MuscleMeat

Vandaag Inside

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
't Doet me denken aan de keer dat Gijp jaren geleden werd weggezet als homofoob. (na een flauwe grap) Tot Derksen naar buiten bracht dat Gijp veel tijd had doorgebracht aan het sterfbed van Blankenstein.

Grappen van mij die bepaalde mensen niet onaardig vinden. Als ik er over nadenk zijn altijd op of over het randje. Straks krijgen we op tv alleen nog antiwilders en antitrump grappen en grollen die goedgekeurd zijn :emo:

Is Gijp niet degene die Derksen als eerst afviel door er als een dooie bij te zitten en achteraf mans lopen praten. Zo laf wat hij doet. En Derksen kom op zeg, die kwam heel goed uit de uitzending en is toch zeker wel mans genoeg om tijdens de uitzending zijn ongenoegen te uiten? Ze hadden bij wijze van carte blanche van Sjon dus als het allemaal zou uitlopen qua zendtijd was daar wel een mouw aangepast. Ze zijn naar eigen zeggen boos omdat er een paar gasten aan tafel zaten en dat ze dat zo niet hadden begrepen (wat Genee vreemd vindt gezien de apps en mailtjes maar goed) Jezus christ. Grow a pair voor 600k. Dat gejank over programma naar de klote geholpen, en we kunnen niet meer vrijuit praten. Wat een onzin.

Toen die keer met Van Breukelen wou hij zich er niet mee bemoeien. Toen in de zomer dat Breuk aan tafel zat en met Johan een confrontatie had. 'Laat mij er buiten, joh.'

En toen Hans niet aan tafel zat beetje lachen, gieren, brullen over hem. Live confrontaties doet hij niet aan

• #2.985
Ik snap wel dat ze beiden deze uitzending pas achteraf geanalyseerd en verwerkt hebben.

Ik word doodmoe van mensen die telkens zeggen we mogen niet zeggen wat we willen. Leven in een andere wereld denk ik dan. Ik zie bijna overal om mij heen dat er meer gezegd wordt dan ooit, wat 25 jaar terug echt niet kon is nu normaal. Dat er ook een stukje bewustzijn komt en dat je je af kan vragen hoe bepaalde woorden overkomen, en de intentie, is misschien de laatste jaren actueler maar kom op zeg, je kunt nog steeds vrijwel alles zeggen. Huilie huilie van die twee zeurpieten. Het hele programma ging over de intentie, niet precies om wat ze zeiden.

Ik snap wel dat ze beiden deze uitzending pas achteraf geanalyseerd en verwerkt hebben.
Verwerkt :roflol:
Gaan ze het nu leren om een "plekje" te geven?

Laten we wel ff nuchter blijven. 3 volwassen kerels, maken wekelijks een slap gelul programma. Gaat weleens iets mis, meesten vinden het leuk. Genee is kop van jut maar vindt dat grappen gewoon gemaakt mogen worden, was erbij en staat er ook achter. Heeft dubbele rol, slecht uitgepakt. Twee dinosaurussen voelen zich gepakt. Praat het uit met elkaar en laat de rest erbuiten. Amateurs.

• #2.988
Hé, Genee...

giphy.gif

Hé Arie Boomsma!

Is Gijp niet degene die Derksen als eerst afviel door er als een dooie bij te zitten en achteraf mans lopen praten. Zo laf wat hij doet. En Derksen kom op zeg, die kwam heel goed uit de uitzending en is toch zeker wel mans genoeg om tijdens de uitzending zijn ongenoegen te uiten? Ze hadden bij wijze van carte blanche van Sjon dus als het allemaal zou uitlopen qua zendtijd was daar wel een mouw aangepast. Ze zijn naar eigen zeggen boos omdat er een paar gasten aan tafel zaten en dat ze dat zo niet hadden begrepen (wat Genee vreemd vindt gezien de apps en mailtjes maar goed) Jezus christ. Grow a pair voor 600k. Dat gejank over programma naar de klote geholpen, en we kunnen niet meer vrijuit praten. Wat een onzin.

Denk dat er best wel een druk op je staat als je als 70 jarige voor 1.7 miljoen mensen voor het verhoorkamertje wordt gesleept, daar zit je na 15 jaar onschuldige foute grappen en grollen toch niet op te wachten.

Wie heeft in hemelsnaam deze uitzending bedacht, was het volk te dom om te begrijpen dat Derksen geen racist is en moest er een debat over komen?
Dat het niet in Gijp z'n karakter zit om confrontaties aan te gaan kan die vent zichzelf niet kwalijk nemen, ik ken mezelf hier ook wel in terug bij bepaalde personen. Niet iedereen kan even goed met die situaties omgaan, ik zelf zou ontploffen en mezelf voor heel Nederland voor lul zetten.
Waarom en wie waren ze een verklaring schuldig, viel er uberhaupt wel wat te verklaren over een foute grap? Het is allemaal zo onnodig, zo dat ik de uitzending wel geloof zonder hem te hebben gezien.

Denk dat er best wel een druk op je staat als je als 70 jarige voor 1.7 miljoen mensen voor het verhoorkamertje wordt gesleept, daar zit je na 15 jaar onschuldige foute grappen en grollen toch niet op te wachten.

Wie heeft in hemelsnaam deze uitzending bedacht, was het volk te dom om te begrijpen dat Derksen geen racist is en moest er een debat over komen?
Dat het niet in Gijp z'n karakter zit om confrontaties aan te gaan kan die vent zichzelf niet kwalijk nemen, ik ken mezelf hier ook wel in terug bij bepaalde personen. Niet iedereen kan even goed met die situaties omgaan, ik zelf zou ontploffen en mezelf voor heel Nederland voor lul zetten.
Waarom en wie waren ze een verklaring schuldig, viel er uberhaupt wel wat te verklaren over een foute grap? Het is allemaal zo onnodig, zo dat ik de uitzending wel geloof zonder hem te hebben gezien.
Ben het eens met die punten, voor mijzelf. Die grap had voor mij niet voor een tribunaal besproken hoeven te worden.

Maar ik ben gevoelig voor hypocrisie, en zo komt Gijp nu op mij over. Tijdens uitzending niks zeggen en je overal afzijdig van houden en je neemt een whisky en bent alles toch weer vergeten. Na de uitzending woedend, je zou Genee op zijn bek slaan, hij is een NSB'er enzovoorts. Maakt zich ineens al dagen extreem druk. Als je dan een grote jongen bent, doe het dan tijdens de uitzending.

Derksen heb ik meer compassie mee. Deed het gewoon goed.

Benieuwd om wat voor grapjes Boomsma lacht.

En ik snap het ook wel. Was vaak kritiek op Arie in VI. Dat hij weer als onderwerp was gekozen om op af te zeiken. Zo kan ie ze mooi terugpakken. Maar wat die Norbert er mee te maken heeft is mij ook een raadsel

Ik blijf het een apart verhaal vinden, Derksen zegt iets afschuwelijks en als hij kritiek krijgt dan mag hij niets meer zeggen/wordt hij voor het Joegoslavië-tribunaal gegooid/dreigt hij op te stappen. Tot een jaar of drie was ik groot fan van het programma, maar ze hadden destijds beter kunnen stoppen

*Ziet persoon die zwart geschminkt is* ‘Weten we zeker dat dat [naam zwarte persoon] niet is?’

JD: (Over Sylvana Simons) ‘Zo trots als een aapje’
WG: ‘Bedoel je niet zo trots als een pauw?’
JD: ‘Sylvana Simons lijkt niet op een pauw’

Deze twee zo even uit mijn geheugen

Ben het eens met die punten, voor mijzelf. Die grap had voor mij niet voor een tribunaal besproken hoeven te worden.

Maar ik ben gevoelig voor hypocrisie, en zo komt Gijp nu op mij over. Tijdens uitzending niks zeggen en je overal afzijdig van houden en je neemt een whisky en bent alles toch weer vergeten. Na de uitzending woedend, je zou Genee op zijn bek slaan, hij is een NSB'er enzovoorts. Maakt zich ineens al dagen extreem druk. Als je dan een grote jongen bent, doe het dan tijdens de uitzending.

Derksen heb ik meer compassie mee. Deed het gewoon goed.

Gijp is natuurlijk niet helemaal in orde. Op een druk Schiphol raakt hij in paniek. Denk dat hij live gewoon geen discussie kan opbrengen en zich anders uit. Die zal in paniekraken en in huilen uitbarsten als hij op de stoel van Derksen zat.

Dat van een whiskytje en vergeten gelooft toch helemaal niemand gezien zijn geschiedenis. Maar snap dat je niet gaat toegeven er slecht om te hebben geslapen.

*Ziet persoon die zwart geschminkt is* ‘Weten we zeker dat dat [naam zwarte persoon] niet is?’

JD: (Over Sylvana Simons) ‘Zo trots als een aapje’
WG: ‘Bedoel je niet zo trots als een pauw?’
JD: ‘Sylvana Simons lijkt niet op een pauw’

Deze twee zo even uit mijn geheugen
Wat is het afschuwelijke ervan precies, dat je er niet om kon lachen?

Kan niet je smaak zijn of je kunt er zelfs aanstoot aan nemen maar humor is niet te gieten in een vorm die naar ieders smaak is, wat mij betreft.

Min of meer zelfde context.

“Ho” is not racial😭😭😭😂 7:55

:hahaha: koppie

Terug
Naar boven