AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

De Washington Journal had de kop: "How Joe Biden's presidency will die in the Senate", waar Mitch McConnell de machtigste Republikein van Washington kan worden.

Onderstaande stemt hoopvoller:

Overigens vind ik de Jinek uitzendingen met Michiel Vos en Joost Eerdmans enorm goed te pruimen.

Wie had dat gedacht, als je twee mensen die met elkaar oneens zijn een gesprek laat voeren en standpunten last uitwisselen dat dat betere televisie oplevert dan een TDS echoput...

Laatst bewerkt:
Overigens vind ik de Jinek uitzendingen met Michiel Vos en Joost Eersmans enorm goed te pruimen.

Wie had dat gedacht, als je twee mensen die met elkaar oneens zijn een gesprek laat voeren en standpunten last uitwisselen dat dat betere televisie oplevert dan een TDS echoput...
Inderdaad, best prettig om aan te horen. Omdat ze allebei behoorlijk begripvol zijn naar elkaar en zich te lijken kunnen verplaatsen in elkaars standpunten en politieke ideeën. Volgens mij is Eerdmans één van de weinige politici ter rechterzijde van de VVD die zich op vrij reguliere basis vertoont bij dit soort praatprogramma's én zich niet direct gedraagt als verontwaardigde jankmuil wanneer hij de wind van voren krijgt, zoals Baudet onlangs nog.

Biden kan nog uitkomen op 306 kiesmannen. Doet me ergens aan denken.

20201106_125357.jpg

Toen waren er aan superlatieven geen gebrek bij de Dukjes van het open riool, om hier duiding aan te geven. Vond het zelf overigens toentertijd ook prachtig. Mocht Biden hetzelfde bereiken ben ik toch benieuwd.

Overigens vind ik de Jinek uitzendingen met Michiel Vos en Joost Eersmans enorm goed te pruimen.

Ik vind Michiel Vos best sympathiek overkomen net als Eerdmans, in de rollen die ze daar hebben. Vrij volwassen.

Ik probeer dan niet al te veel focus te leggen op Jinek. Wat Eerdmans bedoelde met morele winnaar, met betrekking tot Trump, is mij niet helemaal duidelijk. Kan ook haast niet geloven dat hij dat nu nog vindt. Maar goed ken de context niet precies waarin hij het zei.

Er is altijd nog Bas als je het even niet meer weet.

Ik vind Michiel Vos best sympathiek overkomen net als Eerdmans, in de rollen die ze daar hebben. Vrij volwassen.

Ik probeer dan niet al te veel focus te leggen op Jinek. Wat Eerdmans bedoelde met morele winnaar, met betrekking tot Trump, is mij niet helemaal duidelijk. Kan ook haast niet geloven dat hij dat nu nog vindt. Maar goed ken de context niet precies waarin hij het zei.
Jinek stelde Eerdmans vaak wel redelijk suggestieve of sturende vragen, hij ging daar goed mee om, het kon ook makkelijk, want het ging niet over hem en ze bleef niet doorzeuren.

Een poging: dat de "Blue Wave" uitbleef, geen winst in Huis, geen overname Senaat, geen landslide voor Biden.

Mogelijk een signaal van de kiezer: we willen geen Trump, maar de "Squad" en "defund the police" ook niet.

Laatst bewerkt:

Zoon van Trump:

"Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen"?!

- wat staat hier nou, weet hij zelf wat die roept of met totale oorlog voor ogen heeft.

• Like
Waarderingen: BB_

Laatst bewerkt:
Nou, Pennsylvania flipped, Georgia flipped, Nevada nog blauw. Weinig kans dat Trump dit nog gaat winnen. Dus let the games begin! Welcome to thunderdome! Want een goed verliezer gaat hij niet zijn denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.340
Ergens wel jammer. Als Biden wint krijgen we geen sequel op dit filmpje:

Terug
Naar boven