Fitness Seller

verdien punten en ruil ze in tegen producten. Lockerz.com >?

harnak

Competitive Bodybuilder
Waardering
320
Massa
100kg
yoo

Ik kwam gisteren terecht op Lockerz.com

Hier kan je door middel van vragen beantwoorden en filmpjes bekijken punten verdienen. Deze punten kan je eens per maand inruilen tegen producten. ( elektronica etc).

Nu vind ik het te mooi klinken om waar te zijn maar op youtube zijn verschillende filmpjes te vinden waarbij mensen hun ontvangen producten laten zien.

http://www.youtube.com/watch?v=oEf1j4mDNOU

Iemand ervaring hiermee? Het is overigens helemaal gratis. Het bedrijf is ook officieel geregistreerd.

Ik heb me iig aangemeld nadat ik werd ge-invite door een kennis. Als iemand interesse heeft PM me dan je mail aangezien het invite only is.

Benieuwd of iemand er ervaring mee heeft?!

yooo

Laatst bewerkt:
Voor een invite mij je email pm-en. :D

ik ben er een paar maand op actief geweest maar de kans dat je daadwerkelijk iets hebt bij de redeems is zo goed als 0% een 4milljoen mensen proberen 350prijzen te hebben.

Maar leg die shit is uit. Ik was lang lang geleden lid geworden daar, maar hoe verdien je nou eigenlijk die punten? Want je kan er maar 2 per dag verdienen met reageren op die post, en 2 per dag met inloggen. Dan duurt het toch een oneindigheid voordat je wat kan halen?

Maar leg die shit is uit. Ik was lang lang geleden lid geworden daar, maar hoe verdien je nou eigenlijk die punten? Want je kan er maar 2 per dag verdienen met reageren op die post, en 2 per dag met inloggen. Dan duurt het toch een oneindigheid voordat je wat kan halen?

Tja dat is inderdaad het hele eieren eten. Wel kan je proberen een Z-lister te worden, dan krijg je meer punten geloof ik. Maargoed aan de andere kant is het ook maar een minuutje per dag wat je kwijt bent, doe dit een half jaar en je kan proberen mooie prijsjes binnen te halen;)

not_this_shit_again.jpg

Terug
Naar boven