AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Bernie supporters zijn zeker niet blij geweest met Biden's overwinning in de primaries. Waren bijna net zo boos/verontwaardigd over het systeem (fraude) als Trump aanhangers nu zijn.

Ik denk dat AOC en Bernie niet helemaal in hetzelfde kamp zitten.

Bernie is voor Amerikaanse begrippen best links;
AOC voegt daar CRT, BLM en ander extremisme aan toe;
Een derde kamp zijn de corporate Dems.

Heel veel Amerikanen willen best iets meer van de ideeën van Bernie, maar dan zonder dat ze de totalitaire ideeën van kamp AOC erbij krijgen of dat er op ze wordt neergekeken en amper naar ze wordt omgekeken door het laatste kamp.
Ik verdeelde de kampen eigenlijk enkel in progressief/gematigd. Zoals je zegt zullen de gematigden enige affiniteit met een aantal van de progressieve plannen hebben, echter zullen ze ook geen revolutie op oog hebben. Het probleem voor de DNC is dat zij zowel de gematigde als de progressieve stemmen nodig hebben waardoor zij continu blijven jongleren om niet een deel van de kiezers van zich af te keren.
Toch vind ik het enigszins eng dat deze man de boel bij elkaar gaat proberen te houden.

Ik verdeelde de kampen eigenlijk enkel in progressief/gematigd. Zoals je zegt zullen de gematigden enige affiniteit met een aantal van de progressieve plannen hebben, echter zullen ze ook geen revolutie op oog hebben. Het probleem voor de DNC is dat zij zowel de gematigde als de progressieve stemmen nodig hebben waardoor zij continu blijven jongleren om niet een deel van de kiezers van zich af te keren.
Toch vind ik het enigszins eng dat deze man de boel bij elkaar gaat proberen te houden.
Sommige van die groepen hebben nauwelijks iets met elkaar te maken.

Dat stukje van 00:45 tot 01:07 vat het perfect samen denk ik.
Snap eigenlijk wel niet wat er zo 'underperforming' aan is. Trump 70mill stemmen, Biden 74 mill stemmen. Beiden meer stemmen dan vorige record. (Obama in 2008 met 69.5mill)

Helemaal niet slecht voor een seniele ouwe pedo en een oranje domme kleuter :roflol:

Et tu, Fox?

Cutting off our girl!? :mad:

Benieuwd hoe lang TC z'n ding nog mag doen.

Laatst bewerkt:
De rotzooi in het MO is allemaal de schuld van UK, Frankrijk en Rusland met hun Sykes-Picot verdrag!

Trump gaat alsnog president worden.

misschien over vier jaar als
Independent. Er zijn genoeg achterlijke Amerikanen voor.

De media die met Trump stemmers spreken welke met een stalen gezicht en vanuit het diepste van hun ziel roepen (schreeuwen) dat Trump president blijft. Het is een soort Jiskefet maar voldoet ook in opzichten aan het clichébeeld van de FvD stemmer. Wel vermakelijk.
Het kabinet onderzoekt de mogelijkheid om bij de TK in maart volgend jaar per post te stemmen, Thierry zal bij tegenvallend resultaat hetzelfde kunstje willen uithalen verwacht ik (inclusief gefronste wenkbrauw en blik van een waanzinnige). Gelukkig hebben wij wel een bevolkingsregister.

De media die met Trump stemmers spreken welke met een stalen gezicht en vanuit het diepste van hun ziel roepen (schreeuwen) dat Trump president blijft. Het is een soort Jiskefet maar voldoet ook in opzichten aan het clichébeeld van de FvD stemmer. Wel vermakelijk.
Het kabinet onderzoekt de mogelijkheid om bij de TK in maart volgend jaar per post te stemmen, gekke Thierry zal bij tegenvallend resultaat hetzelfde kunstje willen uithalen verwacht ik.
Oja, TB zal gewoon zeggen dat de verkiezingen in de VS hebben aangetoond dat stemmen via de post niet eerlijk verloopt en dat vooral zijn gedachtegoed er door benadeeld wordt.

Oja, TB zal gewoon zeggen dat de verkiezingen in de VS hebben aangetoond dat stemmen via de post niet eerlijk verloopt en dat vooral zijn gedachtegoed er door benadeeld wordt.
Ik heb geen flauw idee wat zijn gedachtegoed is. Bij vrijwel alles zegt hij dat het verkeerde interpretaties, manipulaties, versprekingen en bewuste verdraaiingen zijn met het doel hem te beschadigen. Om die boekjes na te pluizen, wat hij roept, gaat me wat ver. Iemand met boekbesprekingen daarvan?

Het kabinet onderzoekt de mogelijkheid om bij de TK in maart volgend jaar per post te stemmen, Thierry zal bij tegenvallend resultaat hetzelfde kunstje willen uithalen verwacht ik (inclusief gefronste wenkbrauw en blik van een waanzinnige). Gelukkig hebben wij wel een bevolkingsregister.
Het is voor diepe gelovers in Trump een rouwproces.. Ontkenning is de eerste fase.

Ze zitten er allemaal veel te emotioneel in daar.

Dat moment wanneer zelfs Fox je geleuter niet meer wil uitzenden. :lol:

Ja er is natuurlijk niet een persoon verantwoordelijk. Ben geenszins een kenner van militaire acties maar geloof van wat ik gezien en gelezen wel dat het ingrijpen daar en het uiteenvallen van de partij van Saddam heeft geleidt tot een veel beter georganiseerde beweging (opkomst). IS heeft toen ruimte gehad om sprongen te maken, doordat lieden van de Ba'ath-partij allerlei kennis en materiaal in de partij brachten.
Leden van de Baath partij vogelvrij verklaren was geen goede zet.

Terug
Naar boven