XXL Nutrition

Verenigde Staten

Laatst bewerkt:
Toch was het leuker als hij had opgeroepen het Pentagon te bestormen.
Dan ligt daarna een aanzienlijk percentage van zijn doelgroep met een tuintje op de buik. Nou zijn het een stel infantielen maar denk niet dat ze dat erop zouden wagen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.384
Als luchtmachtveteraan werd Babbitt vier keer uitgezonden op buitenlandse missies, onder meer naar Irak en Afghanistan, schrijft The Guardian.

1610101000951.png

Als luchtmachtveteraan werd Babbitt vier keer uitgezonden op buitenlandse missies, onder meer naar Irak en Afghanistan, schrijft The Guardian.

1610101000951.png
Ik denk dan aan de woorden van Trump.

Zal Trump die vrouw nu ook een amateur vinden, zou consequent zijn.

Dankjewel @Vieze jij ik was dat helemaal vergeten. Wat haat ik de media en populaire opinie.

Dus 52 van veel geweldadiger trump supporters maar 56 en later 300 vredige blm aanhangers werden gearresteerd en jij durft te claimen dat hier geen sprake is van white privilege en racisme?
Ik denk dat ze een bloedbad hebben voorkomen. Dapper en goed gedaan. En ja, als ik sommigen op de foto zie gaan met de relschoppers vind ik dat best kwalijk.

En ja: zelfde ordegrootte dus nee ik zie geen enkel bewijs voor racisme.

Volgens mij zijn BLM'ers juist niet in the Capitol geweest, toen stond de National Guard er in grote getale.

Daarom focussen activististen zich nu op de vergelijking met BLM, want polariseren scoort. Niemand wil zeggen dat die zorgen terecht waren omdat onder BLM'ers zoveel tuig schuil gaat dat de risico's te groot waren.

EDIT: van Kavenaugh kan ik alleen bezetting van een senaatsgebouw terugvinden, dus niet in het parlement.
Ik denk dat je beter niet kunt vergelijken. Het is achterlijk wat ze gedaan hebben en ze mogen blij zijn dat de politie zich heeft ingehouden en ik denk ook zelf enorm verrast is hierdoor.

Maar als je wilt vergelijken: bij BLM zijn er ook mensen opgepakt. En waar meer tuig tussen zit: dat is niet heel objectief. Ikzelf: iedereen in beide gevalen is tuig. In ieder geval gedroegen ze zich als tuig op dat moment.

Ter info: Ann Coulter is die blonde pundit die bij Bill Maher keihard werd uitgelachen toen ze zei dat Trump president zou worden en is altijd kritisch geweest op het uitblijven van de grensmuur.
Maybe Americans are terrified of the Democrats, but also sick of Trump.

Ik denk dat je beter niet kunt vergelijken.
Ik vergelijk niets, ik corrigeer een mogelijke fout en geef meer info en duiding.

Wil je een vergelijking, kijk dan even in mijn post hierboven, overigens is het nog even afwachten of het nu wel of niet hierbij blijft.

Laatst bewerkt:
Met groot gevaar voor hun eigen leven. :eek:

1610054548602.png
1610058371296.png

11210828.jpg

Erg moeilijk het objectieve verschil te zien inderdaad.
Ik vind beide groepen tuig. Waarom moet ik kiezen? Mensen proberen te dwingen te kiezen is een drogreden. Als het hele BLM oproer gebeuren achterlijk was, mag dit het dan ook zijn? Is er nadat BLM is geweest niets meer achterlijk tenzij erger? Is het een wedstrijdej? Nee toch?

Ik vind beide groepen tuig. Waarom moet ik kiezen? Mensen proberen te dwingen te kiezen is een drogreden. Als het hele BLM oproer gebeuren achterlijk was, mag dit het dan ook zijn? Is er nadat BLM is geweest niets meer achterlijk tenzij erger? Is het een wedstrijdej? Nee toch?
Van mij hoef je niet te kiezen maar als je zegt dat het moeilijk objectief is te maken welke groep meer tuig heeft wil ik wel zeggen dat ik het verschil makkelijk zie.

Ik denk dat je beter niet kunt vergelijken. Het is achterlijk wat ze gedaan hebben en ze mogen blij zijn dat de politie zich heeft ingehouden en ik denk ook zelf enorm verrast is hierdoor.

Maar als je wilt vergelijken: bij BLM zijn er ook mensen opgepakt. En waar meer tuig tussen zit: dat is niet heel objectief. Ikzelf: iedereen in beide gevalen is tuig. In ieder geval gedroegen ze zich als tuig op dat moment.
Blm is veel harder aangepakt. Dat zeggen volgens mij zo'n beetje alle mensen die er iets van af weten of bij waren. Ligt ook aan het feit dat politiemensen of beveiligers van de afgelopen week vrij pro trump waren. Daarom zie je ook dat van die infantiele bestormlingen er langs gelaten worden, of de juiste richting worden opgestuurd. Onderzoek zal volgen hoe dit kan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.399
Ik heb helaas geen abonnement bij de Volkskrant. :(

Zal ik dit topic maar weer eens openen? :roflol:

Terug
Naar boven