MuscleMeat

Review Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner/stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    *Increases stamina and energy
    *Suppress appetite
    *Increase calorie expenditure
    *Improve long term performance
    *Improve mental focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 's morgens, 1 in de loop van de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? bulknutrition.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Goedkope energie/fatburner die je voelt, niet voor de gevoelige gebruikers.
Mijn review:
Ik ben niet gevoelig voor caffeine e.d. en ik heb al een hele teringzooi burners gebruikt. Dit is eentje die je voelt.
1 rood pilletje geeft je energie voor +8uur, onderdrukt je honger en laat je shakuuuh!
Niet aan te raden aan mensen die al gevoelig zijn voor 1 kopje koffie.
Hardcore dus:p

Venom_hyperdrive_3_0.jpg

MacB;240167 1 zei:
ik gebruik sinds gister ook hyperdrive in de cut, met hoodia (bb.com).

ochtend 1 en rond 12-1 uur 1tje.....merk nou niet echt een energy boost ofzo. cardio gaat wel gewoon goed en ben ook niet moe. maar had er meer van verwacht.
wat hij wel goed doet is de honger stillen :D dus ik ben er nog wel tevree mee

Welke Delivery method heb je gekozen?en geen problemen?

Bedankt,heb de ALRI Venom ook besteld ,ben benieuwd,zal resultaat wel vermelden.

ik moet trouwens nog wel even vermelden...dat ik de hele dag super dorst heb met hyperdrive..en dan in water (niet in fanta light ofzo :P ).

wat opzich wel goed is, want normaal drink ik niet zo heel veel, en nu word ik gedwongen om veel te drinken

Ik ben nog steeds tevreden van het effect..

Potje is bijna leeg en neem er ongeveer 1 a 2 per dag MAX..
Bij die 3de wat ik eens geprobeerd had voelde ik mij serieus wazig 'savonds! :p

Wat mij opvalt is dat ik er meer van voel als ik het onmiddelijk na een maaltijd neem en niet zo zeer op lege maag.
MacB> ik heb daar ook enorm last van :D vooral droge mond!

Begin Hyperdrive: BF ong16%.. nu ong13-14.
En de kilo's zijn ongeveer gelijk gebleven :thumb:

Ik ben nog steeds tevreden van het effect..

Potje is bijna leeg en neem er ongeveer 1 a 2 per dag MAX..
Bij die 3de wat ik eens geprobeerd had voelde ik mij serieus wazig 'savonds! :p

Wat mij opvalt is dat ik er meer van voel als ik het onmiddelijk na een maaltijd neem en niet zo zeer op lege maag.
MacB> ik heb daar ook enorm last van :D vooral droge mond!

Begin Hyperdrive: BF ong16%.. nu ong13-14.
En de kilo's zijn ongeveer gelijk gebleven :thumb:

juist ik merk ook dat het de honger BETER onderdrukt als ej het samen met een boterham ofzo neemt.

droge mond ook hele dag last van :P en ondanks dat ik de 2e cap al op 12-1 uur neem...heb ik soms toch nog moeite om snel in slaap te komen rond een uur op 12(2400) terwijl ik nou niet echt veel energy toename merk

Aangezien ik nu al 2,5 maand op ziekenverlof zit (kruisband operatie) slaap ik alle dagen tot smiddags ofzow, dus mijn eerste cap kan ik pas rond die tijd innemen :p

Inslaapvallen heb ik nagenoeg niet echt last van.. In het begin misschien wel, maar de pot is goed gevorderd
en er dus lichte gewenning is opgetreden..

Het 'zenuwachtige-energie' gevoel heb ik wel nog net voor -en tijdens de training.. heerlijk :D

Bij een cap is het voor mij nog te doen, bij 2 voel ik pas het volledige effect. Veel energie en een gevoel om 'iets te doen'. Ook krijg je er een droge keel van, dus hou je water bij de hand zou ik zeggen. Nadeel is dat je een nerveus gevoel krijgt, wat ik minder prettig vind. Mijn libido is ook totaal gone bij 2 capsules, heeft iemand anders dat hier gemerkt?

Bij een cap is het voor mij nog te doen, bij 2 voel ik pas het volledige effect. Veel energie en een gevoel om 'iets te doen'. Ook krijg je er een droge keel van, dus hou je water bij de hand zou ik zeggen. Nadeel is dat je een nerveus gevoel krijgt, wat ik minder prettig vind. Mijn libido is ook totaal gone bij 2 capsules, heeft iemand anders dat hier gemerkt?

Idem dito...!

Alles wat je zegt is hetzelfde wat ik ook ongeveer ervaar..
Alleen, ik vind dat "nerveuze" gevoel net fijn omdat ik dan ook weet dat het "werkt" :D
Libido gone.. hmm.. ik moet je nog gelijk geven ook ???
Soms ben ik echt suf op dat gebied.. vreemd gevoel :(

Idem dito...!

Alleen, ik vind dat "nerveuze" gevoel net fijn omdat ik dan ook weet dat het "werkt" :D

Wat zou de reden daarvan kunnen zijn..?

Idem dito...!

Maar jullie nemen dan 2 tegelijk in de ochtend, en verder geen meer.

maar hoe is dan de hongeronderdrukking voor de rest vd dag?
en de energy?

ik ben bang dat ik dan alsnog rond uur of 2 mega honger krijg als ik om 9-10 uur er 2tegelijk neem

Ik gebruik het nu 2 dagen. Ik neem er momenteel 1 per dag. De hongergevoel is wel verdwenen, wat erg fijn is tijdens het cutten. Maar qua energie voel ik er niet veel van eerlijk gezegd. Ik denk dat ik het ga opvoeren naar 2 per dag. Ik stackt het met Atro-phex van BSN

Maar jullie nemen dan 2 tegelijk in de ochtend, en verder geen meer.

maar hoe is dan de hongeronderdrukking voor de rest vd dag?
en de energy?

ik ben bang dat ik dan alsnog rond uur of 2 mega honger krijg als ik om 9-10 uur er 2tegelijk neem
Bij 2 heb ik de gehele dag geen hongergevoel meer (ook als ik het in de ochtend neem). Moet mezelf echt aanzetten tot eten anders kan ik de hele dag doorkomen met enkel water. Energie blijft ook bij mij echt tot de avond, daarna zwakt het langzaam af.

Bij 1 capsule voel ik bijna niks, kan zo in de middag slapen als ik het in de ochtend neem, bij 2 wordt het pas leuk ;)

Bij 2 heb ik de gehele dag geen hongergevoel meer (ook als ik het in de ochtend neem). Moet mezelf echt aanzetten tot eten anders kan ik de hele dag doorkomen met enkel water. Energie blijft ook bij mij echt tot de avond, daarna zwakt het langzaam af.

Bij 1 capsule voel ik bijna niks, kan zo in de middag slapen als ik het in de ochtend neem, bij 2 wordt het pas leuk ;)

oohke, ja bij 1 merk ik ook niet zo veel , alleen iets minder honger, maar was dus bang dat ik bij 2 tegelijk in de middag alsnog honger kreeg..niet dus ..mooi!!!\

maar he, wat eet/drink jij bij inname van de 2 caps dan? ik merk dat de honger wel beter onderdrukt wordt als ik een boterham erbij eet..dus wheyshake + boterham met pindakaas moet wel goed zijn denk je niet?

Jeps..

Ik neem gewoon 'smorgens 1.. en net voor de training nog 1.. werkt goed voor me zo!
Alleen zoals hierboven al stond.. dat libidoprobleempje vind ik niet gezellig.. ???

Hongergevoel is wat onderdrukt en voel me er lekker energiek door.. dus voor zover werkt het wel :o

Idem dito...!

Wat zou de reden daarvan kunnen zijn..?

Ge moet dan toch eens proberen coïtus te hebben dan schiet ge waarschijnlijk de vliegen van de muur. Zoals bij speed,eens bezig ben je niet meer te stoppen.

Ik ben er ook droger van komen te staan (Jungle Warfare), vond de krachttoename het leukst eraan. Alleen van 2e potje niet teveel gevoeld. Denk dat je beter 3 potjes besteld en de laatste 4 weken een dubbele portie neemt.

Het is in de koolhydraten dat je hoog moet blijven, anders krijg je een lichte hoofdpijn.

Is dit bij drive-rpm ook ripaf?

heb net 2 caps Hyperdrive genomen met kleine shake + boterhom
zo naar de gym, vanmiddag zal ik wel vertellen hoe het zit met de energy en hongeronderdrukking.

heb net 2 caps Hyperdrive genomen met kleine shake + boterhom
zo naar de gym, vanmiddag zal ik wel vertellen hoe het zit met de energy en hongeronderdrukking.

Hé Mac, hoe was dat afgelopen :p :rolleyes:

Ik ga toch blij zijn als m'n potje leeg is.. heb er effe genoeg van..

Potje is nog niet op, nog zo'n 20 caps denk ik, maar blijf verdomd elke cap opnieuw voelen dat ie werkt..

Jammer genoeg, 's avonds een enorme dip, en toen ik 'r een keertje 3 genomen had, was ik helemaal wazuuggg & van de kaart!

En ik ben wel wat meer gewend ondertussen (efedrine, stacker 4,..).. Naja, zolang het "werk" wanneer het moet, is 't voor mij OK, maar ik ga toch blij zijn als 't potje eropzit :rolleyes:

Terug
Naar boven