AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Als andere groeperingen mogen "betogen" lees brandstichten,plunderen en nog van dat leuks dan mag dit toch ook.

Maar het was 1 groot feest toen de apenkooi geopend werd en alle binnensteden afbrandden omdat een vercrackte criminele n*ger een knie op zijn luchtpijp kreeg.

In dat geval is dit slechts retribution.
En hij is volgens de autopsie niet gestorven door de knie. Maar door overdosis van meerdere substanties.

En de beelden van voor het voorval worden ook lekker niet getoont.

Ik heb echt sterk het idee dat sommigen hier heel hard heel veel aan het posten zijn om even goed te praten dat het capitool wordt bestormd door gewapende loonies, congresleden zich moeten verschansen in hun kantoren, beveiligers met getrokken wapens staan, en dat dat volk gesteund door een whacko president die ze even lekker heeft lopen ophitsen. Maar natuurlijk is dit allemaal de schuld van de democraten en de gematigde republikeinen
Dit is geheel Trump aan te rekenen. Er staat daar al langer het een en ander te smeulen maar Trump heeft ervoor gezorgd dat de fik erin ging. Wat een afgang dit.

Ja, want dat was een uit de hand gelopen reactie tegen (racistisch) politiegeweld. Wat ligt ten grondslag aan de bestorming van het Capitool? De onvrede over de legitimiteit van de verkiezingsuitslag terwijl nu ook een ruime meerderheid van de Republikeinen die erkent.
Was geen rasistisch politie geweld. Gans het filmpje gezien? Of enkel wat de media liet zien.
Is trouwens niet gestorven door de knie. Maar door drugs.
Knie op die plek werd daar trouwens zo aangeleerd. Fout mss. Maar zo aangeleerd.

Ja, want dat was een uit de hand gelopen reactie tegen (racistisch) politiegeweld. Wat ligt ten grondslag aan de bestorming van het Capitool? De onvrede over de legitimiteit van de verkiezingsuitslag terwijl nu ook een ruime meerderheid van de Republikeinen die erkent.
Dus steden die branden vanwege buitensporig politiegeweld is begrijpbaar. Eigendommen van random burgers compleet verwoest. Burgers neergeschoten, massale plunderingen. Autonome zones die worden opgerict. Allemaal begrijpbaar.

Maar wanneer men boos is op de politiek en dan vervolgens the capitoll building overneemt (zonder dingen te slopen of in de fik te steken) snap je dan weer niet?

Mind is blown.

Was geen rasistisch politie geweld. Gans het filmpje gezien? Of enkel wat de media liet zien.
Is trouwens niet gestorven door de knie. Maar door drugs.
Knie op die plek werd daar trouwens zo aangeleerd. Fout mss. Maar zo aangeleerd.
Wat er wel of niet in dat individuele geval is gebeurd is niet relevant. Het was is elk geval de aanleiding voor veel mensen om hun stem te laten horen, dat is uiteindelijk flink uit de hand gelopen.

Maar geef mij één goede reden om het Capitool binnen te dringen.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik zag haar op andere beelden nog 'demonstreren'.

Wat er wel of niet in dat individuele geval is gebeurd is niet relevant. Het was is elk geval de aanleiding voor veel mensen om hun stem te laten horen, dat is uiteindelijk flink uit de hand gelopen.

Waarom het dan rasistisch politie geweld noemen om het te vergoelijken.

Je "land" niet te laten "inpikken" door "commies" bro!
Dat argument alleen is bijna al een argument om met scherp op de knietjes te schieten maar de ziekenhuizen daar liggen al vol, door de geweldige aanpak van corona. Ahum.

Vrouw neergeschoten .

Explosieven gevonden .

Nu op NPO 1.

Terug
Naar boven