Fitness Seller

Verenigde Staten

Dat gaat niet echt meer op in het post-moderne tijdperk he. Ik snap de grievances heel goed maar met een gebouw rellen berijken ze natuurlijk niks.

Duidelijk mensen met een conservatieve grondslag volgens de theorie van Haidt, prachtig. :heart:

Om toch even die vergelijking te treffen, nu zijn de Dems een stuk sneller met veroordelen en Mouthaan heeft het al terroristen genoemd.

Legendarisch veel moslims gedronestriked.
Best een goede potus dus.

200w.gif

Hoeveel geweld hebben ze nu hierbij gebruikt dan? Wat getrek en geduw met agenten en er is een deur gesneuveld? Dus eigenlijk wat ruw geprotesteerd in een publiek gebouw waar ze niet mochten komen?

Misschien heb ik beelden gemist hoor, correct me if I'm wrong.
Heb ik dan iets gezegd over geweld? Ik vraag hoe ik het bestormen van het Capitool moet zien.

Maar even los van blabla, dit is toch absurd en niet los te zien van de gedragingen van de Republikeinen die hiertoe hebben geleidt?

Trump heeft verloren, het is niet zo dat Biden gewonnen heeft.
Niet winnen en dan de eerste 2 jaar de volledige macht in handen hebben. Dan zal niet winnen toch best fijn voelen lijkt me. Biden kan nu bereiken wat Obama niet is gelukt.

Heb ik dan iets gezegd over geweld? Ik vraag hoe ik het bestormen van het Capitool moet zien.
Ik reageerde niet op jou. Als je het verschil tussen een jaar lang BLM riots om niks ten koste van landsbreed duizenden en duizenden ondernemers en onschuldige levens niet snapt met een vrijwel geweldloos protest over een mogelijk gefraudeerde presidentsverkiezing dan weet ik niet wat ik kan zeggen man. Wat daar allemaal in meespeelt krijg ik niet in een paar zinnen of paar minuten soundbites.

Ik zeg niet wie gelijk heeft maar misschien snap je wat deze gozer bedoelt.

Niet winnen en dan de eerste 2 jaar de volledige macht in handen hebben. Dan zal niet winnen toch best fijn voelen lijkt me. Biden kan nu bereiken wat Obama niet is gelukt.
Vraag snel even aan Biden hoe het voelt, voordat ie ook dat vergeten is.

Als je het verschil tussen een jaar lang BLM riots om niks ten koste van landsbreed duizenden en duizenden ondernemers en onschuldige levens niet snapt met een vrijwel geweldloos protest over een mogelijk gefraudeerde presidentsverkiezing dan weet ik niet wat ik kan zeggen man. Wat daar allemaal in meespeelt krijg ik niet in een paar zinnen of paar minuten soundbites.
Het lijkt wel hoe gepolariseerder de samenleving hoe meer er gezegd wordt: “ja, maar zij doen het ook”.

Terug
Naar boven