XXL Nutrition

Verenigde Staten

Het ironische is dat dezelfde mensen die de afgelopen 4 jaar riepen dat de verkiezingen gestolen waren door de Russen, claimen nu dat fraude niet mogelijk is.
Het befaamde double-speak en double-think. Iemand jarenlang zonder bewijs beschuldigen van corruptie in het buitenland is ook best logisch als je weet dat je eigen aanstaande kandidaat corrupt is geweest in het buitenland.

Brb even een aluhoedje vouwen.

Zeuren in Philly nu juist dat ze er niet bij mogen meekijken.
Lijkt sowieso een beetje een wirwar te worden. Zal nog wel een aantal weken duren voordat we een definitief resultaat hebben.

Het meest opvallende vind ik dat een aantal staten waar Trump voorstond het nog niet callen, maar dat andere staten waar Biden voorstond het aan hem hebben gegeven. Ik verwacht zelf dat PA, NC en GA gaat pakken, maar weet niet of dat genoeg gaat zijn.

Lijkt sowieso een beetje een wirwar te worden. Zal nog wel een aantal weken duren voordat we een definitief resultaat hebben.

Het meest opvallende vind ik dat een aantal staten waar Trump voorstond het nog niet callen, maar dat andere staten waar Biden voorstond het aan hem hebben gegeven. Ik verwacht zelf dat PA, NC en GA gaat pakken, maar weet niet of dat genoeg gaat zijn.
PA, NC en GA moet ie pakken.

Dan in Nevada, Arizona, Wisconsin of Michigan winnen. Hij heeft 1 van deze staten nodig. Dmv van hertellen of het ongeldig verklaren van frauduloze mail ballots.

Alles is mogelijk. Ik geef het alleen niet veel kans.

Dmv van hertellen of het ongeldig verklaren van frauduloze mail ballots.
Of alle geldige ballots zijn onzichtbaar gewatermarked en de national guard wordt overal deployed om het hele circus aan het licht en verraders voor militair tribunaal te brengen.

Als Biden wint dan hebben we wel de eerste Amerikaanse president waarvan wij weten dat zijn zoon het liefst de hele dag crack rookt terwijl ie h**ren neukt.

Dat vind ik bijzonderder dan de eerste gekleurde VP.
Er vanuitgaande dat Kamela het niet overneemt voor die tijd...

Zou Trump een slechte verliezer zijn, of zou hij alle beschuldigingen die hij geuit heeft gewoon laten voor wat het is en het als onderdeel van zijn campagne zien en gewoon weer verder gaan met zijn leven? Ik denk het laatste.
Ik denk dat hij hierna vanaf de zijlijn doorgaat met het verdelen van het volk.
Als Biden wint dan hebben we wel de eerste Amerikaanse president waarvan wij weten dat zijn zoon het liefst de hele dag crack rookt terwijl ie h**ren neukt.

Dat vind ik bijzonderder dan de eerste gekleurde VP.
interesseert het mij nou wat zijn zoon doet. Het gaat om wat hij doet.

En om nou te zeggen dat de familie van Trump zonder smetten is .... we gaan zien wie er wint. Amerika is voorlopig echt niet ineens heel anders. Een aardige puinhoop zal het wel even blijven. Met trump of biden. Denk zelf dat Biden het minst slechte alternatief is, maar overtuigend vind ik hem ook niet.

‘Wie weet er meer van rechtszaken dan ik’, pochte Donald Trump op de hem kenmerkende wijze vier jaar geleden tijdens een verkiezingsbijeenkomst. ‘Ik ben er min of meer op gepromoveerd.’ Op dat moment was de aanstaande president in zijn zakelijke loopbaan partij geweest in welgeteld 4.095 rechtszaken.

4095 rechtszaken? Zullen wel veel gokkers tussen hebben gezeten. (lol)

Wanneer dit in Zimbabwe of Angola zou gebeuren, hoe zouden we hier dan over berichten? Inb4 zou daar niet gebeuren want daar gaat het er iets anders aan toe.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #11.280
Wie gaat over een paar jaar als eerste voor het presidentschap? Don of Ivanka? :thinking:

Terug
Naar boven