Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bedreigingen aan het adres van Pence omdat hij zich aan de grondwet houdt en niet zoals Trump wil, aanvechten. Zat die ook niet daar toen ze de boel gingen bestormen, deels met getrokken wapens volgens journalisten?Zoals verwacht zijn de Trumpianen het weer niet met me eens. Maar vertel mee eens zonder het te vergelijken met ander tumult en de babybloed drinkende democraten hoe ik het bestormen van het Capitool moet zien.
Geen Trumpiaan, maar zonder meer info over de samenstelling van de groep kan ik geen zekere analyse geven.Zoals verwacht zijn de Trumpianen het weer niet met me eens. Maar vertel mee eens zonder het te vergelijken met ander tumult en de babybloed drinkende democraten hoe ik het bestormen van het Capitool moet zien.
Waar heb je de analyse voor nodig dan, goedkeuring van bestorming en geweld?Geen Trumpiaan, maar zonder meer info over de samenstelling van de groep kan ik geen zekere analyse geven.
Voorlopig: Mensen die geen stem hadden en zich in de steek gelaten voelden (zie ook analyses van os Michael Moore over overwinning Trump), voelen zich weer in vergetelheid raken.
Overigens zouden de Dems (vergelijk een beetje de PvdA in NL) voor deze mensen op moeten komen en dat hebben ze nagelaten.
Zou kunnen, en demonstraties trekken altijd de verkeerde types aan, maar het gaat wel ten koste van de reputatie van de Republiekeinen.Geen Trumpiaan, maar zonder meer info over de samenstelling van de groep kan ik geen zekere analyse geven.
Voorlopig: Mensen die geen stem hadden en zich in de steek gelaten voelden (zie ook analyses van os Michael Moore over overwinning Trump), voelen zich weer in vergetelheid raken.
Overigens zouden de Dems (vergelijk een beetje de PvdA in NL) voor deze mensen op moeten komen en dat hebben ze nagelaten.
@Steks vraagt hoe hij dat moet zien, ik vind het te makkelijk om te zeggen dat na de gekkies van links en BLM dit de gekkies van Trump of rechts zijn.Waar heb je de analyse voor nodig dan, goedkeuring van bestorming en geweld?
In tegendeel, op deze manier is het makkelijker voor de Republikeinen om afstand te nemen van Trump.Zou kunnen, en demonstraties trekken altijd de verkeerde types aan, maar het gaat wel ten koste van de reputatie van de Republiekeinen.
Dit soort zaken, net als die plunderingen als gevolg van blm etc, worden altijd door gekkies gedaan. Mensen lijken meer op elkaar dan ze verschillen. Je vindt ze, fanatici, bij elke groep.@Steks vraagt hoe hij dat moet zien, ik vind het te makkelijk om te zeggen dat na de gekkies van links en BLM dit de gekkies van Trump of rechts zijn.
Goedkeuring van mij zal het nooit krijgen.
Het lijkt wel hoe gepolariseerder de samenleving hoe meer er gezegd wordt: “ja, maar zij doen het ook”.Dit soort zaken, net als die plunderingen als gevolg van blm etc, worden altijd door gekkies gedaan. Mensen lijken meer op elkaar dan ze verschillen. Je vindt ze, fanatici, bij elke groep.
Maar nu heeft niemand het over "peaceful protests", dat is alleen bij plunderingen en het vernielen van binnensteden.Dit soort zaken, net als die plunderingen als gevolg van blm etc, worden altijd door gekkies gedaan. Mensen lijken meer op elkaar dan ze verschillen. Je vindt ze, fanatici, bij elke groep.
Je moet geweld aan geen enkele manier goedpraten, dat is deze zomer al teveel gebeurt.Het lijkt wel hoe gepolariseerder de samenleving hoe meer er gezegd wordt: “ja, maar zij doen het ook”.
Hey, zo praat je niet over onze gekleurde medemens.Dit soort zaken, net als die plunderingen als gevolg van blm etc, worden altijd door gekkies gedaan.
Hey, zo praat je niet over onze gekleurde medemens.

Geen idee ik heb toch wel beelden gezien van plunderingen en dichtspijkeren van puien. Maar ik kijk heel weinig teevee, dus ik ga vooral af op wat ik er zelf van vindt en hier en daar aan flarden lees. Media doet verder maar.Maar nu heeft niemand het over "peaceful protests", dat is alleen bij plunderingen en het vernielen van binnensteden.
"Violence is the language of the unheard," moesten we toch de hele zomer horen.