- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Natuurlijk is verhuizen beperkt tot je inkomen en met weinig geld kom je een klote buurt niet makkelijk uit, weet ik alles van
Maar ik had het erover dat de islamitische school en moskee keuzes zijn. Die twee worden door het CPB duidelijk genoemd ivm verhuisgeneigdheid. Een andere niet islamistische school in een andere buurt is denk ik de beste stap die je voor de kinderen kan nemen. Dat niet doen is een keuze, dat was wat ik bedoelde, niet de financiële kwestie.
Daar heb je gelijk in, ook al blijft verhuizen natuurlijk wel symptoombestrijding. Het is zaak om die slechte wijken voor eens en altijd leefbaarder te maken en daarbij ook de criminaliteit in die wijken zo hard mogelijk aan te pakken als wettelijk mogelijk is. De rotte appels dus isoleren en er voor zorgen dat die slechte wijken hun slechte invloed op jonge kinderen steeds meer beperken. Ook makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar een slechte wijk wordt in ieder geval niet beter als juist de betergestelde goedwillenden verkast zijn en de overige goedwillenden nog steeds omringd zijn door paupers met een criminele instelling.