- Waardering
- 207
Je bedoelt bv. Whey? En wat betreft een abbo bij de sportschool...
Ik ben nogal ""verlegen", en heb dankzij mijn overgewicht destijds, een soort van angst ontwikkelt. Ben snel bang dat andere mensen me negatief beoordelen enz.
Ik weet dat het tussen de oren zit, maar het is nou eenmaal zo...![]()
Met eiwitten bedoel ik vooral eiwitten uit vaste voeding: kip, steak, kalkoen,...
Een goeie sportschool boeit ook niet echt in het begin. Ga gewoon naar het dichtstbijzijnde, ze zullen er allicht wel losse gewichten hebben tot 26 kilo ofzo en wat halters, daar kom je mss een jaar mee toe. Intensieve begeleiding is echt niet nodig, de meeste coaches weten er echt niets van (geloof me hier). Lees je goed in op deze site, stel een goed trainingsschemaatje samen en laat dat hier beoordelen.
Dat verlegen zijn, dat is iets waar je aan moet werken gozer. Denk maar even na, met 79kg op 2m zie je er zowiezo normaal uit, niemand kijkt daar van op. Plus, wat gaat die verlegenheid je bijbrengen in je leven, niet veel toch? Het beste wat je kan doen is dus gewoon je angst onder ogen zien en naar de sportschool gaan. Met een beetje geluk werk je zo aan je lichaam + aan je psychologische toestand.

fotos??