Portonia1
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 6.662
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een hele andere situatie. En persoonlijke aanvallen is wat anders.Heb weinig van deze discussie gevolgd maar vind het wel bizar dat een admin bij wiens posts ik zelf al meerdere malen de wenkbrauwen gefronst heb(trollen, photoshops v leden, lachen met anderen...) bans begint uit te delen omdat een discussie persoonlijk wordt? Beetje hypocriet maar goed, dat krijg je als iemand de alleenmacht heeft.
Heb weinig van deze discussie gevolgd maar vind het wel bizar dat een admin bij wiens posts ik zelf al meerdere malen de wenkbrauwen gefronst heb(trollen, photoshops v leden, lachen met anderen...) bans begint uit te delen omdat een discussie persoonlijk wordt? Beetje hypocriet maar goed, dat krijg je als iemand de alleenmacht heeft.
Je bent er zelf ook niet vrij van man. Cut the crap. Doe je ding met je forum maar hang de hypocriet niet uit en geef jezelf dan ook maar eens een weekban. Jeezes.Dat is een hele andere situatie. En persoonlijke aanvallen is wat anders.
Merendeel doe ik alleen de technische kant en meng ik me niet. Waarom nu wel nog eens, mogelijk was het nodig.Je bent er zelf ook niet vrij van man. Cut the crap. Doe je ding met je forum maar hang de hypocriet niet uit en geef jezelf dan ook maar eens een weekban. Jeezes.
Als je van jezelf maar vindt dat je goed bezog bent zeker? Succes nog met jezelf op de borst kloppen.Merendeel doe ik alleen de technische kant en meng ik me niet. Waarom nu wel nog eens, mogelijk was het nodig.
Doe het alvast niet met plezier dit, liever met andere dingen bezig.
Ik doe het beheer van het forum vrij goed ja. Alles werkt zoals het hoort.Als je van jezelf maar vindt dat je goed bezog bent zeker? Succes nog met jezelf op de borst kloppen.
Ahhh vond dat je net zo lekker bezig was.En als we dit niet vinden moet het wel automatisch met AI
Nee ik steek daar verder mijn tijd niet in en de mods ook niet.
Dus als een mod er geen tijd in gaat steken is het dus sowieso al AI als keuze.Nee ik steek daar verder mijn tijd niet in en de mods ook niet.
Er is geen andere keuze dan. Het zoals voorheen laten lopen kan niet meer.Dus als een mod er geen tijd in gaat steken is het dus sowieso al AI als keuze.
Ik stel mark voor.
PrimaAls er zoveel openbare klachten over iets of iemand wordt geuit zal er vast wat aan gedaan worden lijkt mij.