- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
For the record vind ik sowieso dat ze het stem proces van een apenland hebben.
Best wat staten nog altijd geen voter ID laws, mail in voting met post die verdwijnt, ballot harvesting, partijdige begeleiding in stemhokjes, geen toezicht, handmatig tellen. Tal van schandalen.
+1Inderdaad, net als alle andere publieke voorzieningen die ontbreken. In zoveel opzichten een derdewereldland.
Het hele 'gerrymandering' blijft ook een apart fenomeen.For the record vind ik sowieso dat ze het stem proces van een apenland hebben.
Best wat staten nog altijd geen voter ID laws, mail in voting met post die verdwijnt, ballot harvesting, partijdige begeleiding in stemhokjes, geen toezicht, handmatig tellen. Tal van schandalen.

In Rotterdam-Zuid meegemaakt dat de man met de gehoofddoekte niet-Nederlandssprekende vrouw mee wilt het stemhokje in om aan te wijzen welk vakje ze moet inkleuren.Heb wel filmpjes gezien waar GOP waarnemers geweigerd zouden worden bij een stembureau door een vrouw met een Biden-mondkapje. Politieke uitingen zijn verboden in en bij stembureaus.

Bij verkiezingen in bananenrepublieken zijn er toch vaak internationale waarnemers, hebben die nu zitten slapen?
Ik zou niet te vroeg juichen. Er gaat een flinke shitstorm komen in Amerika. Het zou nog wel eens heel nasty kunnen worden daar.Ik vind dit mooi!
Trump wat is dat? Ben het al vergeten.
Gefeliciteerd, ik weet niet wat je gewonnen hebt, in ieder geval niet de morele overwinning, die behoort Trump toe, hoe kan je hier geen landslide halen?Ik vind dit mooi!
Trump wat is dat? Ben het al vergeten.
"I think a lot of Democrats are hurt tonight," Jones said during CNN's election coverage. "We wanted to see a repudiation of this direction for the country. And the fact that it's this close, I think ... it hurts. It just hurts."
"There's the moral victory, and there's the political victory," he continued. "They are not the same. The Democratic political victory might still come. But I believe people wanted a moral victory tonight."
In ieder geval niet presidentieel.Zou Trump een slechte verliezer zijn, of zou hij alle beschuldigingen die hij geuit heeft gewoon laten voor wat het is en het als onderdeel van zijn campagne zien en gewoon weer verder gaan met zijn leven? Ik denk het laatste.
Dat denk ik ook niet, maar hij zal in zijn leven genoeg buisinessdeals verloren hebben en het lijkt me dat je daar dan heel makkelijk overheen stapt na een tijdje, dus waarom ook niet als hij niet herkozen wordt.