MuscleMeat

Verenigde Staten

Screenshot_20201105-182042_Twitter.jpg

Niet slecht, vond 4jr terug met Trump wel grappiger.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.282
Zei iemand Arizona?

Ik denk dat hij hierna vanaf de zijlijn doorgaat met het verdelen van het volk.

interesseert het mij nou wat zijn zoon doet. Het gaat om wat hij doet.

En om nou te zeggen dat de familie van Trump zonder smetten is .... we gaan zien wie er wint. Amerika is voorlopig echt niet ineens heel anders. Een aardige puinhoop zal het wel even blijven. Met trump of biden. Denk zelf dat Biden het minst slechte alternatief is, maar overtuigend vind ik hem ook niet.

Juist bij de zwarte bevolking en vrouwen heeft Trump veel stemmen gewonnen ten opzichte van 2016 dus dat is behoorlijk mee gevallen.

Ik ben wel benieuwd welk percentage eigenlijk helemaal nergens van op de hoogte is maar puur denkt dat Trump evil is omdat ze weleens wat voorbij hebben zien komen op tv.
Neem nou mijn eerdere post van 2016 toen Yernaz er zat en een donkere dame begon over Trump en de KKK en rare dingen suggereerde. Genoeg dom volk dat hier even voorbij zapt, dit ziet en daardoor alles maar voor lief neemt.
In VS zal dit nog vele malen erger zijn dan hier.

Want ja, waar rook is is vuur. Laat 5% van de onnozele kiezers die enkel wat op facebook voorbij zien komen en geen nieuws volgen daardoor beïnvloed worden, dat is dan groot genoeg om te bepalen wie president wordt. Staat hij vooraf al met één been achter. Hij heeft verloren omdat hij net te veel haters heeft over dit soort randzaken die niet eens altijd juist zijn.

Jensen werpt er wel een goede blik op.

het is gewoon allemaal fake news joh. Behalve als het je bevalt, dan is het great!

Terug
Naar boven