MuscleMeat

Verenigde Staten

:roflol:
John Kelly is duidelijk de baas, vanaf zijn eerste werkdag.

Krijg toch een sterk bold and the beautiful gevoel bij dat witte huis gebeuren

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
Correctie: The Love Boat

e78ad3c29ec11f820fc9842e105063d5--love-boat-boats.jpg
donald-trump-love-boat.jpg

• #5.445

Wauw ok hoe zouden ze kunnen ingrijpen dan?

Doet Amerika toch al zolang ze bestaat, regime changes doorvoeren? Het loopt alleen vaak zo beroerd af.
Waar ze zelf aan denken bij ingrijpen geen idee. Zullen eerst wel via de diplomatieke manier proberen maar een dergelijke uitspraak geeft al enigszins aan dat men daar niet veel van verwacht.

Moet interessant zijn.

hahah grapje!

• #5.453
Elke Amerikaan met een normaal functionerend brein zou isolationist moeten zijn.

Een Amerikaan met een normaal functionerend brein...

proxy.php?image=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2Fja9mv9.gif

• Like
Waarderingen: mat
  • #5.455
Ik begin haar sexy lach, en vreemde lichaamstaal, te missen.

Helemaal van het padje af dat wijf. :roflol:

Chillary Clinton :roflol:

Blijft een prachtfilmpje. Ik mis de verkiezingen. :(

Laatst bewerkt:
eA9IT8kl.jpg

:rolleyes:

Full transcript of Trump's phone call with Australian PM will end up redpilling people. MSM is betting its misleading headlines will please haters and make patriots deny, so no one will read full transcript. Don't. This can backfire. Here are two snippets:
OeAKJtZl.jpg

PllMcMul.jpg

So basically Trump talks to world leaders like he talks to us? This is what I voted for. He's doing it.
Trump has no private or public position. Just one position.
eq6CGF9m.jpg

Laatst bewerkt:
Als je objectief bent. Waarom niet gewoon per individu bekijken? Als jij een chick bent en graag bij de tough guys wil horen en je slaagt voor elke test waarom mag je er dan niet bij horen? Als je slaagt voor een loodzwaar examen dan ben je toch geschikt ongeacht of je van oorsprong een pik of een kut hebt? Als dat niet zo is, dan klopt de opleiding voor geen meter want daarin moeten de losers er al vanzelf worden uitgevist. Als je uit de test hard genoeg bent om voor aan in de linies te staan wie is er dan nog om je tegen te houden? Wat kan mij het schelen als Rambo van oorsprong een kutje blijkt te hebben... what's next, geen luie n*gers in het leger?

Het grote probleem is dat sommigen de fysieke testen makkelijker willen maken zodat vrouwen makkelijker slagen. Indien ze identiek dezelde testen krijgen als de mannen heb ik er geen probleem mee.

Maar er zijn langdurige testen uitgevoerd met volledig mannelijke eenheden en mixed eenheden. Welke presteerden beter denk je? En je wil toch de best presterende eenheden als het gaat om oorlog voeren.

[Link niet meer beschikbaar]

8777842-3x2-940x627.jpg

8777826-3x2-940x627.jpg

:roflol:

Terug
Naar boven