MuscleMeat

Verenigde Staten

Voorsprong in Pennsylvania, North Carolina en Georgia lijkt stand te houden. Zou Trump op 265 kiesmannen brengen.

_115091112_voting_3_reuters.jpg

In dat nou het enige wat jullie Trumpers nog kunnen, uitspraken opzoeken van Biden die nog lomper zijn dan die van Trump? :D

Patriot. Classy.

De monoloog die Trump vanavond heeft afgeleverd tijdens zijn persconferentie is in mijn ogen niet alleen één van de slechtst geformuleerde speeches ooit maar belangrijker dan dat één van de meest beschamende, leugenachtige, ondemocratische speeches ooit. Wat mij betreft het absolute dieptepunt van zijn presidentschap. Een ongeëvenaarde cry-baby is het die waarschijnlijk nog jarenlang gaat lopen janken over hoe hij bestolen zou zijn.

Jezus gristus, ik verlang al naar het gespartel.

#countalllegalvotes

De monoloog die Trump vanavond heeft afgeleverd tijdens zijn persconferentie is in mijn ogen niet alleen één van de slechtst geformuleerde speeches ooit maar belangrijker dan dat één van de meest beschamende, leugenachtige, ondemocratische speeches ooit. Wat mij betreft het absolute dieptepunt van zijn presidentschap. Een ongeëvenaarde cry-baby is het die waarschijnlijk nog jarenlang gaat lopen janken over hoe hij bestolen zou zijn.
Je bent niet de enige die dit vindt. MSNBC stopte de uitzending van de persconferentie.

EmGZPxlXgAETO1W.jpg

Lol, wat daar allemaal gebeurt kan gewoon écht niet meer. Ik kijk alvast uit naar de komende 4 jaar.

Terug
Naar boven