XXL Nutrition

Verenigde Staten

Raar zeg, een agent die een terroristische bestorming van een overheidsgebouw aanmoedigt en faciliteert.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Je weet dat ze nog steeds elke paar maanden een zeer vervuilende antieke kolen centrale bouwen in China toch? Ben het wel met je eens dat ze snel ontwikkelen daar.
Vreemd genoeg is China volgens regels en afspraken nog steeds een derde wereldland, maar dat ze kolencentrales bouwen wil niet zeggen dat ze geen andere dingen doen.

1610078425959.png

Dankjewel @Vieze jij ik was dat helemaal vergeten. Wat haat ik de media en populaire opinie.

Er zijn nu 52 mensen gearresteerd. Deze groep was nog we wat gewelddadiger dan blm. Maar ik zou zeggen gelijkspel. Dus ik zie nergens racisme en politie die ondanks dat zoiets enorm bedreigend is, toch niet veel geweld gebruikt heeft.
Dus 52 van veel geweldadiger trump supporters maar 56 en later 300 vredige blm aanhangers werden gearresteerd en jij durft te claimen dat hier geen sprake is van white privilege en racisme?

Dankjewel @Vieze jij ik was dat helemaal vergeten. Wat haat ik de media en populaire opinie.

Dus 52 van veel geweldadiger trump supporters maar 56 en later 300 vredige blm aanhangers werden gearresteerd en jij durft te claimen dat hier geen sprake is van white privilege en racisme?
Dus hebben ze daar van geleerd.

Volgens mij zijn BLM'ers juist niet in the Capitol geweest, toen stond de National Guard er in grote getale.

Daarom focussen activististen zich nu op de vergelijking met BLM, want polariseren scoort. Niemand wil zeggen dat die zorgen terecht waren omdat onder BLM'ers zoveel tuig schuil gaat dat de risico's te groot waren.

EDIT: van Kavenaugh kan ik alleen bezetting van een senaatsgebouw terugvinden, dus niet in het parlement.

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn BLM'ers juist niet in the Capitol geweest, toen stond de National Guard er in grote getale.

Daarom focussen activististen zich nu op de vergelijking met BLM, want polariseren scoort. Niemand wil zeggen dat die zorgen terecht waren omdat onder BLM'ers zoveel tuig schuil gaat dat de risico's te groot waren.

EDIT: van Kavenaugh kan ik alleen bezetting van een senaatsgebouw terugvinden, dus niet in het parlement.
Maakt het nou echt uit welk gebouw het precies was?

Maakt het nou echt uit welk gebouw het precies was?
Wel of niet in de letterlijke zetel van de democratie maakt uit.

Dat zoiets uitmaakt vond ik de vorige keer bij bezetting van een federaal overheidsgebouw namelijk ook, een verlaten blokhut in het midden van nergens is ook niet vergelijkbaar, hoe graag links dat toen ook als terrorisme wilde bestempelen.

Dat vind ik van mezelf nog heel netjes door niet uit te sluiten dat er ook een deel van de BLM'ers oprecht bezorgde burgers zijn en het tuig als een exces te zien. U heeft de beelden van brandende binnensteden peaceful protests gemist?

Wel of niet in de letterlijke zetel van de democratie maakt uit.
Ja je moet wel op de juiste plek zijn, het was een beetje raar geweest als ze woensdag het senaatsgebouw binnen gingen. Maar wat is erger? Dit is eigenlijk nog een toeristische attractie waar ze buiten de lintjes stapten, was die Hart Senate Office dat ook?

Dat vind ik van mezelf nog heel netjes door niet uit te sluiten dat er ook een deel van de BLM'ers oprecht bezorgde burgers zijn en het tuig als een exces te zien. U heeft de beelden van brandende binnensteden peaceful protests gemist?
Waren dat dezelfde mensen als de anti-Kavanaugh demonstranten?

Dat zoiets uitmaakt vond ik de vorige keer bij bezetting van een federaal overheidsgebouw namelijk ook, een verlaten blokhut in het midden van nergens is ook niet vergelijkbaar, hoe graag links dat toen ook als terrorisme wilde bestempelen.
Welke was dat?

Toch was het leuker als hij had opgeroepen het Pentagon te bestormen.

Terug
Naar boven