- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel enigszins laf dat hij tijdens de 'racisme-uitzending' dan zei dat het een vergissing was dat ie aapje zei ipv pauwNee om eerlijk te zijn heb ik wel een beetje gelachen bij de Sylvana-grap destijds en direct dacht ik, dit kan eigenlijk niet hoor.
Maar het afschuwelijke zit hem wat mij betreft in het opzettelijk beledigen van mensen die over bepaalde zaken een heel andere mening hebben. Ik vind het ook kinderachtig dat hij zo slecht tegen weerwoord kan.

Hoe vaak Genee hem niet heeft verbeterd om andere taalverhutselingelen. Was het ook in dit gevalWel enigszins laf dat hij tijdens de 'racisme-uitzending' dan zei dat het een vergissing was dat ie aapje zei ipv pauw![]()
Hoe vaak Genee hem niet heeft verbeterd om andere taalverhutselingelen. Was het ook in dit geval
Dat is toch eigenlijk al zo? Al z'n andere TV programma's, op Tour du Jour na, zijn ook nooit wat geworden.Wat zou het toch mooi zijn als die Genee zijn eigen glazen heeft ingegooid