AndroidHealthClinic

Verenigde Staten

Free @Gast 166060 @apfelstrudel @Arminius
Read Banned Books GIF by Little, Brown Young Readers
En @Laxeermiddel :roflol:

Wie is de volgende die sneuvelt?
Lets Go Fight GIF by nounish ⌐◨-◨

Heb weinig van deze discussie gevolgd maar vind het wel bizar dat een admin bij wiens posts ik zelf al meerdere malen de wenkbrauwen gefronst heb(trollen, photoshops v leden, lachen met anderen...) bans begint uit te delen omdat een discussie persoonlijk wordt? Beetje hypocriet maar goed, dat krijg je als iemand de alleenmacht heeft.

Heb weinig van deze discussie gevolgd maar vind het wel bizar dat een admin bij wiens posts ik zelf al meerdere malen de wenkbrauwen gefronst heb(trollen, photoshops v leden, lachen met anderen...) bans begint uit te delen omdat een discussie persoonlijk wordt? Beetje hypocriet maar goed, dat krijg je als iemand de alleenmacht heeft.
Dat is een hele andere situatie. En persoonlijke aanvallen is wat anders.

Ik meng me alleen maar als het echt nodig is en dit is nu 4de keer denk ik op al die jaren. Dus nee gaat hier niet om alleenmacht en dat zag je ook aan wat er besproken kon worden.

Alsook hadden in eerdere situaties de straffen veel harder geweest kunnen zijn. @Arminius had toen maar een weekban na herhaaldelijk een andere mod aan te vallen.

Als er zoveel openbare klachten over iets of iemand wordt geuit zal er vast wat aan gedaan worden lijkt mij.

Je bent er zelf ook niet vrij van man. Cut the crap. Doe je ding met je forum maar hang de hypocriet niet uit en geef jezelf dan ook maar eens een weekban. Jeezes.
Merendeel doe ik alleen de technische kant en meng ik me niet. Waarom nu wel nog eens, mogelijk was het nodig.

Doe het alvast niet met plezier dit, liever met andere dingen bezig.

Als er klachten over mij eerder waren zou ik daar ook naar kijken, maar zo actief ben ik niet en in meeste gevallen veel onschuldiger dan dit gedoe.

Merendeel doe ik alleen de technische kant en meng ik me niet. Waarom nu wel nog eens, mogelijk was het nodig.

Doe het alvast niet met plezier dit, liever met andere dingen bezig.
Als je van jezelf maar vindt dat je goed bezog bent zeker? Succes nog met jezelf op de borst kloppen.

Als je van jezelf maar vindt dat je goed bezog bent zeker? Succes nog met jezelf op de borst kloppen.
Ik doe het beheer van het forum vrij goed ja. Alles werkt zoals het hoort.

Met veel tijd en moeite dus, ook om leden met verschillende politieke gedachten hier beter naast elkaar te laten posten. Het negeren van topics of fora had mijn voorkeur eerst ook niet, maar moest wel.

Het is nu zelf zo ver gekomen dat er 1 of 2 moderators gezocht moeten worden om ook de Politiek sectie te modereren.

En als we dit niet vinden moet het wel automatisch met AI doen. Dat heeft mijn voorkeur ook niet.

Ahhh vond dat je net zo lekker bezig was.
Nee ik steek daar verder mijn tijd niet in en de mods ook niet.

Er is ook besproken om alle politieke topics te sluiten, maar dat zou moeten kunnen blijven besproken worden hier.

De vraag wat er vooral in die topics gemodereerd moet worden is dus racisme.

Geen leuk woord, maar het is er wel.

Verschillende politieke meningen kunnen, maar er zijn grenzen.

Daar kan je vanalles over zeggen en ik ook, wat ik dus eerst geprobeerd heb, maar toch zal er iets aan gedaan moeten worden.

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting, daarom waren de topics er ook nog, ongeacht wat jullie denken.

Mijn fout is dus hier te lang mee gewacht te hebben, maar ik had ook andere dingen te doen en je moet ook maar zin erin hebben.

En als de Politieke sectie volledig gemodereerd zou worden was het resultaat nog altijd hetzelfde geweest.

Dat ik nog niet de schuld hiervan heb gekregen is nog het ergst.

Terug
Naar boven