AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Dat denk ik ook niet, maar hij zal in zijn leven genoeg buisinessdeals verloren hebben en het lijkt me dat je daar dan heel makkelijk overheen stapt na een tijdje, dus waarom ook niet als hij niet herkozen wordt.
Wat hij nu m.i. doet, en eigenlijk al maanden aan het doen is, is twijfel zaaien over de integriteit van het proces omdat hij rekening hield c.q. houdt met verlies.

Maar zou hij daar in blijven hangen bij verlies? Ik denk het niet, veel van zijn aanhangers daarentegen...
Ik wacht rustig af tot alles nader onderzocht is. Wat Trump verder doet weet alleen hij. Als hij niet herkozen blijkt te zijn dan gaan we nog wat meemaken de komende maanden. Mocht vuurwerk verboden worden in verband met corona hebben we in ieder geval dit nog, zal geen siervuurwerk zijn denk ik.

Wat een bananenrepubliek is Amerika ook.

Dit soort gezeik kan makkelijk voorkomen worden door:
A. Alleen in persoon te mogen stemmen met geldige legitimatie.
B. Een uiterlijke datum hanteren waarop de mail ballots verstuurd moeten zijn, bijvoorbeeld uiterlijk 7 dagen voor election day.

Dat zou een hele hoop gezeik en twijfels omtrend de integriteit van de uitslag al wegnemen. Het is toch vreemd dat je op de verkiezingsdag zelf nog je stem op de post kan doen en dat er geteld wordt tot meer dan een week na de uitslag. Er worden nu zelfs nog stemmen opgehaald om later deze week te tellen.

Dit soort shit gebeurd alleen in derde wereldlanden, wat in dat opzicht wel weer kenmerkend is voor Amerika.

Laatst bewerkt:
Als je naar de website van Michigan gaat

Dan naar de secretary of state (sos)

Dan rechtsboven in het menu naar elections gaat, vervolgens naar benedsn scrolled en dan op general elections drukt, kom je uit op deze website:

Hier staan de stemuitslagen van Michigan. Daar staat dat Trump wint. Vreemd.
Screenshot_20201105-080718_Chrome.jpg

Misschien dat het niet up to date is, regeringswebsites zijn immers altijd ruk. Of misschien is de website nep?
Er staat vanboven updated...: blabla
Weet niet of dat ook klopte? Elke 10 minuten ook, lijkt me sterk dat het dan zon verschil kan maken

Laatst bewerkt:
Mocht Trump verliezen, ben ik enorm benieuwd naar hoe hij de maanden tot zijn vertrek zal invullen.

Pennsylvania had eerst in de 700k voorsprong voor Trump dacht ik. Nu nog maar 150k...
Alle kantelstaten die aan Trumps kant stonden/staan tellen sinds gisteren héél langzaam.

:bang:

Laatst bewerkt:
Zou Trump een slechte verliezer zijn, of zou hij alle beschuldigingen die hij geuit heeft gewoon laten voor wat het is en het als onderdeel van zijn campagne zien en gewoon weer verder gaan met zijn leven? Ik denk het laatste.

Denk even voor het oog van de wereld roepen dat hij eigenlijk gewonnen heeft zodat hij op zijn manier met opgeheven hoofd er uit kan stappen. Kan het een slecht verliezer noemen maar hoort een beetje bij deze tijd denk ik, riepen ze in 2016 niet dat het door Rusland etc. kwam zonder enig bewijs? Trump zal vast ook nog wel een keer roepen dat het door China komt.
Het past niet bij Trump om op een andere manier een verlies toe te geven. Trump heeft niet alleen kiezers maar vooral ook fans.

Het is toch geen geheim dat de dems deden aan voter fraud met mail ballots? In 2000 in Florida ging het ook al zo lekker. Sindsdien hebben ze daar de wetgeving aangepast en gaat het daar goed.

Het is toch geen geheim dat de dems deden aan voter fraud met mail ballots? In 2000 in Florida ging het ook al zo lekker. Sindsdien hebben ze daar de wetgeving aangepast en gaat het daar goed.
De media zegt dat er geen bewijs voor is, DUS DAT IS ZO VERDOMME!
:trollface:

Zijn de Republikeinen dan zo veel dommer, eerlijker zullen ze namelijk niet zijn.

Zijn de Republikeinen dan zo veel dommer, eerlijker zullen ze namelijk niet zijn.
Als ze hadden willen bewijzen dat er fraude zou zijn hadden ze dat makkelijk gekund. Gewoon een false vlag-operatie starten en toevallig een Republikeinse waarnemer die in de buurt is. Eigenlijk vreemd dat dat niet gebeurd is.
O dat wist ik niet, in dat geval neem ik terug wat ik zei.

All hail the media.
Als Trump wint is dit overigens wel het gevolg van fraude, dus ik zou nog even de resultaten afwachten.

Als ze hadden willen bewijzen dat er fraude zou zijn hadden ze dat makkelijk gekund. Gewoon een false vlag-operatie starten en toevallig een Republikeinse waarnemer die in de buurt is. Eigenlijk vreemd dat dat niet gebeurd is.
Zeuren in Philly nu juist dat ze er niet bij mogen meekijken.

Als Trump wint is dit overigens wel het gevolg van fraude, dus ik zou nog even de resultaten afwachten.
Het ironische is dat dezelfde mensen die de afgelopen 4 jaar riepen dat de verkiezingen gestolen waren door de Russen, nu claimen dat fraude niet mogelijk is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven