MuscleMeat

Vandaag Inside

Toen dat mens van Simons geroast werd paar weken terug was het satire. VI is bittere ernst. Nog steeds gekrenkt om dat trots als een aapje gewauwel. Eng mens.

Waarom nodigt NPO uit om Simons plaats te laten nemen bij de Slimste Mens? (zag flarden)

Toen dat mens van Simons geroast werd paar weken terug was het satire. VI is bittere ernst. Nog steeds gekrenkt om dat trots als een aapje gewauwel. Eng mens.

Is gewoon een list van Sylvana. Als hier wel actie op komt tegen deze "homofobe" uitspraken klaagt ze RTL aan omdat ze tegen de "racistische" uitspraken niks doen en tegen dit wel.

Ik vraag me af of er in programma's met Joling en Gordon niet meer seksistische grappen gemaakt worden over hun geaardheid. O nee zelfspot mag dan weer wel. Beiden zijn zelf in VI te gast geweest, kan me niet voorstellen dat daar toen geen homograp gemaakt is.

Grapje van Joling dat Wilfred's vrouw ernaast staat te huilen heeft directeurtje gejat toen met sinterklaas dat hij keek naar het konnie van Escha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512

Ik heb een neef die vaak een cowboy hoed draagt. :emo:

We gaan beginnen!

Lekker begin hoor

Aron Winter de uitstraling van een loser

Die van Tiger Woods ook

Rustig leven, die René. Beetje sport kijken, in een Porsche rondrijden, 2x per week VI. That's it. Die maakt zich niet druk.

Terug
Naar boven