MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

En 2 caps in de ochtend heb je dat al een geprobeerd Falsyr? Of pof je liever in de loop van de dag 1 cap erin?

Doe liever in de ochtend 1 en dan 8 uur later de volgende. Overlapping merk je al qua hyper worden. Dus 8 uur lang zie ik niet zo zitten. Ondanks dat het hyper gedoe wel mee valt, maar omdat ik 60-100gram kh's tot me neem in de cut heb ik liever nog een tweede portie in de middag zodat ik qua energie niet in stort en in slaap val :P

nou ik vroeger aan de stackers van mdy gezeten met Efedra. tot het verboden werd. [waarom is voor mij nog een raadsel] want overal in nederland kan je doop krijgen.
stack11 ef geprobeert maar dat is bagger. nu lees ik van die mooie verhalen hier. dus ben ook ik verschut en heb een pot Venom Hyperdrive 3.0 besteld. hoop dat dit ook zo super is als stackie van vroeger. want die mis ik wel.

heb net ook maar ff een potje besteld , nu cutten! :) i will keep you posted

ff een vraagje, moet je dat poeder in een glas water doen of wat ?

poeder in glas water doen?

je moet gewoon die pil afslikken met een slok water...

dat is van plastic oid? :P heb geen ervaring met die capsules dus vond het raar om die dingen in te slikken :o maar die kun je dus gewoon inslikken dan? ???

Je lichaam breekt die hele handel af. Je kan gewoon die caps naar binnen werken.

dat is van plastic oid? :P heb geen ervaring met die capsules dus vond het raar om die dingen in te slikken :o maar die kun je dus gewoon inslikken dan? ???

:roflol:

Kzou ze maar niet openmaken, en als je dat toch doet, zeker niet op eten zo. denk dat je dat maar 1 maal zal doen :d

• Topic Starter Topic Starter
Wat gaan we nog allemaal meemaken..

:d:d

kan al meetellen als post van het jaar :D

Ik slik nu 2 dagen deze pil, maar ik heb er serieus zwaar last van. Ik ben echt hondsberoerd, misselijk, neigingen tot overgeven. Nu heb ik 's ochtends wel koffie gedronken, wisselwerking? Laat ik morgen maar staan. Ik wil het een week aanzien.. Hopelijk gaat het strax beter, want ik heb wel 2 potjes...

eey mensen ik heb eigelijk een vraagje.
Is het nog mogelijk hier in nederland om de oude versie van venom hyperdrive te krijgen?
Dit aangezien ik de global approved versie als de oude heb gebruikt en er zit toch wel aardig wat verschil in.

PS: met de oude bedoel ik de versie MET hoodia

Waar kan je die Hyperdrive 3.0 krijgen? Op Xxl hebben ze hem niet.. (liefst nederlands of belgische site)

Alri Venom Hyperdrive 3.0
Alri Industries
Venom Hyperdrive 3.0™ from ALR Industries is a supplement designed for adults age 21 or over only. This is a product created for those adults who need the best environment for extreme energy and fat modulation for dramatic results through responsible application of a highly advanced formula.

1x 90 capsules € 44,90
2x 90 capsules € 79,90

Op bodyenfitshop, dat vind ik dus enorm duur voor een fatburner , begrijp ook niet waarom dit 2 jaar geleden maar 29$ koste???

Laatst bewerkt:
Waar kan je die Hyperdrive 3.0 krijgen? Op Xxl hebben ze hem niet.. (liefst nederlands of belgische site)

Alri Venom Hyperdrive 3.0
Alri Industries
Venom Hyperdrive 3.0™ from ALR Industries is a supplement designed for adults age 21 or over only. This is a product created for those adults who need the best environment for extreme energy and fat modulation for dramatic results through responsible application of a highly advanced formula.

1x 90 capsules € 44,90
2x 90 capsules € 79,90

Op bodyenfitshop, dat vind ik dus enorm duur voor een fatburner , begrijp ook niet waarom dit 2 jaar geleden maar 29$ koste???

moet je maar ff op deze site kijken, dacht dat ik hem daar besteld had

www.burnthefat.nl

had die site ook van dit topic.

kan nu niet in mijn mail omdat ik op mijn werk zit.........

Laatst bewerkt:
www.body-health.nl

Daar is 90 capsules 34 euro

Het werkt trouwens goed ben er nu twee dagen mee bezig ik heb meer energie en veel minder eetlust :-)

Laatst bewerkt:
net genomen

Goedemorgen iedereen , ik heb net Venom genomen voor het eerst 1 capsule bij het ontbijt , ongeveer 1 uur geleden. ik zal zeggen ik voel me iets warmer , meer energie en totaal geen honger maar erge dorst , effecten zijn niet extreem maar ik voel wel dat ik me iets anders voel , ik ga een logje bijhouden en post binnenkort mijn dieet als me cut voorbij is als er mensen geintereseert zijn. Let wel: ik heb de Global approved versie.

potje venom te koop (met nog 84 capsules)

had weinig tot geen effect bij mij , misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken.

prijs via pm!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven