MuscleMeat

Vegetarisch aan je macro's. Voedingsschema

Kun je groeien op een (grotendeels) vegetarisch voedingspatroon

  • Lijkt me wel

    Stemmen: 6 100,0%
  • Lijkt me niet

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    6

Bezoekers in dit topic

VikingJ

Cool Novice
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
140
Waardering
43
Lengte
1m73
Massa
60kg
Vetpercentage
12%
Na een jaar van veel afvallen en meal preppen enzo ben ik weer op een gezonde manier mijn koolhydraatjes aan het nuttige, beperkt aantal brood, brinta en haver. Zo haalde ik in de periode van afvallen de meeste koolhydraten uit groenten,
Nou ben ik best wel een dierenvriend, en ook best wel benieuwd, wat als ik eens in de zoveel tijd eens week voeding pak vegetarisch, met uitzondering van bijvoorbeeld een dag gerookte zalm ofzo als ''beloning''.
Want hoe gezond zijn de gekweekte vis en kip uit de winkel nu eigenlijk is de gedachten erachter, alleen kwaliteitsvlees eten lijkt me wel wat, maarja het is natuurlijk ook duur.
Ik heb zelfs ooit iets gezien van een kerel die vegetarisch was geworden als winnaar van een strong man challenge...
Nou ben ik ook de viking en die houden nou eenmaal ook van vlees, het liefst slacht ik dus nog zelf mijn vlees, lekker hallal;-) Kom maar hier met die lammetjes ><
 
Vriend van mij is het nu aan het doen.
Ik brn erg benieuwd of dat gaat werken.
 
Ik haal soms een pakje van die vegetarische gehaktballetjes. Veel eiwitten weinig vet. Even in de oven en ze zijn nog lekker ook.
 
Ja ik ook.
Niet dat ik geen vlees lust, en dieren eten elkaar ook op... Maar voor afentoe toe te passen lijkt me dit best wel wat...
En dan kan je als je vlees eet ook voor kwaliteit gaan... Was de gedachten erachter
 
Back
Naar boven