Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VerwerktIk snap wel dat ze beiden deze uitzending pas achteraf geanalyseerd en verwerkt hebben.
Is Gijp niet degene die Derksen als eerst afviel door er als een dooie bij te zitten en achteraf mans lopen praten. Zo laf wat hij doet. En Derksen kom op zeg, die kwam heel goed uit de uitzending en is toch zeker wel mans genoeg om tijdens de uitzending zijn ongenoegen te uiten? Ze hadden bij wijze van carte blanche van Sjon dus als het allemaal zou uitlopen qua zendtijd was daar wel een mouw aangepast. Ze zijn naar eigen zeggen boos omdat er een paar gasten aan tafel zaten en dat ze dat zo niet hadden begrepen (wat Genee vreemd vindt gezien de apps en mailtjes maar goed) Jezus christ. Grow a pair voor 600k. Dat gejank over programma naar de klote geholpen, en we kunnen niet meer vrijuit praten. Wat een onzin.
Ben het eens met die punten, voor mijzelf. Die grap had voor mij niet voor een tribunaal besproken hoeven te worden.Denk dat er best wel een druk op je staat als je als 70 jarige voor 1.7 miljoen mensen voor het verhoorkamertje wordt gesleept, daar zit je na 15 jaar onschuldige foute grappen en grollen toch niet op te wachten.
Wie heeft in hemelsnaam deze uitzending bedacht, was het volk te dom om te begrijpen dat Derksen geen racist is en moest er een debat over komen?
Dat het niet in Gijp z'n karakter zit om confrontaties aan te gaan kan die vent zichzelf niet kwalijk nemen, ik ken mezelf hier ook wel in terug bij bepaalde personen. Niet iedereen kan even goed met die situaties omgaan, ik zelf zou ontploffen en mezelf voor heel Nederland voor lul zetten.
Waarom en wie waren ze een verklaring schuldig, viel er uberhaupt wel wat te verklaren over een foute grap? Het is allemaal zo onnodig, zo dat ik de uitzending wel geloof zonder hem te hebben gezien.
Wat precies? Of wanneer?
Ben het eens met die punten, voor mijzelf. Die grap had voor mij niet voor een tribunaal besproken hoeven te worden.
Maar ik ben gevoelig voor hypocrisie, en zo komt Gijp nu op mij over. Tijdens uitzending niks zeggen en je overal afzijdig van houden en je neemt een whisky en bent alles toch weer vergeten. Na de uitzending woedend, je zou Genee op zijn bek slaan, hij is een NSB'er enzovoorts. Maakt zich ineens al dagen extreem druk. Als je dan een grote jongen bent, doe het dan tijdens de uitzending.
Derksen heb ik meer compassie mee. Deed het gewoon goed.
Wat is het afschuwelijke ervan precies, dat je er niet om kon lachen?*Ziet persoon die zwart geschminkt is* ‘Weten we zeker dat dat [naam zwarte persoon] niet is?’
JD: (Over Sylvana Simons) ‘Zo trots als een aapje’
WG: ‘Bedoel je niet zo trots als een pauw?’
JD: ‘Sylvana Simons lijkt niet op een pauw’
Deze twee zo even uit mijn geheugen