MuscleMeat

Verenigde Staten

Het probleem dat Trump nu heeft is dat hij ervoor moet zorgen dat die gasten weggaan, desnoods eruit schoppen, maar het is zijn achterban. Die hem volgen. Als die niks doet staat die voor joker voor alle sterke leiders in de wereld, waar die altijd wel gevoelig voor leek te zijn.
Ik denk dat dit op het moment zijn minste probleem is.

Spannende tijden. Hij is in ieder geval niet saai :roflol:.

Extra journaal op NPO1

• Like
Waarderingen: BB_
Het is natuurlijk ook niet verstandig om stemfraude te plegen bij een bewapende bevolking in een hypergepolariseerd land.

En dan ook nog een volledige audit weigeren. Dit zagen we allemaal wel aankomen toch? Het zal nog veel erger worden ben ik bang voor. Trump won 4 jaar geleden omdat de bevolking boos was. 4 jaar lang is hun stem verkracht met allerlei leugens (Russian collusion, etc). Nu zijn ze nog bozer omdat ze van mening zijn dat ze zijn bestolen.

Ik hoop dat de politie niet zo stom is om een demonstrant neer te schieten. Deze situatie heeft alle ingrediënten voor een grootschalige escalatie.

nee maar het valt allemaal wel mee

kunnen we het niet over nancy pelosi hebben ofzo

Het is natuurlijk ook niet verstandig om stemfraude te plegen bij een bewapende bevolking in een hypergepolariseerd land.

En dan ook nog een volledige audit weigeren. Dit zagen we allemaal wel aankomen toch? Het zal nog veel erger worden ben ik bang voor. Trump won 4 jaar geleden omdat de bevolking boos was. 4 jaar lang is hun stem verkracht met allerlei leugens (Russian collusion, etc). Nu zijn ze nog bozer omdat ze van mening zijn dat ze zijn bestolen.
Vind ik wel wat hebben. Als het systeem kapot is moet je toch iets kunnen ondernemen. Ik wil alleen zien dat het iets constructiefs wordt om een stap te zetten het probleem op te lossen. En dat ze zich niet zoals die n*gers en antifa gedragen die we het hele jaar al gezien hebben.

Vind ik wel wat hebben. Als het systeem kapot is moet je toch iets kunnen ondernemen. Ik wil alleen zien dat het iets constructiefs wordt om een stap te zetten het probleem op te lossen. En dat ze zich niet zoals die n*gers en antifa gedragen die we het hele jaar al gezien hebben.
True, maar aan de andere kant.

"Niet door gepraat en meerderheidsbesluiten worden de grootste vragen der tijd beslist, maar door ijzer en bloed."

Maar inderdaad, zolang ze maar niet zinloos gaan rellen en auto's in de fik steken en winkels looten.

True, maar aan de andere kant.

"Niet door gepraat en meerderheidsbesluiten worden de grootste vragen der tijd beslist, maar door ijzer en bloed."
Dat gaat niet echt meer op in het post-moderne tijdperk he. Ik snap de grievances heel goed maar met een gebouw rellen berijken ze natuurlijk niks.
Maar inderdaad, zolang ze maar niet zinloos gaan rellen en auto's in de fik steken en winkels looten.

Ik heb echt sterk het idee dat sommigen hier heel hard heel veel aan het posten zijn om even goed te praten dat het capitool wordt bestormd door gewapende loonies, congresleden zich moeten verschansen in hun kantoren, beveiligers met getrokken wapens staan, en dat dat volk gesteund door een whacko president die ze even lekker heeft lopen ophitsen. Maar natuurlijk is dit allemaal de schuld van de democraten en de gematigde republikeinen

Ik heb echt sterk het idee dat sommigen hier heel hard heel veel aan het posten zijn om even goed te praten dat het capitool wordt bestormd door gewapende loonies, congresleden zich moeten verschansen in hun kantoren, beveiligers met getrokken wapens staan, en dat dat volk gesteund door een whacko president die ze even lekker heeft lopen ophitsen. Maar natuurlijk is dit allemaal de schuld van de democraten en de gematigde republikeinen
Ja, want 74 miljoen mensen hebben op Trump gestemd ja.

Ik weet niet veel van mericans politiek maar ik weet niet of een Davy Crockett hoed door de kledingvoorschriften hoort te komen daar

Bijlagen

• ErE0A_gWMAMd1b3.jpeg
    ErE0A_gWMAMd1b3.jpeg
    198,9 KB · Weergaven: 37
Waar heb jij ze gewapend gezien? Of bedoel je stokken/hamers?

Mijn mening is incompleet. Ergens mag ik het altijd graag als mensen passie tonen om de republiek te redden, maar hadden beter in de afgelopen 2 maanden een degelijke audit kunnen regelen. Of iets anders nuttigs in de afgelopen 4 jaar.

En die net neergeschoten is omdat ie door de deur klom vind ik een dumbass.

wtf is dit ineens.

om even goed te praten dat het capitool wordt bestormd door gewapende loonies, congresleden zich moeten verschansen in hun kantoren,
Maar het was 1 groot feest toen de apenkooi geopend werd en alle binnensteden afbrandden omdat een vercrackte criminele n*ger een knie op zijn luchtpijp kreeg.

In dat geval is dit slechts retribution.

Terug
Naar boven