iRomeo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 1%
Beste,
Ik heb een paar vraagjes die waarschijnlijk hier al ergens gevalle zijn:
- Als je veel kwark eet wat lactose en melksuikers bevat:
- Ik eet om 21:00 uur een blik tonijn tijdens mijn cut nu, maar ik heb het al proberen te blenden en op te drinken maar dat krijg ik nu ook niet meer binnen. Is er een manier om de smaak te verbeteren met iets wat niet te slecht is laat op de avond 'keep in mind I'm cutting'.
- Ik neem voor de training mijn Essential Amino Stack van XXL, nu raden ze aan deze na de training ook te nemen. Tijdens mijn cut doe ik na mijn training ook cardio, zou ik die dan na mijn cardio of na mijn gewichttraining moeten nemen. Zelfde vraag voor de Whey Isolate, na mijn gewichttraining of na mijn cardio, ik eet wel kip met rijst en groenten half uur na training.
- Een maat van mij ex bodybuilder met pensioen zegt dat die altijd in zijn cut vezeltabletten bij pakt, wat is daar het nut van? Hij zegt dit: "dan werken je darmen beter voor opnamen voedingsstoffen".
Dank u voor de informatie die jullie mij kunnen bieden.
Mvg,
Vincent
Ik heb een paar vraagjes die waarschijnlijk hier al ergens gevalle zijn:
- Als je veel kwark eet wat lactose en melksuikers bevat:
-Zal de lactose vocht ophouden tijdens je cut ik eet u 100gr voor het slapen gaan maar mensen op een ander forum zeiden dat als je bv 500g zou eten dat je dat dan merkt.
-Moet je melksuikers als gewone suikers tellen of zijn ze anders
- Wat voor nut heeft het om een halve scoop whey isolaat voor de training te pakke, heb dit al op verschillende plaatsen gelezen maar nergens staat het nut erbij.-Moet je melksuikers als gewone suikers tellen of zijn ze anders
- Ik eet om 21:00 uur een blik tonijn tijdens mijn cut nu, maar ik heb het al proberen te blenden en op te drinken maar dat krijg ik nu ook niet meer binnen. Is er een manier om de smaak te verbeteren met iets wat niet te slecht is laat op de avond 'keep in mind I'm cutting'.
- Ik neem voor de training mijn Essential Amino Stack van XXL, nu raden ze aan deze na de training ook te nemen. Tijdens mijn cut doe ik na mijn training ook cardio, zou ik die dan na mijn cardio of na mijn gewichttraining moeten nemen. Zelfde vraag voor de Whey Isolate, na mijn gewichttraining of na mijn cardio, ik eet wel kip met rijst en groenten half uur na training.
- Een maat van mij ex bodybuilder met pensioen zegt dat die altijd in zijn cut vezeltabletten bij pakt, wat is daar het nut van? Hij zegt dit: "dan werken je darmen beter voor opnamen voedingsstoffen".
Dank u voor de informatie die jullie mij kunnen bieden.
Mvg,
Vincent
Laatst bewerkt: