apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop het. 'k Heb foto's nodig voor het Epische Foto's topic.Gezien er nu een demonstrator neergeschoten is mogen er, volgens traditie, vanavond alle binnensteden weer vreedzaam branden toch?
Reee de quote knop werkt niet als je dit doet.Als je het verschil tussen een jaar lang BLM riots om niks ten koste van landsbreed duizenden en duizenden ondernemers en onschuldige levens niet snapt met een vrijwel geweldloos protest over een mogelijk gefraudeerde presidentsverkiezing dan weet ik niet wat ik kan zeggen man. Wat daar allemaal in meespeelt krijg ik niet in een paar zinnen of paar minuten soundbites.Het lijkt wel hoe gepolariseerder de samenleving hoe meer er gezegd wordt: “ja, maar zij doen het ook”.
Het was een reactie op jouw tekst.Reee de quote knop werkt niet als je dit doet.
Je vroeg hoe je de bestorming van het capitool moest zien ik heb je gelinked naar directe woorden van de bedoelingen van iemand die dat heeft gedaan. Heb je naar die jongen geluisterd en iets gehoord over whataboutism en dat hunnie ook dingen deden die niet mochten? Ik niet.
Wil wel eerlijk zeggen dat het demoniseren van de 'deplorables' zal hebben bijgedragen. Maar het is een tweespel.Ergens past het wel bij een periode ter afsluiting van vier jaar Trump. De man heeft er flink zijn best voor gedaan om het zover te laten komen. Eigenlijk is het heel triest, de verdeeldheid te zien resulteren in dit. En al eerder dit jaar aan de andere kant. Er zal toch wel een soort gematigder midden zijn?
Het is overduidelijk dat vaak wanneer zoiets gebeurt de betreffende 'kant' (in dit geval pro-trumpers, maar vaak genoeg ook de democraten) de noodzaak niet voelen om gewoon unequivocally dit soort randdebielen die daar menen het amerikaanse parlement binnen te moeten treden te declassificeren, maar heel erg in hun eigen straatje gaan lopen redeneren, met filmpjes, twitterposts en allerlei drogredeneringen. Er volgt áltijd weer een bombardement aan bullshit met de bedoeling om het overdreven te relativeren, goed te praten en te verdedigen. Dat irriteert me mateloos.Waar heb jij ze gewapend gezien? Of bedoel je stokken/hamers?
Mijn mening is incompleet. Ergens mag ik het altijd graag als mensen passie tonen om de republiek te redden, maar hadden beter in de afgelopen 2 maanden een degelijke audit kunnen regelen. Of iets anders nuttigs in de afgelopen 4 jaar.
En die net neergeschoten is omdat ie door de deur klom vind ik een dumbass.
Stropopredenering, leuk om dat te blijven proberen. "Ja je vindt het vreselijk dat pro-trumpers daar lopen te rellen dus je zal wel hebben staan juichen toen BLM en antifa aan het plunderen waren." Nee, dus.Maar het was 1 groot feest toen de apenkooi geopend werd en alle binnensteden afbrandden omdat een vercrackte criminele n*ger een knie op zijn luchtpijp kreeg.
In dat geval is dit slechts retribution.
Tja, Trump is gewoon duidelijk een sfeer aan het creëren op basis waarvan hij zijn 'strijd' na 20 januari zal voortzetten. Hij is straks geen POTUS meer maar ik denk wel dat 'ie leider van de republikeinen blijft, hij zal wel de media blijven bespelen en hij zal ook een groot deel van zijn achterban blijven behouden. Hij wil gewoon in het middelpunt van de belangstelling blijven staan. Trump jr zei vanmiddag nog dat de republikeinse partij niet meer bestaat, het is de partij van Trump geworden. Persoonsverheerlijking noemen ze dat, een bijzonder dictatoriaal trekje. Trump wordt - in zijn eigen ogen en die van zijn aanhangers - een soort president in ballingschap dadelijk.Dit is geheel Trump aan te rekenen. Er staat daar al langer het een en ander te smeulen maar Trump heeft ervoor gezorgd dat de fik erin ging. Wat een afgang dit.
En mogelijk een precedent voor de komende 4. Dit gaat niet weg.. niet vanzelfWat mij betreft een mooie afsluiting van de afgelopen 4 jaar.