P Panzer VIII Huge Freak Lid sinds 22 feb 2012 Berichten 7.908 Waardering 733 Lengte 1m88 Massa 86kg Vetpercentage 13% 1 sep 2012 #21 Patriciaa zei: Kom maar op met die foto! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wel in pb graag
Patriciaa zei: Kom maar op met die foto! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... wel in pb graag
I I Xyzyx I Gargantuan Beast Lid sinds 7 dec 2008 Berichten 25.479 Waardering 4.158 Lengte 1m84 1 sep 2012 #22 Patriciaa zei: Kom maar op met die foto! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik bedoelde meer dat jij met jouw babyzachte handen de inspectie zou uitvoeren. ---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 21:03 ---------- Panzer VIII zei: wel in pb graag Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zo groot is hij niet hoor.. Je hoeft niet bang te zijn voor een minderwaardigheidscomplex
Patriciaa zei: Kom maar op met die foto! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ik bedoelde meer dat jij met jouw babyzachte handen de inspectie zou uitvoeren. ---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 21:03 ---------- Panzer VIII zei: wel in pb graag Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zo groot is hij niet hoor.. Je hoeft niet bang te zijn voor een minderwaardigheidscomplex
Patriciaa Freaky Bodybuilder Lid sinds 19 jun 2011 Berichten 5.138 Waardering 1.242 Lengte 1m64 1 sep 2012 #23 I Xyzyx I zei: Ik bedoelde meer dat jij met jouw babyzachte handen de inspectie zou uitvoeren. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Panzer VIII zei: wel in pb graag Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Neuhj, dat hoeft dan weer niet hahaha
I Xyzyx I zei: Ik bedoelde meer dat jij met jouw babyzachte handen de inspectie zou uitvoeren. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Panzer VIII zei: wel in pb graag Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Neuhj, dat hoeft dan weer niet hahaha
I I Xyzyx I Gargantuan Beast Lid sinds 7 dec 2008 Berichten 25.479 Waardering 4.158 Lengte 1m84 1 sep 2012 #24 Patriciaa zei: Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Neuhj, dat hoeft dan weer niet hahaha Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Balen, dacht toch echt dat jij dat was met wie ik kwarkfetish deed in mijn dromen
Patriciaa zei: Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Neuhj, dat hoeft dan weer niet hahaha Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Balen, dacht toch echt dat jij dat was met wie ik kwarkfetish deed in mijn dromen
S Shadock Novice Lid sinds 14 jan 2012 Berichten 8 Waardering 0 Lengte 1m80 Massa 72kg Vetpercentage 7% 2 sep 2012 #25 unkn0wn zei: Het kan zijn dat je teveel eiwitten binnenkrijgt en die verbrand worden waardoor je ammoniak ruikt. Heeft verder niks met de kwark zelf te maken. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Helemaal mee eens.
unkn0wn zei: Het kan zijn dat je teveel eiwitten binnenkrijgt en die verbrand worden waardoor je ammoniak ruikt. Heeft verder niks met de kwark zelf te maken. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Helemaal mee eens.
S Sullear Novice Lid sinds 3 sep 2012 Berichten 2 Waardering 0 Lengte 1m82 Massa 76kg Vetpercentage 13% 3 sep 2012 #26 Waarom gebruik je geen anti-perspirant? Hoef je nooit meer te zweten onder je oksels..
S stronglifter Advanced Bodybuilder Lid sinds 20 mrt 2012 Berichten 1.430 Waardering 17 Lengte 1m95 Massa 112kg Vetpercentage 14% 3 sep 2012 #27 Maxiamento zei: 1,5 bakje holy ****. Dodelijk spul die kwark inderdaad. Kwark onderschatten ****ing á retarted. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ga jij nou maar KUREN ANABOLEN FREAK
Maxiamento zei: 1,5 bakje holy ****. Dodelijk spul die kwark inderdaad. Kwark onderschatten ****ing á retarted. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... ga jij nou maar KUREN ANABOLEN FREAK
I Inderdaad Cool Novice Lid sinds 22 feb 2011 Berichten 102 Waardering 8 Lengte 1m85 Massa 82kg 3 sep 2012 #28 I Xyzyx I zei: Het is zeker geen fabeltje dat wat je eet zich uit in zweetgeur.. Dus als je bepaald eten eet kan je zweet anders gaan ruiken. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat het de zweet kan beinvloeden wist ik wel, maar dat zweet er letterlijk naar ging ruiken is voor mij nieuw.
I Xyzyx I zei: Het is zeker geen fabeltje dat wat je eet zich uit in zweetgeur.. Dus als je bepaald eten eet kan je zweet anders gaan ruiken. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dat het de zweet kan beinvloeden wist ik wel, maar dat zweet er letterlijk naar ging ruiken is voor mij nieuw.
arnodsi Massive Warrior 10.000 berichten Lid sinds 31 aug 2009 Berichten 21.194 Waardering 3.568 Lengte 1m84 3 sep 2012 #29 Patriciaa zei: Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zonder pics kunnen wij niet oordelen
Patriciaa zei: Babyzachte handen? Hoevaak moet ik nu nog zeggen dat ik niet diegene ben waar je keer op keer over fantaseert? Echt niet! Geloof het nou eens! Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Zonder pics kunnen wij niet oordelen