el smurfo
Huge Freak
- Waardering
- 481
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 11%
Wel wat bekende Smurf, wat ik zelf vet vind:
Bois Noize (al viel hij wel tegen op Dour), en zijn oudere werk onder de naam Kid Alex, SebastiAn, Erol Alkan (aantal weken terug in Berlijn gezien, was echt super vet), Digitalism (ook in Berlijn gezien: GENIAAL!), Justice, Simain Mobile Disco, MGMT, MSTRKRFT, Alter Ego, Vitalic, Shameboy, etc.
Heb van al deze acts veel livesets, natuurlijk ook de sets van Lektroluv op Extrema en Werchter (die heb ik ook live gezien). Brodinski heb ik ook paar setjes van, ook wel cool idd.
heb jij setjes van brodinski? wat is de kwaliteit?
upload eens alles of post eens wat links

als je er van monobau vind ook want ik vind er nergens maar die clipjes van in AB Brussel zijn wel goed. Ja al die namen die je zegt ken ik natuurlijk ook behalve MGMT en simain mobile disco

hmm eigenlijk nog geen echte setjes gehoord van boys noise, alleen via youtube en daar vind ik hem echt goed

moet maar eens op die link klikken, ik ga vanavond eens wat downloaden

als je wat nieuwe wil ontdekken moet je eens rondkijken op de site van 10 days off: http://www.10daysoff.be/nl/
morgen is de laatste dag hier in gent

niet dat ik geweest ben maar ik ga zeker volgend jaar!!!
komen heeeeel veel electrodj's!!! bekende namen en minder bekende namen
kijken bij programma en dan op een naam klikken dan zie je bovenaan hun website staan en meestal hun myspace waar je muziek kan beluisteren en/of clipjes. Zeker de moeite waard als je eens wat tijd hebt

hopelijk komen er livesetjes van

muziekliefhebber in hart en nieren!