MuscleMeat

Veel discriminatie ervaren op werk

Centaur

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
420
Lengte
1m90
Massa
110kg
Eenderde van de allochtonen heeft last van discriminatie op de werkvloer of heeft dat wel eens gehad. Dat blijkt uit onderzoek dat staatssecretaris Van Hoof van Sociale Zaken heeft laten doen.

Werkgevers
Een kwart van de ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf nemen bijvoorbeeld liever geen allochtonen aan, omdat zij allerlei risico's zien.

Voorlichting
De problemen beginnen vaak al tijdens de opleiding: allochtone jongeren vinden moeilijker een stageplaats. De onderzoekers stellen onder andere voor om werkgevers beter voor te lichten over allochtonen.

ik heb eens een interim baan gehad . en het mag gezegd worden er werkte 1marokkaan en die was van de eerste dag heel vriendelijk en behulpzaam
hij heeft me zo een beetje het vak geleerd terwijl de rest (belgen) op hun luie kont zaten en niets anders deden dan bellen , spelletjes spelen en dergelijke
jammer dat die kerel plaats moest ruimen voor een kakker met een hoog diploma die alleen maar uit de hoogte kon praten

Ik denk dat 9/10 van alle bodybuilders ook discriminatie ervaart op het werk.

Leuke “grapjes” als je een bak kwark staat leeg te eten en afgunst als je je t-shirt uitdoet. :D

Terug
Naar boven