Fitness Seller

Veel afgevallen... buikje blijft

• Topic Starter Topic Starter
je moet eerst 'fat adapted' zijn door over een aantal weken je koolhydraten te vervangen door noten (onverzadigd vet) en kwarkjes. dan straks gebruikt je lichaam vet als voornaamste energiebron!

Beste begtus, bedankt voor je interessante reply.

Ik vraag me alleen af, welke soort noten het beste zijn, en uiteraard, welk soort kwarkjes (naturel?) ik het beste kan nemen, dit omdat daar ook veel verschillen in zijn.

Maar nogmaals, zeer interessante reply. :)

Guess zei:
Van 150 naar 80 in 1.5 jaar. ZEER knapper prestatie meneer;)

Ik ben het levende bewijs, dat afvallen best mogelijk is.

Toen ik 1,5 jaar geleden begon, had ik ook nooit durven dromen dat ik zoveel kon afvallen.
Ik was al blij geweest met 15-20 kg. aangezien meer wel haast onhaalbaar leek. :)

Ik hoop dan ook dat ik andere mensen met overgewicht kan motiveren om te blijven afvallen.
Bij de één zal het misschien niet zo hard gaan, maar met doorzetten zullen ook die mensen er echt wel komen.

Mensen moeten zich gewoon een realistisch doel stellen, net zoals ik in het begin deed met 15-20 kg., en als je dat behaald heb, kun je altijd nog je doel bijstellen.

Laatst bewerkt:
Nette prestatie zeg. Jij kan trots op jezelf zijn!

Jammer dat de sportschool geen optie voor je is. Ik heb lang niet de kennis van de meesten hier wat betreft voeding, maar ik probeer me wel aan de richtlijnen die je in veel stickies terug kunt vinden, te houden. Ik ben met 20kg veel minder afgevallen dan jij, maar ik ken het probleem dat je schetst. Wat voor mij heeft gewerkt is hard trainen en goed eten. Ik ben na een jaar bijna 10 kilo zwaarder (1m93/95kg) en ik trek deze zomer met plezier m'n shirt uit.

Een groot deel van de training van afgelopen jaar was Stronglifts (stronglifts.com). Daar heb maar heel weinig trainingsmateriaal voor nodig, maar het is wel een vrij pittig schema. Je hebt al eerder wilskracht en doorzettingsvermogen getoond, dus het zou haalbaar voor je moeten zijn.

Wees ook niet bang voor de kosten voor nieuwe kleding. Bij mij is het rond m'n buik juist weggegaan en m'n broeken van 10 kilo geleden passen nog steeds, als zitten sommige inmiddels wel wat strak rond m'n benen.

Nogmaals: respect voor de prestatie en ik hoop dat je de weg naar de sportschool of naar thuistraining vindt.

• Topic Starter Topic Starter
Een groot deel van de training van afgelopen jaar was Stronglifts (stronglifts.com). Daar heb maar heel weinig trainingsmateriaal voor nodig, maar het is wel een vrij pittig schema. Je hebt al eerder wilskracht en doorzettingsvermogen getoond, dus het zou haalbaar voor je moeten zijn.

Bedankt voor de tip, ik zal me daar eens wat gaan in gaan verdiepen. :)

Je moet even zoeken op Keto dieet. Dat is wat hierboven bedoeld wordt.

Terug
Naar boven