Leeuwarden1998
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 21%
Wat is het afschuwelijke ervan precies, dat je er niet om kon lachen?
Kan niet je smaak zijn of je kunt er zelfs aanstoot aan nemen maar humor is niet te gieten in een vorm die naar ieders smaak is, wat mij betreft.
Nee om eerlijk te zijn heb ik wel een beetje gelachen bij de Sylvana-grap destijds en direct dacht ik, dit kan eigenlijk niet hoor.
Maar het afschuwelijke zit hem wat mij betreft in het opzettelijk beledigen van mensen die over bepaalde zaken een heel andere mening hebben. Ik vind het ook kinderachtig dat hij zo slecht tegen weerwoord kan.
Daarom viel het mij destijds ook zo op dat Derksen met het FvD flirtte. Hij was destijds weggegaan bij de VVD omdat ze met PVV regeerden in de vorm van de gedoogconstructie van 2010-2012. Hij vond het regeren met de PVV van Wilders absoluut niet kunnen en ging naar D66. Bij de TK2017 had hij op D66 gestemd. Ondertussen heeft hij een paar keer iets controversieel gezegd op live tv en kwam hij steeds meer in het 'mij wordt de mond gesnoerd'-hoekje van het politieke spectrum. Zo begon het geflirt met Forum, wat heel opvallend is als je de VVD kwalijk neemt dat ze met Wilders samenwerkten. Inmiddels heeft hij Forum ook de rug toegekeerd, als ik het goed heb.

je zal maar in Nederland wonen.