- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee, ik stelde geen vraag.
![]()
Niet slecht, vond 4jr terug met Trump wel grappiger.
Waar staat die vraag?
Ja dat weet ik dus niet, hij geeft antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld.
Wie gaat over een paar jaar als eerste voor het presidentschap? Don of Ivanka?![]()
Waarom begin jij dan over een vraag die je niet gesteld hebt?Ja dat weet ik dus niet, hij geeft antwoord op een vraag die ik niet heb gesteld.
Ik denk dat hij hierna vanaf de zijlijn doorgaat met het verdelen van het volk.
interesseert het mij nou wat zijn zoon doet. Het gaat om wat hij doet.
En om nou te zeggen dat de familie van Trump zonder smetten is .... we gaan zien wie er wint. Amerika is voorlopig echt niet ineens heel anders. Een aardige puinhoop zal het wel even blijven. Met trump of biden. Denk zelf dat Biden het minst slechte alternatief is, maar overtuigend vind ik hem ook niet.
Dan zou dat de eerste Jood als president zijn. Toch?Geen van beide maar Jared Kushner zie ik nog wel de jongste president ooit van Amerika worden.

Dan zou dat de eerste Jood als president zijn. Toch?![]()
Taft was vies dik.Is er al een eerste obese president geweest eigenlijk?
Omdat hij een antwoord geeft.Waarom begin jij dan over een vraag die je niet gesteld hebt?
Ik maak het ingewikkeld? Jij maakt het ingewikkeld, ik ga jou geen antwoorden meer geven.Omdat hij een antwoord geeft.
Je probeert het wel ingewikkeld te maken.

Is dat niet met bijna alles tegenwoordig?het is gewoon allemaal fake news joh. Behalve als het je bevalt, dan is het great!
Welkom in de postrealistische wereld. Feiten zijn ook maar meningen. En hoe iemand zich voelt of wat hij/zij vindt is belangrijker. Iedereen een prijs! Iedereen een winnaar !