fatsoenlijk te gaan vrete.. anders was ik nu al veel verder geweest

Vooral het geforceerd eten schrikt me af.
Me kappot zweten en spieren tot de limiet trainen heb ik geen problemen mee. Al hoop ik dat de honger vanzelf zal komen op vraag van de spieren. Hoewel ik zelf vind dat ik best "ok" eet. Meer dan mijn ouders hoewel die 20 kg meer dan mij wegen.

Boterhammen zijn een zwaar issue. Om de 2 uur lukt het me om 2 sneden naar binnen te spelen. Als ik daarboven ga is het echt met tegenzin doorslikken. Los van het bijkomen heb ik een verschrikkelijke fobie voor overgeven dus zodra ik me misselijk eet is de pret voorbij.

Ik moet ergens een goede tussenbalans vinden. Goed eten, shakes drinken en trainen.
Kobowski, je schema ziet er eigenlijk nog prettig uit al schrikt die vele sneden mij zwaar af, vooral met de beperkte tijd ertussen. Chinees of paste werk ik veel makkelijker naar binnen. Ik ga er meteen werk van proberen te maken. PS. Zou ik die banane niet voor een appels mogen vervangen?

Vincent8307, je geeft me goede hoop want in mijn ogen is het compleet onrealistisch wat ik wil proberen te bereiken. Maar jij bent het levende bewijs dat het kan.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 17:23 ----------

PS. Wat is de beste manier om een shake te drinken? Op handleiding staat 5 scheppen met 500ml magere melk per portie. Maar dat lijkt me veel te veel, krijg ik niet geslikt. 1 portie zou 1000 calorien bevatten.

Ik drink nu 2 x per dag 300ml volle melk met elke keer 2,5 scheppen.

Vooral het geforceerd eten schrikt me af.
Me kappot zweten en spieren tot de limiet trainen heb ik geen problemen mee. Al hoop ik dat de honger vanzelf zal komen op vraag van de spieren. Hoewel ik zelf vind dat ik best "ok" eet. Meer dan mijn ouders hoewel die 20 kg meer dan mij wegen.

Boterhammen zijn een zwaar issue. Om de 2 uur lukt het me om 2 sneden naar binnen te spelen. Als ik daarboven ga is het echt met tegenzin doorslikken. Los van het bijkomen heb ik een verschrikkelijke fobie voor overgeven dus zodra ik me misselijk eet is de pret voorbij.

Ik moet ergens een goede tussenbalans vinden. Goed eten, shakes drinken en trainen.
Kobowski, je schema ziet er eigenlijk nog prettig uit al schrikt die vele sneden mij zwaar af, vooral met de beperkte tijd ertussen. Chinees of paste werk ik veel makkelijker naar binnen. Ik ga er meteen werk van proberen te maken. PS. Zou ik die banane niet voor een appels mogen vervangen?

Vincent8307, je geeft me goede hoop want in mijn ogen is het compleet onrealistisch wat ik wil proberen te bereiken. Maar jij bent het levende bewijs dat het kan.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 17:23 ----------

PS. Wat is de beste manier om een shake te drinken? Op handleiding staat 5 scheppen met 500ml magere melk per portie. Maar dat lijkt me veel te veel, krijg ik niet geslikt. 1 portie zou 1000 calorien bevatten.

Ik drink nu 2 x per dag 300ml volle melk met elke keer 2,5 scheppen.

Gewoon bananen is goed voor na het sporten en zitten toch vrij veel calorien in. 4x banaan is ongeveer 500kcal? en 4 appels is misschien 200kcal.

En ik heb ook moeite om aan te komen probeer gewoon 2/3 liter melk naar binnen te werken per dag dit is ook alweer 2000kcal.

Eten is wennen, is vier te veel, begin dan met twee of drie. Bouw het op, je zal vanzelf meer honger krijgen. Je kan broodmaaltijd met rijst of pasta vervangen natuurlijk, alleen is brood wat makkelijker meenemen en zo.

Niet te hard willen trainen. Twee oefeningen per grote spiergroep is zat. Je wil energie overhouden om te groeien en niet uitputten.

Ik dacht dat je grote shakes naar binnen werkte, het zijn maar halfjes.

Hou het op bananen, veel kcal en snel opgenomen waardoor je weer naar de volgende maaltijd toe kan werken.

suc6!

Laatst bewerkt:
Kan grotere shakes geen kwaad?
Nu neem ik dus 2,5 scheppen in volle melk en dat 2 keer per dag. Ik kan er perfect gelijk 5 in kappen al weet ik niet of mijn lichaam dat prettig gaat vinden. De voorschriften zeggen ook 1 X in de 12u. Welke reden heeft dat?

Terug
Naar boven