Fitness Seller

Veel calorieën in de avond

Bezoekers in dit topic

Zoveel calorieën vlak voor het slapen kan wel negatieve invloed hebben op je slaapkwaliteit.
Dat KAN een verklaring zijn waarom je ondanks voldoende uren slaap (7 uur) toch moeite hebt met opstaan.





Verder is het voor je spierherstel wel van meerwaarde om je eiwitten verspreid over de dag binnen te krijgen.


Voor je gewicht maakt het niet uit wanneer je je calorieën op de dag binnenkrijgt.
 
Ik maak steeds 's avonds mijn shake voor de ochtend erna.
350ml melk, 75gr havermout, 30gr pindakaas, 30gr whey.

Ziet er goor uit met een vieze schuimlaag, eventjes roeren, smaakt nog steeds heerlijk en lekker fris.
 
Lijkt me een redelijk goed idee, alleen is het niet aan de vette kant om 9 boterhammen pindakaas te eten en dan ook in de avond volle kwark met wat noten. En dan reken ik het ontbijt en diner nog niet eens mee.
Pindakaas, ham/kaas, smeerkaas, kip varieer een beetje. Hou je van pindakaas ook prima. Je kan t prima hebben en zijn goede vetten.
Je kan ook 5 boterhammen pindakaas nemen en bijvoorbeeld 4 krentenbollen oid. Eet vooral wat je ook lekker vind.
 
Pindakaas, ham/kaas, smeerkaas, kip varieer een beetje. Hou je van pindakaas ook prima. Je kan t prima hebben en zijn goede vetten.
Je kan ook 5 boterhammen pindakaas nemen en bijvoorbeeld 4 krentenbollen oid. Eet vooral wat je ook lekker vind.
Krentenbollen worden toch vaak vermeden door de onnodige suikers? Voorkeur geniet dan toch altijd om de alternatieven die je noemt te nemen?
 
Krentenbollen worden toch vaak vermeden door de onnodige suikers? Voorkeur geniet dan toch altijd om de alternatieven die je noemt te nemen?
Je hebt ook suikers nodig
Je hersenen functioneren erop.
En wat is er mis met wat suiker?
Alle koolhydraten worden uiteindelijk afgebroken naar suiker in je lichaam.
Dus niets mis met wat krentebollen. En anders pak je mueslibollen.
 
Back
Naar boven