Jij woont toch in Rusland?Lol, wat daar allemaal gebeurt kan gewoon écht niet meer. Ik kijk alvast uit naar de komende 4 jaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij woont toch in Rusland?Lol, wat daar allemaal gebeurt kan gewoon écht niet meer. Ik kijk alvast uit naar de komende 4 jaar.

Geen twijfels over wie er regeert de komende 10 jaar.Klopt. Hier gaat het nochtans prima allemaal. Geen mass shootings, geen op hol geslagen domme n*gers die hele steden plunderen en geen transgenders overal.
Zeg maar gerust 20.Geen twijfels over wie er regeert de komende 10 jaar.
Inderdaad, best prettig om aan te horen. Omdat ze allebei behoorlijk begripvol zijn naar elkaar en zich te lijken kunnen verplaatsen in elkaars standpunten en politieke ideeën. Volgens mij is Eerdmans één van de weinige politici ter rechterzijde van de VVD die zich op vrij reguliere basis vertoont bij dit soort praatprogramma's én zich niet direct gedraagt als verontwaardigde jankmuil wanneer hij de wind van voren krijgt, zoals Baudet onlangs nog.Overigens vind ik de Jinek uitzendingen met Michiel Vos en Joost Eersmans enorm goed te pruimen.
Wie had dat gedacht, als je twee mensen die met elkaar oneens zijn een gesprek laat voeren en standpunten last uitwisselen dat dat betere televisie oplevert dan een TDS echoput...
Ik vind Michiel Vos best sympathiek overkomen net als Eerdmans, in de rollen die ze daar hebben. Vrij volwassen.Overigens vind ik de Jinek uitzendingen met Michiel Vos en Joost Eersmans enorm goed te pruimen.
Wie had dat gedacht, als je twee mensen die met elkaar oneens zijn een gesprek laat voeren en standpunten last uitwisselen dat dat betere televisie oplevert dan een TDS echoput...
Jinek stelde Eerdmans vaak wel redelijk suggestieve of sturende vragen, hij ging daar goed mee om, het kon ook makkelijk, want het ging niet over hem en ze bleef niet doorzeuren.Ik vind Michiel Vos best sympathiek overkomen net als Eerdmans, in de rollen die ze daar hebben. Vrij volwassen.
Ik probeer dan niet al te veel focus te leggen op Jinek. Wat Eerdmans bedoelde met morele winnaar, met betrekking tot Trump, is mij niet helemaal duidelijk. Kan ook haast niet geloven dat hij dat nu nog vindt. Maar goed ken de context niet precies waarin hij het zei.
Er is altijd nog Bas als je het even niet meer weet.
Klopt, deed ze goed.Dilan veegde wel even mooi de vloer met haar aan trouwens. Had nog wel wat harder gekund ook.