Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet je preciezer zijn in wat jouw invulling van scheiding tussen kerk en staat is, want dat kan je aan de hand van verschillende landen op minstens drie verschillende manieren (denk aan Frankrijk vs Nederland vs VK) uitleggen.Ik vind het feit er geen scheiding is tussen kerk en staat eigenlijk erger.
Een politieke partij met een religieuze achtergrond vind ik prima, maar verder moet voor mij buiten de politiek blijven.Dan moet je preciezer zijn in wat jouw invulling van scheiding tussen kerk en staat is, want dat kan je aan de hand van verschillende landen op minstens drie verschillende manieren (denk aan Frankrijk vs Nederland vs VK) uitleggen.
Het zou kunnen dat het in de VS traditie is, de meeste Amerikanen zijn gelovig, er zijn amper politici die zichzelf als ongelovig presenteren.Een politieke partij met een religieuze achtergrond vind ik prima, maar verder moet voor mij buiten de politiek blijven.
Volgens mij zie je dat verkeerd.Ik kan me alleen op dit fragment baseren, maar er wordt eigenlijk een waardeoordeel geveld over niet monotheïstische godsdiensten.
Ja, zijn dat dan de “betere” religies het beste kan je het er helemaal buiten houden, maar dat gaat in de VS nu eenmaal niet.Volgens mij zie je dat verkeerd.
Ik denk dat hij met het noemen van de "monotheïstische god" de "Abrahamitische religies bedoelt.
Leefde de dogma maar luidkeels in mij...Ja, zijn dat dan de “betere” religies het beste kan je het er helemaal buiten houden, maar dat gaat in de VS nu eenmaal niet.
Trump als full r*tard?Het enige dat telt is hoe je over 100 jaar in de geschiedenisboeken komt te staan.
Hij liep weer te roepen dat het allemaal diefstal was.
Ja maar dat gaat niet gebeuren. Kan zelfs zo zijn dat door dat gedoe van Trump ze op 50/50 uitkomen in de Senaat en dan met de vp, die democraat is, de meerderheid verliezen.'t Zou wel amusant zijn als hij gewoon gelijk blijkt te hebben.