AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Zal ik dit topic maar weer eens openen? :roflol:

Is alleen maar om Republikeinen zich te laten uitspreken, is alleen politiek.

Hebben ze niets beters te doen?

Nu bij Nieuwsuur, meer zelfreflectie bij Capitol-bestorming dan bij Akwasi.

Zij hebben dan ook iets te verliezen, m.n. hun baan.

• Like
Waarderingen: BB_
vreemd genoeg luister ik liever naar mensen die ervoor doorgeleerd hebben dan dat ik mijn kennisvergaring van twitter haal
Voor een nieuwsjunk heeft de snelheid van Twitter wel een meerwaarde voor de snelle fix en met fragmenten een poort naar goede content.

Al is het soms ook wat te snel: die hekken die open werden gedaan waren van eerder die dag en niet de bestorming.

Voor een nieuwsjunk heeft de snelheid van Twitter wel een meerwaarde voor de snelle fix en met fragmenten een poort naar goede content.

Al is het soms ook wat te snel: die hekken die open werden gedaan waren van eerder die dag en niet de bestorming.
ik heb persoonlijk niet zo de behoefte om op elk moment van de dag direct alle beschikbare informatie tot mij te nemen, maar het klopt inderdaad dat twitter daar een prima medium voor is.

Ik vond hier wel een aantal interessante beelden tussen zitten.

Hoe ongelooflijk veel slechter het had kunnen gaan als maar een enkele mong**l zich in zo'n groepsactie op de ergste verkeerde manier had laten gaan.

Ach dat land is helemaal geschift. Dit noemen ze daar popcorn.
45A97DF7-02D0-4546-91FE-D715B050A608.jpeg
26BF32D2-DE8D-4794-89D4-795C52D25996.jpeg

Just build your own social network! :fluit:

Hoe ongelooflijk veel slechter het had kunnen gaan als maar een enkele mong**l zich in zo'n groepsactie op de ergste verkeerde manier had laten gaan.
Misvatting om te denken dat dit niet gewoon de bedoeling was. Pence en anderen moesten dood.

Ja, I know, Twitter. Als het me uit komt vind ik het ineens wel weer een goede bron:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.416
Een jood die zich Chuck laten noemen vertrouw ik niet.

Ik viel bijna van me stoel toen in dit las
Echt... waar de f**k gaat dit heen :hahaha:

Misvatting om te denken dat dit niet gewoon de bedoeling was. Pence en anderen moesten dood.
De bedoeling van wie precies? Van Trump? Van alle duizenden families die naar dat gebied kwamen? Van iedereen die de capitool binnen ging om stop the steal te roepen en wat rond te hangen met de politie daar? Van enkele gekken?

Zo waren er ook gewapende mensen. Maar je kunt niet zeggen dat het hele protest gewapende gekken waren, of zelfs de bestorming door gewapende terroristen werd gedaan. Maar er zaten enkele gekken bij met een pistool op zak ja dat klopt.

Daarom zeg ik er hoeft maar een zo'n gek te bedenken om echt iets te doen en het was een stuk duisterder geworden dan een gesneuveld raam en gestolen naambordje.

Ja, I know, Twitter. Als het me uit komt vind ik het ineens wel weer een goede bron:)
Nouja waar ik ook nog rekening mee houd is dat bijna iedereen daar alles stond op te nemen met z'n mobieltje en er tal van streamers (juist in de meer betrokken groepen - zie ook de kamer vol filmende lui bij de dame die werd geschoten) waren die alles non-stop uitzonden en duizenden mensen die dat volgen en clips ervan opslaan. Common lines being repeated moeten wel makkelijk aan te tonen zijn. 'at least 3' nou misschien heeft meneer de twitter journalist 4 mensen het een paar keer horen herhalen. Had ie misschien even moeten opnemen.

Maar er moet niemand onder de illusie zijn dat Secret Service die dag thuis kon blijven.

En het slopen van die dure camera's buiten vind ik ook zonde.

“Don’t dare call them protesters,” Mr. Biden said in remarks from Wilmington, Del. “They were a riotous mob. Insurrectionists. Domestic terrorists. It’s that basic. It’s that simple.”

Mr. Biden has said he plans to make a priority of passing a law against domestic terrorism, and he has been urged to create a White House post overseeing the fight against ideologically inspired violent extremists and increasing funding to combat them.

Federal law defines domestic terrorism as dangerous and illegal acts intended to coerce a population or influence the government. While it can be charged in some states, no generic federal crime exists. Domestic terrorism spans extremist ideologies, but it has been predominantly a far-right phenomenon in recent decades, according to researchers.

Terug
Naar boven