XXL Nutrition

Verenigde Staten

For the record vind ik sowieso dat ze het stem proces van een apenland hebben.

Best wat staten nog altijd geen voter ID laws, mail in voting met post die verdwijnt, ballot harvesting, partijdige begeleiding in stemhokjes, geen toezicht, handmatig tellen. Tal van schandalen.

Best wat staten nog altijd geen voter ID laws, mail in voting met post die verdwijnt, ballot harvesting, partijdige begeleiding in stemhokjes, geen toezicht, handmatig tellen. Tal van schandalen.

Inderdaad, net als alle andere publieke voorzieningen die ontbreken. In zoveel opzichten een derdewereldland.

Toch is er voldoende onderzoek gedaan naar fraude met poststemmen. Deze wijzen het tegendeel uit. Misschien zal een hoger % van de stemmers een verkeerde procedure hebben gevolgd omdat er nu een grotere groep gebruik heeft gemaakt vanwege corona, dit zal dan vanzelf aan het licht komen. Is daarmee niet automatisch fraude. Misschien zit het Trump dwars dat, na veel ophef, bezuinigingen op de USPS teruggedraaid moest worden, volgens democraten had dit maar een doel. Het vertragen van de stembiljetten.

Edit
Inderdaad, net als alle andere publieke voorzieningen die ontbreken. In zoveel opzichten een derdewereldland.
+1

Laatst bewerkt:

Het hele 'gerrymandering' blijft ook een apart fenomeen.
xxl.jpg

Niet bevorderlijk idd voor de democratie.

Heb wel filmpjes gezien waar GOP waarnemers geweigerd zouden worden bij een stembureau door een vrouw met een Biden-mondkapje. Politieke uitingen zijn verboden in en bij stembureaus.
In Rotterdam-Zuid meegemaakt dat de man met de gehoofddoekte niet-Nederlandssprekende vrouw mee wilt het stemhokje in om aan te wijzen welk vakje ze moet inkleuren.:roflol:

Bij verkiezingen in bananenrepublieken zijn er toch vaak internationale waarnemers, hebben die nu zitten slapen?

Ik heb altijd geleerd dat met geld alles te koop is.

Een ding is zeker, blauw of rood, als er in theorie een mogelijkheid is om te frauderen dan zouden ze dat zeker gedaan hebben.
Zou het met veel fantasie mogelijk zijn te frauderen als geld geen enkele rol zou spelen?
Bij de FIFA en OS gaat dat al jaren uitstekend!

Laatst bewerkt:
Ik vind dit mooi!
Trump wat is dat? Ben het al vergeten.
Gefeliciteerd, ik weet niet wat je gewonnen hebt, in ieder geval niet de morele overwinning, die behoort Trump toe, hoe kan je hier geen landslide halen?

Trump is niet weg en gaat niet weg. Ook als Biden, op welke manier ook, de volgende president wordt. Obama heeft de traditie gebroken en Trump zal dat voortzetten.

Veel erger, het onderliggende probleem is niet weg, wat dat betreft kan je het draadje dat @De Gezonde Roker postte of de filmpjes van Tucker die @chrisk en ik postte, of het filmpje van Michael Moore uit 2016 dat ik postte er beter nog even op terugkijken.

Bovendien raak je die jaren zure frustratie echt niet zo snel kwijt als je nu doet voorkomen.

Oh, en voor de volgende 4 decennia zit ACB in SCOTUS, die zal nog heel wat "Trumps" de eed afnemen.

EDIT: Van Jones, oud-adviseur van Obama bij CNN
"I think a lot of Democrats are hurt tonight," Jones said during CNN's election coverage. "We wanted to see a repudiation of this direction for the country. And the fact that it's this close, I think ... it hurts. It just hurts."

"There's the moral victory, and there's the political victory," he continued. "They are not the same. The Democratic political victory might still come. But I believe people wanted a moral victory tonight."

Laatst bewerkt:
Ik ben heel benieuwd hoe dit uit gaat pakken.

Wel goed dat die rijke elite uit het witte huis verdwijnt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.235
Maar zal Biden z'n hairy legs scheren als hij wint?

• Wow
Waarderingen: mat
A US Postal Service employee from Michigan has reportedly turned whistleblower, telling Project Veritas that his supervisor instructed mail carriers to collect and segregate new ballot envelopes received after the election cutoff so that they could be fraudulently back-dated with a Nov. 3 postmark.

Als je naar de website van Michigan gaat

Dan naar de secretary of state (sos)

Dan rechtsboven in het menu naar elections gaat, vervolgens naar benedsn scrolled en dan op general elections drukt, kom je uit op deze website:

Hier staan de stemuitslagen van Michigan. Daar staat dat Trump wint. Vreemd.
Screenshot_20201105-080718_Chrome.jpg

Misschien dat het niet up to date is, regeringswebsites zijn immers altijd ruk. Of misschien is de website nep?

Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: BB_
Zou Trump een slechte verliezer zijn, of zou hij alle beschuldigingen die hij geuit heeft gewoon laten voor wat het is en het als onderdeel van zijn campagne zien en gewoon weer verder gaan met zijn leven? Ik denk het laatste.

Zou Trump een slechte verliezer zijn, of zou hij alle beschuldigingen die hij geuit heeft gewoon laten voor wat het is en het als onderdeel van zijn campagne zien en gewoon weer verder gaan met zijn leven? Ik denk het laatste.
In ieder geval niet presidentieel.

Terug
Naar boven