Fitness Seller

Verenigde Staten

MC4ppNzh.jpg

Pretty badass.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.483
Wat als Trump plots lijkt te beseffen dat z'n isolationisme nergens heen leidt en bewust een oorlogseconomie installeert?

Trump is geen isolationist, hoogstens protectionistisch op vlak van handel. (i.e. meer dan zijn voorgangers)

Ik denk dat het verstandig zou zijn om een nieuwe president eerst een strenge psychologische test te laten ondergaan. Trump doet net alsof hij onberekenbaar is maar wat nou als die man het leven niet meer begrijpt? Het is net als die oude opa van je waarvan iedereen weet dat hij niet meer moet autorijden maar de persoon zelf denkt nog steeds dat hij geen gevaar op de weg is.

Ik denk dat het verstandig zou zijn om een nieuwe president eerst een strenge psychologische test te laten ondergaan. Trump doet net alsof hij onberekenbaar is maar wat nou als die man het leven niet meer begrijpt? Het is net als die oude opa van je waarvan iedereen weet dat hij niet meer moet autorijden maar de persoon zelf denkt nog steeds dat hij geen gevaar op de weg is.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vindt Trump een verrijking en misschien wel de beste president ooit. Zo zie je maar weer ieder zo zijn mening.

En wie controleert de makers van die test?

Ze hebben al systemen in hun constitutie/wet die het gevaar van presidentiële macht inperken zonder op zich weer tot grove machtsmisbruik te kunnen leiden.

Het grootste gevaar is juist de psychologie van de moderne mens, het volk in z'n geheel. Hoe meer individuen zich machteloos voelen hoe meer mensen onderbewust naar macht zoeken en het hele systeem kunnen omvormen naar een tirannie als uiting daarvan.

Laatst bewerkt:
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vindt Trump een verrijking en misschien wel de beste president ooit. Zo zie je maar weer ieder zo zijn mening.
Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?

Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?

Gelukkig is het dan niet Hillary geworden want die had al duidelijk mentale problemen.

Afzettingsprocedure wegens bv. mentale of psychische ziekte is mogelijk. 1e daarna die president wordt is VP of als die ongeschikt is nr. 2 de voorzitter van het Huis van Afgevaardigden of nr.3 Voorzitter van Senaat.

Ik kan je met redelijk grote zekerheid zeggen dat Trump niet dementerende is toevallig.

Trump tegen Kanye in 2020:
"I will not make age an issue of this campaign. I am not going to exploit, for political purposes, my opponent's youth and inexperience,"

Kan hier zo van genieten :)

Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is het confirmed dat het een antifa groep is waar hij op in reed?

Als het goed is wel. Je ziet ook rondlopen met knuppels e.d..

Terug
Naar boven