- Waardering
- 7.449
Ook nog even een half dreigement naar Venezuela er bij.
haha +1
haha +1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat als Trump plots lijkt te beseffen dat z'n isolationisme nergens heen leidt en bewust een oorlogseconomie installeert?
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vindt Trump een verrijking en misschien wel de beste president ooit. Zo zie je maar weer ieder zo zijn mening.Ik denk dat het verstandig zou zijn om een nieuwe president eerst een strenge psychologische test te laten ondergaan. Trump doet net alsof hij onberekenbaar is maar wat nou als die man het leven niet meer begrijpt? Het is net als die oude opa van je waarvan iedereen weet dat hij niet meer moet autorijden maar de persoon zelf denkt nog steeds dat hij geen gevaar op de weg is.
Waarom is hij.volgens jou een verrijking en wat maakt hem beter dan alle andere presidenten?Ik ben het hier niet mee eens. Ik vindt Trump een verrijking en misschien wel de beste president ooit. Zo zie je maar weer ieder zo zijn mening.
En wie controleert de makers van die test?Ik denk dat het verstandig zou zijn om een nieuwe president eerst een strenge psychologische test te laten ondergaan. Trump doet net alsof hij onberekenbaar is maar wat nou als die man het leven niet meer begrijpt? Het is net als die oude opa van je waarvan iedereen weet dat hij niet meer moet autorijden maar de persoon zelf denkt nog steeds dat hij geen gevaar op de weg is.
Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?Ik ben het hier niet mee eens. Ik vindt Trump een verrijking en misschien wel de beste president ooit. Zo zie je maar weer ieder zo zijn mening.
Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?
Elk persoon die de functie bekleed en Trump is momenteel die persoon.Gelukkig is het dan niet Hillary geworden want die had al duidelijk mentale problemen.
Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?

Ik kan je met redelijk grote zekerheid zeggen dat Trump niet dementerende is toevallig.Zie het niet als een mening maar als geuite zorgen. Wat nou als Trump werkelijk dementerende is (geen grapje) welk vangnet heb je dan wanneer zo iemand deze belangrijke functie bekleed?
Externe media van deze media site is niet langer beschikbaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]